Zobacz wątek - Aprilia Rs50 gaźnik
 
NAS Analytics TAG

Aprilia Rs50 gaźnik

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Aprilia Rs50 gaźnik

Postprzez oley92 » 2/5/2009, 22:30

Witam serdecznie.
Mam kilka problemów. Pierwszy to gaźnik. Chodzi o to że ostatnio pogrzebałem trochę przy gaźniku ze starym i zyebaliśmy misję. Skończyło się tak że teraz motor podczas jazdy jak odkręcę bardziej manetkę to go zamula, traci moc i zaczyna zwalniać. Szczególnie objawia się to na biegach od 3 w górę (1-2 jeszcze jakoś idzie). Ze starym kręciliśmy tymi dwiema śrubkami: jedna taka ze sprężynką a druga mała. Aha pragnę jeszcze dodać że jak an początku zaczęliśmy kręcić to motor szedł lepiej niż przed "przeróbką" co świadczy o tym że wcześniej nie do końca dobrze był ustawiony ten gaźnik. Więc jak teraz wyregulować go? Na ile odkręcić te śrubki?

Pozdro i czekam na odpowiedź.
oley92
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2/5/2009, 22:10
Lokalizacja: Lubelskie


Postprzez skwy » 3/5/2009, 06:20

Nie trzeba był wsadzać pazurków jak się nie znacie.
Teraz odwiedź najbliższy warsztat motocyklowy a oni zajmą się sprawą.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap


Postprzez oley92 » 3/5/2009, 09:20

Wiem, to był błąd:D ale chodzi o to że chcę to jak najszybciej zrobić bo jutro mam z kumplami przejechać się chciałem a warsztaty dzisiaj pozamykane.

Ps. a ile może kosztować taka regulacja?
oley92
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2/5/2009, 22:10
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez oley92 » 3/5/2009, 22:51

I jeszcze dwie inne sprawy:
Zajrzałem do amortyzatora izobaczymłem takie coś że olej nie wypełnia go do końca tylko jest toś takiego że widać światło rury, w pewnym momencie się ona zwęża (tworzy coś w rodzaju komory) i dopiero pod tym zwężeniem widać olej. Jest ok czy dolać oleju? Dokąd powinien sięgać poziom?

Druga odnosi się do waty tłumiącej w tłumiku. Czy to jest ta sama której się używa przy budowach? Mojej dziewczyny stary remontuje dom i widziałem watę wyglądającą dokładnie tak samo a mam zamiar wsadzić sobie ją do tłumika i zastanawiam się czy taka by pasowała??

Pozdro;)
oley92
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2/5/2009, 22:10
Lokalizacja: Lubelskie

Gażnik

Postprzez tomispeed » 12/5/2009, 07:44

Odnośnie problemów z gaźnikiem to często jest tak że dokładnie się nie wyczyści za pierwszym razem bądź po czyszczeniu luźne zanieczyszczenia poprostu znów zapychają gaźnik ,oczywiście trzeba pamiętac o nowym filtrze paliwa.Dotego za każdym rzem konieczna jest regulacja a dokonuje sie jej tak że najpierw luzujemy dysze aby przepływ paliwa był większy ,odpalamy i po nagrzaniu dokonujemy regulacji tak aby dysza od mieszanki była możliwie jak najbardziej wkręcona a silnik nie gasł (sterując dyszą od obrotów ) robimy kontrolną jazdę jak jest spadek mocy to luzujemy o pół obrotu dysze mieszanki a przykręcamy od obrotów i tak do czasu poprawy .Kolejnym sprawdzianem dla naszej regulacji jest odpalenie zimnego silnika jeżeli nie zapala to znaczy że za mało mieszanki .Jeżeli gaźnik nie reaguje na regulację to znaczy że dysze zapchane i odnowa czyścimy gaźnik (rozkręcamy i przedmuchujemy )
tomispeed
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12/5/2009, 07:24

teleskop

Postprzez tomispeed » 12/5/2009, 07:55

Poziom oleju ustalmy w ten sposób że musimy ustalic ile wstanie jest się ugiąc teleskop pod obciążeniem o tyle nalewamy mniej minus dla bezpieczeństwa naszej pomyłki jeszcze z 3cm- 5cm
tomispeed
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12/5/2009, 07:24

????

Postprzez kargulvmax » 6/3/2010, 10:24

Chyba z wysoka na łeb upadłeś z tym systemem na ilosć oleju
Carpe diem
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê