Zobacz wątek - Pytanko suzuki gsxr 600 srad
NAS Analytics TAG

Pytanko suzuki gsxr 600 srad

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Pytanko suzuki gsxr 600 srad

Postprzez speed07 » 18/4/2009, 13:14

Witam.Mam pytanie,ponieważ niedawno kupiłem napęd do swojego suzuki gsxr 600 srad i okazało się że jest różnica ilości zębów na zębatkach a dokładnie oryginalnie tylna zębatka ma 46 a przednia 16 zębów natomiast w tym napędzie co kupiłem tylna ma 39 a przednia 15 zębów.Dodam tylko tyle że napęd kupiłem trochę używany i sprzedający zapewniał że pochodzi od srada i niestety nie mogę go zwrócić.Myślałem o założeniu tylnej zębatki od starego napędu ale chyba to nie będzie dobry pomysł.I właśnie mam pytanie czy będzie różnica w przyspieszeniu na tym napędzie co kupiłem.Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
speed07
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 24/5/2008, 09:13


Postprzez YZF R1 » 18/4/2009, 13:50

jak by Ci to łatwo wytłumaczyć... jeździłeś na rowerze górskim przerzutkami?? to działa na tej samej zasadzie im mniej zębów z tyłu tym gorsze przyspieszenie za to prędkość max wzrasta. im więcej zębów tym lepsze przyspieszenie lepiej idzie na gumę ale za to v max się szybko skończy. z przodem zaś nie powinno się eksperymentować, im większa zębatka tym gorzej oddaje moc im mniejsza tył lepiej odczujesz moc. także zestaw który posiadasz mniejsza z tyłu i mniejsza z przodu jest podobną konfiguracją do seryjnej także zakładaj bez obaw
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez nocnik » 18/4/2009, 14:33

witam,
miałem okazję jeździć SRADEM 600 w takiej konfiguracji (dosyć dziwnej zresztą) i dawał radę. Jeśli napęd jest w dobrym stanie to zakładaj i śmigaj.
pzdr
nocnik
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4/6/2007, 23:07
Lokalizacja: Płock

Postprzez KaszynGSX-r » 18/4/2009, 23:49

dziwie sie ze zdecydowales sie na zakupu uzywanej ale powinno chodzic calkiem niezle
Temu Mi Malutki
Avatar użytkownika
KaszynGSX-r
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 3/6/2008, 23:37
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez YZF R1 » 18/4/2009, 23:53

KaszynGSX-r napisał(a):dziwie sie ze zdecydowales sie na zakupu uzywanej ale powinno chodzic calkiem niezle


sądzę że kwestia finansowa była przyczyną co prawda kupno używanego napędu to troszkę taki strzał w kolano no chyba ze naprawdę jest w dbd stanie
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MadboY » 19/4/2009, 00:04

Uzywany naped to tylko pozorna oszczednosc. Kupisz nowy lancuch, ktory Ci sie momentalnie rozciagnie i bedzie do wywalenia. Wtedy kupisz juz wszystko nowe, bedac w plecy o kase wydana na ta uzywke i stracone nerwy.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez speed07 » 19/4/2009, 12:03

Witam.Dziękuje za odpowiedzi.Napęd założyłem i wydaję się ok,zębatki w dobrym stanie,łańcuch też.Łańcuch firmy RK natomiast zębatki JT.Mam nadzieję że pochodzi on chociaż sezon.Kupiłem używany ponieważ niestety nie miałem pieniędzy na nowy a sprzedający zapewniał że przejechał na nim raptem 1000 km.Może to być prawda lub nie zobaczę jak pojeżdżę trochę na nim.Pozdrawiam
speed07
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 24/5/2008, 09:13

Postprzez KaszynGSX-r » 19/4/2009, 22:57

Powiem Ci ze zazwyczaj sprzedajacy uzywana czesc twierdzi ze jest ona w sumie nowa i ma tylko 1,10,100,1000 no max 1200 km zycze Ci aby tak bylo jednak mniemam ze jest to tylko wzgledna oszczednosc jak to juz wspomnial Madboy ale zycze Ci abysmy sie mylili tym razem a sprzedajacy byl uczciwym i szczerym :) mozna czasem tak trafic
Temu Mi Malutki
Avatar użytkownika
KaszynGSX-r
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 3/6/2008, 23:37
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Raczek_6 » 19/4/2009, 23:11

Jak zaniedbasz mycie, smarowanie i regulację to szybciej się zużyje niż powinien.

Ja co 300 - 500km smaruję łańcuch.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Konig » 20/4/2009, 05:20

A mycie po co?
Konig
Świeżak
 
Posty: 433
Dołączył(a): 14/8/2008, 20:21
Lokalizacja: Triocity

Postprzez smoder » 20/4/2009, 09:52

Po to zeby usunac z niego piach i inne brudy. Smarowanie bez mycia jest nie efektywne, nawet szybciej sie wtedy lancuch zuzywa. Takie moje zdanie.
Pzdr
smoder
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 17/2/2009, 16:01
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez speed07 » 20/4/2009, 15:47

Rozumiem o co chodzi.Dziękuję za rady.Mam jeszcze pytanie,ponieważ znajomy ma problem, ponieważ miał wyciek oleju z pod pokrywy koła zamachowego i odkręcił ją i okazało się że jeszcze do tego magnes który znajduje się na bokach jest w jednym miejscu wykruszony i mam pytanie do was do ma z tym zrobić też w sradzie.Pozdrawiam
speed07
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 24/5/2008, 09:13

Postprzez KaszynGSX-r » 22/4/2009, 23:13

NAPRAWIC !!!!!!!
Temu Mi Malutki
Avatar użytkownika
KaszynGSX-r
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 3/6/2008, 23:37
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na g�r�