Problem z rozrzÄ…dem.
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Problem z rozrzÄ…dem.
Witam:D
Problem dotyczy rozrzÄ…du w motocyklu Yamaha XT 600 2KF.
Zaczeło się od przeskoczenia łańcuszka rozrządu i zablokowaniu tłoka przez zawory ssące.
Rozkręciłem wszystkie potezebne elementy i zabrałem się za ustawienie rozrządu zgodnie ze znakami.
Na kole magnesowym ustawiłem znak IT mówiący o GMP tłoka, na kole zębatym wałka rozrządu wycięcia pokazują płaszczyznę głowicy a krzywki zaworowe ustawione w dół, włożyłem napinacz, skręciłem wszystko sprawdziłem czy nic nie wadzi, obróciłem o 720 stopni i wszystko wydaje się być dobrze.
Sprawdziłem iskrę i jest b. dobra
Zaczynam odpalać ale nie zaskakuje ani na chwilę.
Czasami strzeli w gaźnik, i mieszanka wraca w kierunki AIRBOX-a
Świeca po kilku próbach jest lekko mokra ale iskra jest.
Jeszcze jedna sprawa:
Na kole magnesowym są następujące znaki
- kółeczko z pionową kreską w środku
- H
- IT
Jak to wszystko ustawic tak aby działało poprawnie.
ProszÄ™ o pomoc.
Problem dotyczy rozrzÄ…du w motocyklu Yamaha XT 600 2KF.
Zaczeło się od przeskoczenia łańcuszka rozrządu i zablokowaniu tłoka przez zawory ssące.
Rozkręciłem wszystkie potezebne elementy i zabrałem się za ustawienie rozrządu zgodnie ze znakami.
Na kole magnesowym ustawiłem znak IT mówiący o GMP tłoka, na kole zębatym wałka rozrządu wycięcia pokazują płaszczyznę głowicy a krzywki zaworowe ustawione w dół, włożyłem napinacz, skręciłem wszystko sprawdziłem czy nic nie wadzi, obróciłem o 720 stopni i wszystko wydaje się być dobrze.
Sprawdziłem iskrę i jest b. dobra
Zaczynam odpalać ale nie zaskakuje ani na chwilę.
Czasami strzeli w gaźnik, i mieszanka wraca w kierunki AIRBOX-a
Świeca po kilku próbach jest lekko mokra ale iskra jest.
Jeszcze jedna sprawa:
Na kole magnesowym są następujące znaki
- kółeczko z pionową kreską w środku
- H
- IT
Jak to wszystko ustawic tak aby działało poprawnie.
ProszÄ™ o pomoc.
- DiDiamondRec
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 17/11/2008, 15:42
- Lokalizacja: Jawor
Najpierw proponowałbym sprawdzić, że zawory są proste, czy nawet urwane. Jest bardzo mała szansa, żeby były w stanie w jakim powinny być. Tak czy inaczej najpierw zwal głowicę i sprawdź zawory, a dopiero później bierz się za ustawianie rozrządu.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
Przeprowadziłem test ciśnienia spreżania i okazało się że zawory ssące się nie zamykają.
Teraz wszystko jasne.
Ściągnełem głowice i 2 zawory ssące okazały się skrzywione, naszczeście nie uszkodziło głowicy i tłoka.
Teraz wszystko jasne.
Ściągnełem głowice i 2 zawory ssące okazały się skrzywione, naszczeście nie uszkodziło głowicy i tłoka.
- DiDiamondRec
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 17/11/2008, 15:42
- Lokalizacja: Jawor
Sprawdź jeszcze prowadnice zaworów, i mały remoncik głowicy się pewnie przyda jak nowe uszczelniacze + docieranie zaworów. Sprawdź przy okazji zawory wydechowe czy nie są zbyt mocno zużyte.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości