Zobacz wątek - kiepski start a puzniej mul;///
NAS Analytics TAG

kiepski start a puzniej mul;///

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

kiepski start a puzniej mul;///

Postprzez alexxx661 » 26/10/2006, 20:32

witam...mam problem z moim gpz 750 a dokladnie jak jest zimny nie chce odpalic,zalewa sie i wogole nie chce zaskoczyc,trzeba na pycha wziasc a jak sie rozgrzeje i na trasie chce mu wstawic to tak do 5 tysiecy obrotow idzie dobrze ale powyrzej sie dlawi i kiepsko sie wbija na obroty:((( kumpel mowil ze bedzie trzeba zsynchronizowac gazniki...co o tym myslicie?? prosze o porade...
alexxx661
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 25/10/2006, 23:16


Postprzez Bartman » 26/10/2006, 22:11

no chyba na pewno
Bartman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 228
Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
Lokalizacja: Krosno


Postprzez PTB_PL » 27/10/2006, 11:57

mozesz zsynchronizowac gazniki ale tez warto pomyslec od wymianie swiec bo to tez moze byc przyczyna, ustaw jeszcze zawory na wszelki wypadek :twisted: :twisted: :twisted:
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj się STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Thrillco » 27/10/2006, 20:13

i wyczaj czy nie łapie gdzies lewego powietrza.
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Pazur » 29/10/2006, 13:23

gaźniki + świece + filtr powietrza = działa
Avatar użytkownika
Pazur
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 180
Dołączył(a): 26/8/2005, 21:22

Postprzez Miś » 3/11/2006, 10:13

I tez ja mialem tak ze przy wkrecaniu sie ze srednich obrotow na wysokie mi sie dlawil moocykl, po prostu nie rozgrzalem go odpowiednio przed jazda. Na nastepnym dzien grzal sie na jalowym 10 minut, a potem przed 10 minut wogule nie cisnalem i pomoglo, zaczal sie normalnie wkrecac i wszystko bylo ok. Rozgrzej go dobrze przed jazda.
Avatar użytkownika
Miś
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2/11/2006, 16:41
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez lysy1976 » 5/11/2006, 11:10

GPZ 750 UNITRAK ma regulowane zawory blaszkami, jeśli ktoś wcześniej zaniedbał regulację, to prawdopodobnie możesz mieć wypalone zawory i gniazda zaworowe - ale zacząłbym od synchronizacji gaźników, wymiany świec, dokładnego przeczyszczenia całego układu zasilania, kontroli filtra powietrza ( najlepiej wymienić )
<b>Łysy `76

ZXR 750 `95</b>
Avatar użytkownika
lysy1976
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 3/11/2006, 20:26
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez lysy1976 » 5/11/2006, 11:12

w tym modelu jest dwustopniowa dźwignia ssania, spróbuj odpalać na pół ssania jak Ci go zalewa.......
<b>Łysy `76

ZXR 750 `95</b>
Avatar użytkownika
lysy1976
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 3/11/2006, 20:26
Lokalizacja: Górny Śląsk



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr