Zobacz wątek - CBR F4i ciężko pali jak jest gorący
NAS Analytics TAG

CBR F4i ciężko pali jak jest gorący

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

CBR F4i ciężko pali jak jest gorący

Postprzez kamucha1983 » 3/3/2009, 17:01

Witam panowie , zauważyłem niepokojącą mnie rzecz, po ogólnym czyszczeniu i przygotowaniu CBR F4i do sezonu , złożyłem dzisiaj, odpaliła od pierwszego zakręcenia, rozgrzałem ją do włączenia wentylatora (108 stopni) po czym pochodziła sobie jeszcze i zgasiłem. Po chwili jak chciałem odpalić to rozrusznik kręci ale motocykl nie chce odpalić, słychać że łapie,łapie ale muszę dodać manetką gazu i jak odpali to muszę trzymać ją na gazie bo sama zgaśnie, odczekałem jeszcze chwilę na wyłączonym silniku do 85 stopni, i próbuję jeszcze raz, moto pali ale znowu muszę trzymać manetkę gazu, po czym podkręciłem trochę obroty na śrubie do regulacji wolnych obrotów i już przy temperaturze 85 stopni pali bez gazu, coś tu chyba jest nie tak.Jeśli panowie mieliście kiedyś taki problem to proszę napiszcie co jest nie tak.
Aha nie wiem czy to ważne ale zbiera mi się trochę ciśnienie w baku, tzn jak się rozgrzeję i otworzę wlew paliwa to szyczy jakby było duże ciśnienie w baku, to normalne? czy jeszcze mu coś dolega? Pozdrawiam
kamucha1983
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 16/11/2007, 18:12


Postprzez GÅ‚odny Wiedzy » 3/3/2009, 18:57

Z tego co mi wiadomo bak nie powinien się "zasysać" sprawdź wężyki odpowietrzające od baku ;) może coś się zatkało zagieło itp. podczas przygotowań. A paliwo masz świeże?
F4 00'
Avatar użytkownika
Głodny Wiedzy
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 17/6/2007, 22:36
Lokalizacja: okolice wawy


Postprzez kamucha1983 » 3/3/2009, 20:45

Paliwo mam świeże , dzisiaj kupione Pb98 , ale co z tym że nie chce palić jak jest ciepły?
kamucha1983
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 16/11/2007, 18:12

Postprzez kamucha1983 » 3/3/2009, 20:48

Może być to spowodowane akumulatorem? Mam słabej firmy AWINA i jest trochę mniejszej pojemności niż powinien być, serwisówka mówi o 8,6Ah a ja mam 7 Ah, ale jak jest zimny to pali na dotyk, także chyba to nie wina akumulatora?
kamucha1983
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 16/11/2007, 18:12

Postprzez GÅ‚odny Wiedzy » 3/3/2009, 22:33

A ładowanie jest? sprawdź na klemach multimetrem. Jeśli nie masz ładowania to po jakimś czasie najczęściej jak się moto rozgrzeje (chodzi o ilość czasu jaki upłynie) akumulator może nie dawać rady bo nie jest doładowywany, najczęściej wtedy też moto gaśnie.
F4 00'
Avatar użytkownika
Głodny Wiedzy
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 17/6/2007, 22:36
Lokalizacja: okolice wawy

Postprzez żółf » 3/3/2009, 23:17

Nie wiem, czy powinienem wypowiadać się w mechanice, bo autorytet ze mnie żaden

Aha nie wiem czy to ważne ale zbiera mi się trochę ciśnienie w baku, tzn jak się rozgrzeję i otworzę wlew paliwa to szyczy jakby było duże ciśnienie w baku, to normalne?


To nienormalne, podciśnienie w baku powoduje, że motor gaśnie. Paliwo nie chce spływać do gaźnika(przynajmniej przy grawitacyjnym układzie)

W F4i masz pewnie pompę paliwa(a takiego wariantu nigdy nie przerabiałem i nie wiem czy u Ciebie może być to przyczyną) w każdym razie powinieneś naprawić to odpowietrzenie, a jeżeli zostawiasz to na później to nie zamykaj baku i obadaj czy nadal gaśnie.
żółf
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 5/2/2009, 14:19
Lokalizacja: Gniezno/Szczecin

Postprzez kamucha1983 » 4/3/2009, 08:20

Sprawdzę ładowanie może rzeczywiście akumulator nie domaga, albo pożyczę od kolegi żelowy i wtedy będzie wiadomo, ale Honda jak jest odpalona to mogła by chodzić aż się paliwo nie skończy także nie wiem już. Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o informacje. Cbr-kę nie dawno kupiłem i nie miałem możliwości jej całkowitego sprawdzenia
kamucha1983
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 16/11/2007, 18:12



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê