Zobacz wątek - cbr f2 umarła
NAS Analytics TAG

cbr f2 umarła

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

cbr f2 umarła

Postprzez Shinra » 23/11/2008, 18:01

Cześć, mam f2 92 r. i problem z jej odpaleniem, wymieniłem świece i filtry, narazie nic więcej nie próbowałem. Moto kręci, ale nie zapala, czasem się odezwie, strzeli z tłumika, ale nic poza tym, jak podkręcam gaz przy odpalaniu to brzmi tak jakby miała już odpalić, ale czegoś jej brakuje. Dlaczego tak się dzieje ? moze ktoś miał już podobny problem ? prosze o pomoc
Shinra
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 8/9/2008, 21:57
Lokalizacja: LBN


Postprzez elco » 23/11/2008, 21:50

senku to nie romet :?

Kiedy ostatni raz byly czyszczone i synchronizowane gazniki ?
czy motocykl przestal palic po wymianie swiec ?
odpalasz na ssaniu ?

jezeli wymieniles swiece sprawdz jeszcze przewody wysokiego napiecia.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław


Postprzez zinekzx » 23/11/2008, 23:07

radzę udać się do mechanika.Ale nie tylko to chcialem napisać.Kilka lat temu miałem fzr600 i po zimie chćę odpalić o2o a tu strzela bucha i jakby już ale czegos brakuje.jako mechanik samochodowy -naprawie.Moto rozbierałem do połowy i nic nie znalazłem-tak chyba 3 dni i nic-decyzja do mechanika.Wiec złożyłem całego do kupy,usiadłem na yamę,aby przypomnieć sobie upojne chwile,zlozyłem stopke,przekreciłem stacyjke,zapłon i szok-moto żyje jakby nigdy nic.Cholera jasna zapomniałem że stopka odcina zapłon:):)
Życzę aby te z była jakaś taka pierdoła.pozdrawiam
zinekzx
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 15/10/2008, 10:55
Lokalizacja: polanów

Postprzez elco » 24/11/2008, 22:16

troche sie nie zrozumielismy senku :D

Owszem tyczy sie to wszystkich motocykli, ale mysle, ze nie trzeba wyciagac az tak ciezkich dzial i nie szukac przyczyny wlasciwie tam gdzie jej byc nie powinno tj. w zlym cisnieniu w cylindrach.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez skwy » 25/11/2008, 08:50

elcommendante napisał(a):troche sie nie zrozumielismy senku :D

Owszem tyczy sie to wszystkich motocykli, ale mysle, ze nie trzeba wyciagac az tak ciezkich dzial i nie szukac przyczyny wlasciwie tam gdzie jej byc nie powinno tj. w zlym cisnieniu w cylindrach.


Tu muszę cie poprawić.
Ciśnienie w cylindrach ma bardzo duży wpływ na jakość odpalania silnika spalinowego.Miałem kiedyś F2 na warsztacie która na 3 cylindrach miała 6 barów.Naprawdę był problem by ją uruchomić.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez elco » 25/11/2008, 16:01

zgadzam sie skwy.
Autor postu napisal, ze motocykl "prawie" zaskakuje. Gdyby rzeczywiscie chodzilo o cisnienie w cylindrach to podejrzewam, ze bez fachowej reki ta maszyna nawet by nie drgnela.
Proponowalbym najpierw poszukac pczyczyny w doplywie paliwa, ukladzie zaplonowym a dobieranie sie do cylindrow i szukanie przyczyny w silniku zostawilbym na koniec.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez skwy » 25/11/2008, 18:49

Nie jest problemem podłaczyć manometr i sprawdzić.A na pewno jedna żecz będzie wyjaśniona.
Zawsze zaczyna się od mierzenia i sprawdzania wtedy wiadomo do czego się przyczepić.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Maniak1989rr » 25/11/2008, 18:51

Na moje oko to przy wymiane swiec moze pomylilem kable i nie podloczyles tak jak byly wczensije tylko na przemian.
Avatar użytkownika
Maniak1989rr
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 24/7/2008, 16:40
Lokalizacja: Płock

Postprzez skwy » 25/11/2008, 18:53

słuszna uwaga też właśnie o tym pomyślałem
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Shinra » 27/11/2008, 20:59

moto nie paliła jeszcze przed wymiana swiec i filtrów, a już był czas wymiany, wazną rzeczą jest tez fakt, ze filtr powietrza byl dziurawy:/ ale ogólnie, maszyna przestala palic nagle. Myśle, że serwis jej się należy, to co zrobiłem sam to zrobiłem, jeszcze sprawdze przewody... resztą zajmie się mechanik :)
Shinra
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 8/9/2008, 21:57
Lokalizacja: LBN

Postprzez Shinra » 27/11/2008, 21:01

na przewody uważałem, wymieniałem świece po świecy, a nie wszystkie na raz, słuszna uwaga, ale to nie może być to :)
Shinra
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 8/9/2008, 21:57
Lokalizacja: LBN



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê