Płyny
Posty: 10
• Strona 1 z 1
-
WeWonItThreeTimes - Świeżak
- Posty: 237
- Dołączył(a): 3/8/2008, 18:02
- Lokalizacja: Miasto W/Oss
-sailor- napisał(a):przy wkręcaniu nowego filtra zalać go przed wkręceniem olejem ??
A po co ? I tak przy wkręcaniu się wyleje.
Wkręcasz nowy filtr smarując uszczelkę odrobiną oleju silnikowego, zalewasz do silnika odpowiednią ilość oleju, uruchamiasz, czekasz aż zgaśnie lampka ciśnienia oleju, gasisz silnik czekasz około 3 minut sprawdzasz poziom i uzupełniasz do max.
Gotowe miłej jazdy

Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
-sailor- napisał(a):elcommendante w F2 niby ten sam silnik prawda ?? to czemu tam wchodzi oleju 3,4 l?
Niby, tak samo jak prawie robi wielka roznice

Nawet silnik F3 po lifcie rozni sie od F3 sprzed niego nie mowiac o F2.
- inek01
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 29/2/2008, 06:22
- Lokalizacja: Ciechanów
Raczek_6 napisał(a):-sailor- napisał(a):przy wkręcaniu nowego filtra zalać go przed wkręceniem olejem ??
A po co ? I tak przy wkręcaniu się wyleje.
Ja zawsze wieszam szpeja za tylne koło jak przykręcam.

http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości