Zobacz wÄ…tek - Problem z rozrzÄ…dem.
NAS Analytics TAG

Problem z rozrzÄ…dem.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z rozrzÄ…dem.

Postprzez DiDiamondRec » 23/1/2009, 19:46

Witam:D

Problem dotyczy rozrzÄ…du w motocyklu Yamaha XT 600 2KF.

Zaczeło się od przeskoczenia łańcuszka rozrządu i zablokowaniu tłoka przez zawory ssące.
Rozkręciłem wszystkie potezebne elementy i zabrałem się za ustawienie rozrządu zgodnie ze znakami.
Na kole magnesowym ustawiłem znak IT mówiący o GMP tłoka, na kole zębatym wałka rozrządu wycięcia pokazują płaszczyznę głowicy a krzywki zaworowe ustawione w dół, włożyłem napinacz, skręciłem wszystko sprawdziłem czy nic nie wadzi, obróciłem o 720 stopni i wszystko wydaje się być dobrze.
Sprawdziłem iskrę i jest b. dobra

Zaczynam odpalać ale nie zaskakuje ani na chwilę.
Czasami strzeli w gaźnik, i mieszanka wraca w kierunki AIRBOX-a
Świeca po kilku próbach jest lekko mokra ale iskra jest.

Jeszcze jedna sprawa:
Na kole magnesowym są następujące znaki
- kółeczko z pionową kreską w środku
- H
- IT

Jak to wszystko ustawic tak aby działało poprawnie.
ProszÄ™ o pomoc.
DiDiamondRec
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 17/11/2008, 15:42
Lokalizacja: Jawor


Postprzez numberuno » 23/1/2009, 22:18

Najpierw proponowałbym sprawdzić, że zawory są proste, czy nawet urwane. Jest bardzo mała szansa, żeby były w stanie w jakim powinny być. Tak czy inaczej najpierw zwal głowicę i sprawdź zawory, a dopiero później bierz się za ustawianie rozrządu.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49


Postprzez Raczek_6 » 24/1/2009, 18:50

Sprawdź ciśnienie sprężania, ale wcześniej ustaw odpowiednie luzy zaworowe.
Na wale ustawiasz na I T (TOP).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez DiDiamondRec » 27/1/2009, 18:18

Przeprowadziłem test ciśnienia spreżania i okazało się że zawory ssące się nie zamykają.

Teraz wszystko jasne.
Ściągnełem głowice i 2 zawory ssące okazały się skrzywione, naszczeście nie uszkodziło głowicy i tłoka.
DiDiamondRec
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 17/11/2008, 15:42
Lokalizacja: Jawor

Postprzez Raczek_6 » 28/1/2009, 21:46

Sprawdź jeszcze prowadnice zaworów, i mały remoncik głowicy się pewnie przyda jak nowe uszczelniacze + docieranie zaworów. Sprawdź przy okazji zawory wydechowe czy nie są zbyt mocno zużyte.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê