Problem z Honda F4i...
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Problem z Honda F4i...
Potrzebuje pomocy Honda CBR 600F4i Sport 

- wiśnia25
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 2/5/2009, 00:40
PO 1sze- edytuj posty
Po 2-gie- opisz problem dokładniej. Po wymianach, których dokonałeś nie powinno nic złego sie stać, ale...
No właśnie jest zawsze jakieś ale więc proszę cię o dokładniejszy opis dolegliwości
Po 2-gie- opisz problem dokładniej. Po wymianach, których dokonałeś nie powinno nic złego sie stać, ale...
No właśnie jest zawsze jakieś ale więc proszę cię o dokładniejszy opis dolegliwości
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
obiawy były nastepujące wymieniłem olej zrobiłem około 200 km i motocykl zaczął mi gasnąć na wolnych obrotach nastepnie zaczął sie mulić i wyzucać ciemny dym z tłumika przy wyższych obrotach i paliwo znalazło sie w oleju... wymieniłem ponownie olej i świece ale problem nie minął... moto nadal nie wkreca sie na obroty dalej przy wyższych obrotach wyzuca kłęby ciemnego dymu i znów pojawiło sie paliwo w oleju...
- wiśnia25
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 2/5/2009, 00:40
Było cos robione z tłokami?Być może masz już słabe pierścienie na tłokach i paliwo dociera do oleju.
- Klinsmanor
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 16/4/2009, 15:56
prawdopodobnie padły pierścienie, jeśli olej dostaje sie do komory spalania to normalne że będzie kopcił i automatycznie straci moc i silnik straci kompresje. Wykręć świece sprawdż czy nie są zakopcone lub mokre od oleju, patrzyłeś czy nie cieknie z pod głowicy ? mogła też wydmuchnąć uszczelke z pod głowicy i moze lecieć na tłok z jakiegoś kanału olejowego.
- damianxx
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 8/3/2009, 17:56
co do jakich kolwiek prac mechanicznych przy tym moto nie mam pojecia poniewaz przyjechał z Włoch wiec ciezko mi powiedzieć co bylo przy nim robione... co do swiec to srodkowe dwie swiece były bardzo okopcone i smierdziały benzyna oczysciłem je ale to nic nie dało poniewaz motocykl dalej nie zmienił swojej pracy wiec postanowiłem zmienic swiece na nowe i tak tez zrobiłem ale nadal bez zmian... 

- wiśnia25
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 2/5/2009, 00:40
być moze akurat na te świece w jakis sposób dostaje sie olej, bo nie sądze ze mogły by sę aż tak zalewać zeby się aż tak zakopciły, obawiam sie że nie obędzie sie bez zdejmowania głowicy i sprawdzenia czy uszczelka nie poszła a jeśli sie okaze że jest ok to wtedy pozostają pierścienie do sprawdzenia. Same koszty naprawy nie powinny być duze ale troche czasu trzeba poświęcić
- damianxx
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 8/3/2009, 17:56
Albo taki serwisant.
Ja mam kolejne moto z Włoch i nie mam żadnych problemów.
1. Uruchom silnik i daj się nagrzać tak aby świece uzyskały temperaturę samooczyszczenia.
2. Sprawdź czy zaślepiłeś króćce od synchronizacji na 2-3 cylindrze, oraz sprawdź przewody podciśnieniowe i króćce dolotowe między kolektorem a głowicą, oraz czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Tak bywa jak coś się robi szybko i bez głowy.
Ja mam kolejne moto z Włoch i nie mam żadnych problemów.
1. Uruchom silnik i daj się nagrzać tak aby świece uzyskały temperaturę samooczyszczenia.
2. Sprawdź czy zaślepiłeś króćce od synchronizacji na 2-3 cylindrze, oraz sprawdź przewody podciśnieniowe i króćce dolotowe między kolektorem a głowicą, oraz czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Tak bywa jak coś się robi szybko i bez głowy.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości