Dlaczego bije mi kierownica podczas hamowania???GSX600F
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Dlaczego bije mi kierownica podczas hamowania???GSX600F
witam.podczas ostrego hamowania przy dużej prędkości mam duże bicia kierownicy.tarcze hamulcowe są prawie nowe,klocki też. wie ktoś może co to będzie???z góry dzięki za odpowiedź:)
- snajper1991
- Świeżak
- Posty: 301
- Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
- Lokalizacja: Siedliska
Są takie opcje:
- źle wyważone laczki
- tarcze - jeżeli nie Ty wymieniałeś, to słowo "nowe" nic nie znaczy.
- luzy na główce ramy
- wyrobione łożyska
Co do dwóch ostatnich, do czego bym się skłaniał, wsadz kogoś na sprzęta, postaw na centrala, albo po prostu w pion i oburącz, trzymając za lagi potrząsaj przód-tył, lewo-prawo. Nie ma prawa być żadnych luzów.
Pozdr.
- źle wyważone laczki
- tarcze - jeżeli nie Ty wymieniałeś, to słowo "nowe" nic nie znaczy.
- luzy na główce ramy
- wyrobione łożyska
Co do dwóch ostatnich, do czego bym się skłaniał, wsadz kogoś na sprzęta, postaw na centrala, albo po prostu w pion i oburącz, trzymając za lagi potrząsaj przód-tył, lewo-prawo. Nie ma prawa być żadnych luzów.
Pozdr.
- Sureal
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 30/6/2008, 23:41
- Lokalizacja: Poznań
dzięki.tarcze są nowe mam na nie rachunki. przy bardzo ostrym hamowaniu to mi aż przedni błotnik słychać jak wahluje. jeśli będą luzy to co wtedy???
- snajper1991
- Świeżak
- Posty: 301
- Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
- Lokalizacja: Siedliska
To trzeba sprawdzić łożysko - może być np. wytarta, lub wybita bieżnia łożyska, wtedy czeka Cię wymiana.
Jeżeli będzie krzywa albo spawana rama, to czeka Cię również wymiana, ale zdecydowanie kosztowniejsza. Ale tym się nie martw, bo to raczej ostateczność.
Pozdr.
Jeżeli będzie krzywa albo spawana rama, to czeka Cię również wymiana, ale zdecydowanie kosztowniejsza. Ale tym się nie martw, bo to raczej ostateczność.
Pozdr.
- Sureal
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 30/6/2008, 23:41
- Lokalizacja: Poznań
ile kosztuje taka wymiana bieżni???rama jest prosta,ni maiłem jeszcze takiego dzwona żeby go pokrzywić hehe:)
- snajper1991
- Świeżak
- Posty: 301
- Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
- Lokalizacja: Siedliska
Ściągnij sobie serwisówkę i zobacz co dokładnie potrzebujesz, albo poszukaj w necie ile będą kosztowały części do Twojego modelu, bo mi się nie chce:).
Generalnie powinieneś sobie dać sam radę z wymianą, jedno co Ci będzie na pewno potrzebne to klucz dynamometryczny i trochę chęci.
Generalnie powinieneś sobie dać sam radę z wymianą, jedno co Ci będzie na pewno potrzebne to klucz dynamometryczny i trochę chęci.
- Sureal
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 30/6/2008, 23:41
- Lokalizacja: Poznań
- snajper1991
- Świeżak
- Posty: 301
- Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
- Lokalizacja: Siedliska
Z tego co pamiętam wymiana łożysk to wydatek 160 - 250PLN + Łożyska 100 - 160PLN.
I jakie tarcze montowałeś ?
Nowe nie znaczy wadliwe, jedź do serwisu niech sprawdzą bicie tarcz hamulcowych (czujnikiem zegarowym) norma to 0,1 mm, jeśli jest powyżej to będzie czuć na kierownicy.
I jakie tarcze montowałeś ?
Nowe nie znaczy wadliwe, jedź do serwisu niech sprawdzą bicie tarcz hamulcowych (czujnikiem zegarowym) norma to 0,1 mm, jeśli jest powyżej to będzie czuć na kierownicy.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
pytałem wczoraj mechanika i powiedział że do wymiany jest główka ramy tylko...więc nie wiem. tarcze mam oryginalne japońskie 560zł za sztukę.
- snajper1991
- Świeżak
- Posty: 301
- Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
- Lokalizacja: Siedliska
tak mi powiedział hehe widocznie dupa nie mechanik. pojadę gdzieś indziej i zapytam.dzięki za pomoc.pozdro
- snajper1991
- Świeżak
- Posty: 301
- Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
- Lokalizacja: Siedliska
Ciekaw jestem co to za inteligentny mehanik byl jesli mowi ze główke ramy OMG...
Główka ramy to element ramy w którym osadzone są łożyska główki ramy i ktry jest jednym z najważniejszych elementów calej ramy. Wiec jak wymiec główke ramy to calą rame
P chyba ze ten mechanik ma takie zdolnosci wy odetnie główke i wspawa nową co nie wróży nic dobrego;PP
A tak wracając do tematu to wydaje mi sie ze bardzo mozliwym jest to ze łożyska są juz wyjechane i trzeba je wymienic:)) Zabieg nie az tak kosztowny (zalezy dla kogo i do jakiego modelu)
Może to glupie ale sprawdz rownież czy lagi w półce są dokręcone bo widzialem takich "championów" którzy mili lagi w dolnej polce niedokręcone:PP
Główka ramy to element ramy w którym osadzone są łożyska główki ramy i ktry jest jednym z najważniejszych elementów calej ramy. Wiec jak wymiec główke ramy to calą rame

A tak wracając do tematu to wydaje mi sie ze bardzo mozliwym jest to ze łożyska są juz wyjechane i trzeba je wymienic:)) Zabieg nie az tak kosztowny (zalezy dla kogo i do jakiego modelu)
Może to glupie ale sprawdz rownież czy lagi w półce są dokręcone bo widzialem takich "championów" którzy mili lagi w dolnej polce niedokręcone:PP
- Koniulol
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 8/8/2008, 22:14
- Lokalizacja: Konin
no sam się dziwie jak można wymienić główkę ramy hehe...sprawdzę to ciśnienie w kołach i pojadę gdzieś indziej.mam rocznik 1992 gsx600f.
- snajper1991
- Świeżak
- Posty: 301
- Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
- Lokalizacja: Siedliska
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości