Suzuki GSXR 750 K3 - nie działa rezerwa i podświetlenie zeg.
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Suzuki GSXR 750 K3 - nie działa rezerwa i podświetlenie zeg.
Witam
Kupiłem niedawno motocykl jak w temacie, szukałem na forum podobnych tematów, ale niewiele mi to pomogło. Chodzi mi o 2 "usterki"
1. Cały czas świeci się lampka od rezerwy - z tego co się dowiedziałem to podobno czujnik może być uszkodzony, ale nie wiem dokładnie gdzie on się znajduje i jak go sprawdzić (w serwisówce od gsxr 750 k4 znalazłem "fuel level switch" znajduje się on przy pompie paliwa, chyba pod bakiem, ale nie wiem czy to o ten czujnik chodzi? czy ewentualnie żeby go sprawdzić trzeba demontować również pompe paliwa?)
2. Nie działa podświetlenie zegarów - czy jest od tego jakiś bezpiecznik? Albo może coś nie jest podłączone? Złączki wyglądają ok.
wiem, że nie wpływa to na jazde motorem ,ale mogłoby działać
I jeszcze jedno, może trochę głupie pytanie
- czy we wszystkich gsxr z roku 2003 i w nowszych po przekręceniu kluczyka w pozycje "on" od razu święcą się światła i nie ma możliwości ich wyłączenia?
Kupiłem niedawno motocykl jak w temacie, szukałem na forum podobnych tematów, ale niewiele mi to pomogło. Chodzi mi o 2 "usterki"
1. Cały czas świeci się lampka od rezerwy - z tego co się dowiedziałem to podobno czujnik może być uszkodzony, ale nie wiem dokładnie gdzie on się znajduje i jak go sprawdzić (w serwisówce od gsxr 750 k4 znalazłem "fuel level switch" znajduje się on przy pompie paliwa, chyba pod bakiem, ale nie wiem czy to o ten czujnik chodzi? czy ewentualnie żeby go sprawdzić trzeba demontować również pompe paliwa?)
2. Nie działa podświetlenie zegarów - czy jest od tego jakiś bezpiecznik? Albo może coś nie jest podłączone? Złączki wyglądają ok.
wiem, że nie wpływa to na jazde motorem ,ale mogłoby działać

I jeszcze jedno, może trochę głupie pytanie

- Szczeki85
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 17/3/2009, 11:23
- Lokalizacja: Skierniewice
na 90 % masz jakies zwarcie, albo pomylone kabelki .. bo w kazdym motorze światła da się wylączyć i włąćzyć,
a co do czujnika rezerwy, to znajduje się pod bakiem. musisz odkręcić bak podnieść go lekko (napęwno będzie podłączony weżykami paliwa) wiec całkowicie go nie zdejmiesz, ale leko mozesz odchylić i tam sprawdzić czy kabelki są dobrz epodłączone jezeli tak to problem z elektryką.
a co do czujnika rezerwy, to znajduje się pod bakiem. musisz odkręcić bak podnieść go lekko (napęwno będzie podłączony weżykami paliwa) wiec całkowicie go nie zdejmiesz, ale leko mozesz odchylić i tam sprawdzić czy kabelki są dobrz epodłączone jezeli tak to problem z elektryką.
-
seruu - Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 10/1/2009, 15:58
- Lokalizacja: Pionki
seruu napisał(a):na 90 % masz jakies zwarcie, albo pomylone kabelki .. bo w kazdym motorze światła da się wylączyć i włąćzyć,
a co do czujnika rezerwy, to znajduje się pod bakiem. musisz odkręcić bak podnieść go lekko (napęwno będzie podłączony weżykami paliwa) wiec całkowicie go nie zdejmiesz, ale leko mozesz odchylić i tam sprawdzić czy kabelki są dobrz epodłączone jezeli tak to problem z elektryką.
I tu sie mylisz bo w nowszych moto, np u mnie w gsxr nie da sie wyłączyc swiateł mijania, po włączeniu stacyjki swiatła swiecą juz.
GSX-R 1000 K4
&
Bandit 600 S
&
Bandit 600 S
-
Majkel22 - Świeżak
- Posty: 190
- Dołączył(a): 3/11/2008, 13:43
- Lokalizacja: LBN
W większości Europejskich motocykli od 2003 roku światła mijania zapalają się po włączeniu zapłonu lub uruchomieniu silnika, pozycyjne zapalają się zawsze po włączeniu zapłonu (i tak przepisy wymagały jazdy na światłach przez cały rok).
R1 RN09 2002 ma włącznik świateł, 2003 ma światła automatyczne.
Nie pamiętam dokładnie (jest to zależne od modelu) ale jeśli świecą pozycyjne z przodu i z tyłu to albo są przepalone żarówki w liczniku, albo nie ma zasilania na diody w liczniku.
A odnośnie rezerwy to na 100% masz czujnik przy mocowaniu pompy paliwa, tuż obok.
R1 RN09 2002 ma włącznik świateł, 2003 ma światła automatyczne.
Nie pamiętam dokładnie (jest to zależne od modelu) ale jeśli świecą pozycyjne z przodu i z tyłu to albo są przepalone żarówki w liczniku, albo nie ma zasilania na diody w liczniku.
A odnośnie rezerwy to na 100% masz czujnik przy mocowaniu pompy paliwa, tuż obok.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości