Zobacz wątek - Nowy tłumik/ustawienie gaźników/śruba składu mieszanki...
NAS Analytics TAG

Nowy tłumik/ustawienie gaźników/śruba składu mieszanki...

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Nowy tłumik/ustawienie gaźników/śruba składu mieszanki...

Postprzez Kamillo » 11/5/2009, 19:20

Witam wszystkich jak pisałem we wcześniejszych postach kupiłem tłumik (przelotowy) no i wiadomo teraz trzeba ustawić gaźniki i z tąd moje pytanie.Czy dysze muszą być bardziej wykręcone niż te 2 obroty (bo z tego co wiem w cb500 dysze muszą być wykręcone 2 obroty)czy muszą być mniej wkręcone niż te 2 obroty??
P.S.Przepraszam jeżeli temat jest napisany chaotycznie,ale nie umiem inaczej wytłumaczyć tego o co mi chodzi,no ale Ci którzy mnie zrozumieli o co chodzi to proszę o pomoc.Z góry dziękuję,i czekam na jakiekolwiek uwagi i odpowiedzi pozdrawiam Kamil.
kamilo1533
Avatar użytkownika
Kamillo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Radom


Postprzez elco » 11/5/2009, 19:47

Do tego tlumika bedzie ciezko porzadnie ustawic dysze itd. - jak pisalem to tlumik samochodowy, ktory nie nadaje sie do motocykli.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław


Postprzez Kamillo » 11/5/2009, 20:55

Do tego tlumika bedzie ciezko porzadnie ustawic dysze itd.

no ale zawsze można pogrzebać i popróbować. Tylko nie wiem właśnie co z tymi dyszami czy one muszą być więcej wykręcone niż te dwa obroty czy mnie niż dwa.W dalszym ciągu czekam aż ktoś mnie na ten temat uświadomi :lol: czekam na odpowiedzi.
kamilo1533
Avatar użytkownika
Kamillo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Radom

Postprzez lukaszbiernacki » 11/5/2009, 21:14

wykręć najpierw o pół obrotu i zobacz jak chodzi moto (i tak co pół obrotu sprawdzaj)
Suzuki GSX-R 750 (olejak)
Avatar użytkownika
lukaszbiernacki
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 5/1/2008, 17:03
Lokalizacja: Węgrów

Postprzez tobiach » 12/5/2009, 11:17

elcommendante napisał(a):Do tego tlumika bedzie ciezko porzadnie ustawic dysze itd. - jak pisalem to tlumik samochodowy, ktory nie nadaje sie do motocykli.


Czyli ten tłumik co kolega kupił na allegro to jest samochodowy??
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Kamillo » 12/5/2009, 12:15

Czyli ten tłumik co kolega kupił na allegro to jest samochodowy??

tak kolego te tłumiki mają większe zastosowanie w autach niż w moto.
kamilo1533
Avatar użytkownika
Kamillo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Radom

Postprzez Kamillo » 12/5/2009, 21:41

Tłumiki są w zasadzie dedykowane do pojemności silnika tak że nie do końca rozumie jak dobrałeś tłumik i od czego?

ja nie wiedziałem że tłumik dobiera się do pojemności,dzięki będę wiedział na przyszłość.
Jeżeli tłumik jest od samochodu pojemności 500cc to tu wystarczy przy przelotowym wzbogacić mieszankę o 1/2 obrotu.

czyli do tych 2 obrotów dodać 1/2 obrotu??dobrze to zrozumiałem??Wydaje mi się że będzie trzeba kąpinować i stopniowo zwiększać mieszankę aż silnik zacznie pracować w miarę równo.Głównie chodziło mi o to czy trzeba wykręcać śrubę składu mieszanki czy wkręcać,a teraz wiem z poprzednich postów że trzeba wykręcać i o to głównie mi chodziło.
Swoja droga to Ty masz pomysły jak i poczucie estetyki Laughing Laughing Laughing Laughing

naprawdę chcesz to się śmiej ale tłumik naprawdę po założeniu wygląda fajnie,jak odbiorę go od spawania to mogę zrobić ze dwa zdjęcia i wysłać Ci a sam się przekonasz 8) 8) 8)
kamilo1533
Avatar użytkownika
Kamillo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Radom

Postprzez skwy » 12/5/2009, 21:52

Dawaj fote bo nie mogę uwierzyc że moto wygląda fajnie
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Kamillo » 12/5/2009, 22:02

Wyśle Ci fotkę aby odbiorę tłumik od spawacza (kolektor-tłumik) bo musiałem dorobić przejściówkę,bo ta przy tłumiku była za krótka.
Ostatnio edytowano 12/5/2009, 22:03 przez Kamillo, łącznie edytowano 1 raz
kamilo1533
Avatar użytkownika
Kamillo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Radom

Postprzez sznajdi » 12/5/2009, 22:03

Również czekam na foto :D
MZ ETZ 251 -> Honda CBF 600 S -> YAMAHA FZS 1000 FAZER
Avatar użytkownika
sznajdi
Bywalec
 
Posty: 566
Dołączył(a): 4/3/2009, 10:20
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Kamillo » 12/5/2009, 22:05

Nie ma problemu wyślę.
kamilo1533
Avatar użytkownika
Kamillo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Radom

Postprzez Przemo_rene » 13/5/2009, 09:26

wklej tutaj w temacie ;) inni będa mogli zobaczyc!
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez elco » 13/5/2009, 19:48

Sam polecalem te tlumiki, poniewaz kupilem go do CBR i powiem, ze generalnie nie wygladaja zle, nawet w przypadku tlumikow samochodowych, ktorych co prawda w motocyklach zamontowanych nie widzialem. Wszystko jest wykonane z wysokiej jakosci polerowanej stali nierdzewnej. Roznica miedzy tlumikami samochodowymi a motocyklowymi jest w srednicy rury wewnetrznej(prawie 2x wieksza w tlumikach samochodowych) i zastosowaniu DB killera. Ja takze czekam na fotki.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez nightracer » 13/5/2009, 20:00

Jeśli chcemy wzbogacić mieszankę w większą porcję benzyny to należy wkręcić śruby od składu mieszanki ??
Avatar użytkownika
nightracer
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 1/5/2009, 11:09
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Kamillo » 13/5/2009, 20:07

wklej tutaj w temacie Wink inni będą mogli zobaczyc!

nie wiem czy bd umiał wrzucić na forum ale postaram się,a jak nie dam rady to kto bd chciał to wyślę na e-maila.
Jeżeli wygląda poprawnie to zwracam honor .

jak by nie patrzeć o gustach się nie dyskutuje,tobie może się nie podobać a np elcommendante bd się podobał,ale jak wrzucę fotkę to czekam na opinie.
Co do składu mieszanki to pamiętaj śrubka jest w zasadzie kranem i jak odkręcasz to dajesz więcej benzyny a jak zakręcasz to odwrotnie.

ok szefie wiem o co chodzi głównie o to mi w temacie chodziło :wink:
kamilo1533
Avatar użytkownika
Kamillo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Radom

Postprzez Kamillo » 28/5/2009, 14:32

Wreszcie zrobiłem moto i tak jak obiecałem.
Zainteresowanych proszę o przesyłanie swoich meili na ten adres kamilus_r1533@wp.pl odpowiedzią będzie fotka Hondy z nowym tłumikiem.
kamilo1533
Avatar użytkownika
Kamillo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 17/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Radom



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości




na górê