Nowy tłumik/ustawienie gaźników/śruba składu mieszanki...
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Nowy tłumik/ustawienie gaźników/śruba składu mieszanki...
Witam wszystkich jak pisałem we wcześniejszych postach kupiłem tłumik (przelotowy) no i wiadomo teraz trzeba ustawić gaźniki i z tąd moje pytanie.Czy dysze muszą być bardziej wykręcone niż te 2 obroty (bo z tego co wiem w cb500 dysze muszą być wykręcone 2 obroty)czy muszą być mniej wkręcone niż te 2 obroty??
P.S.Przepraszam jeżeli temat jest napisany chaotycznie,ale nie umiem inaczej wytłumaczyć tego o co mi chodzi,no ale Ci którzy mnie zrozumieli o co chodzi to proszę o pomoc.Z góry dziękuję,i czekam na jakiekolwiek uwagi i odpowiedzi pozdrawiam Kamil.
P.S.Przepraszam jeżeli temat jest napisany chaotycznie,ale nie umiem inaczej wytłumaczyć tego o co mi chodzi,no ale Ci którzy mnie zrozumieli o co chodzi to proszę o pomoc.Z góry dziękuję,i czekam na jakiekolwiek uwagi i odpowiedzi pozdrawiam Kamil.
kamilo1533
-
Kamillo - Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Radom
Do tego tlumika bedzie ciezko porzadnie ustawic dysze itd.
no ale zawsze można pogrzebać i popróbować. Tylko nie wiem właśnie co z tymi dyszami czy one muszą być więcej wykręcone niż te dwa obroty czy mnie niż dwa.W dalszym ciągu czekam aż ktoś mnie na ten temat uświadomi

kamilo1533
-
Kamillo - Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Radom
wykręć najpierw o pół obrotu i zobacz jak chodzi moto (i tak co pół obrotu sprawdzaj)
Suzuki GSX-R 750 (olejak)
-
lukaszbiernacki - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 5/1/2008, 17:03
- Lokalizacja: Węgrów
elcommendante napisał(a):Do tego tlumika bedzie ciezko porzadnie ustawic dysze itd. - jak pisalem to tlumik samochodowy, ktory nie nadaje sie do motocykli.
Czyli ten tłumik co kolega kupił na allegro to jest samochodowy??
-
tobiach - Świeżak
- Posty: 288
- Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Tłumiki są w zasadzie dedykowane do pojemności silnika tak że nie do końca rozumie jak dobrałeś tłumik i od czego?
ja nie wiedziałem że tłumik dobiera się do pojemności,dzięki będę wiedział na przyszłość.
Jeżeli tłumik jest od samochodu pojemności 500cc to tu wystarczy przy przelotowym wzbogacić mieszankę o 1/2 obrotu.
czyli do tych 2 obrotów dodać 1/2 obrotu??dobrze to zrozumiałem??Wydaje mi się że będzie trzeba kąpinować i stopniowo zwiększać mieszankę aż silnik zacznie pracować w miarę równo.Głównie chodziło mi o to czy trzeba wykręcać śrubę składu mieszanki czy wkręcać,a teraz wiem z poprzednich postów że trzeba wykręcać i o to głównie mi chodziło.
Swoja droga to Ty masz pomysły jak i poczucie estetyki Laughing Laughing Laughing Laughing
naprawdę chcesz to się śmiej ale tłumik naprawdę po założeniu wygląda fajnie,jak odbiorę go od spawania to mogę zrobić ze dwa zdjęcia i wysłać Ci a sam się przekonasz



kamilo1533
-
Kamillo - Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Radom
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Wyśle Ci fotkę aby odbiorę tłumik od spawacza (kolektor-tłumik) bo musiałem dorobić przejściówkę,bo ta przy tłumiku była za krótka.
Ostatnio edytowano 12/5/2009, 22:03 przez Kamillo, łącznie edytowano 1 raz
kamilo1533
-
Kamillo - Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Radom
wklej tutaj w temacie
inni będa mogli zobaczyc!

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Sam polecalem te tlumiki, poniewaz kupilem go do CBR i powiem, ze generalnie nie wygladaja zle, nawet w przypadku tlumikow samochodowych, ktorych co prawda w motocyklach zamontowanych nie widzialem. Wszystko jest wykonane z wysokiej jakosci polerowanej stali nierdzewnej. Roznica miedzy tlumikami samochodowymi a motocyklowymi jest w srednicy rury wewnetrznej(prawie 2x wieksza w tlumikach samochodowych) i zastosowaniu DB killera. Ja takze czekam na fotki.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Jeśli chcemy wzbogacić mieszankę w większą porcję benzyny to należy wkręcić śruby od składu mieszanki ??
-
nightracer - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 1/5/2009, 11:09
- Lokalizacja: Poznań
wklej tutaj w temacie Wink inni będą mogli zobaczyc!
nie wiem czy bd umiał wrzucić na forum ale postaram się,a jak nie dam rady to kto bd chciał to wyślę na e-maila.
Jeżeli wygląda poprawnie to zwracam honor .
jak by nie patrzeć o gustach się nie dyskutuje,tobie może się nie podobać a np elcommendante bd się podobał,ale jak wrzucę fotkę to czekam na opinie.
Co do składu mieszanki to pamiętaj śrubka jest w zasadzie kranem i jak odkręcasz to dajesz więcej benzyny a jak zakręcasz to odwrotnie.
ok szefie wiem o co chodzi głównie o to mi w temacie chodziło

kamilo1533
-
Kamillo - Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Radom
Wreszcie zrobiłem moto i tak jak obiecałem.
Zainteresowanych proszę o przesyłanie swoich meili na ten adres kamilus_r1533@wp.pl odpowiedzią będzie fotka Hondy z nowym tłumikiem.
Zainteresowanych proszę o przesyłanie swoich meili na ten adres kamilus_r1533@wp.pl odpowiedzią będzie fotka Hondy z nowym tłumikiem.
kamilo1533
-
Kamillo - Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Radom
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości