suzuki gsxr 600 2000r. kilka usterek
Posty: 11
• Strona 1 z 1
suzuki gsxr 600 2000r. kilka usterek
Witam
Panowie jestem zielony w temacie od niedawna mam w garazu suzuki gsxr 600 2000r. sprowadzony z anglii
1. nie dzialaja kierunkowskazy i teraz pytanie(czy kierunki odbijaja same jak sie skreci kiera w druga strone? bo u mnie jak przesune w lewo czy w prawo to samemu trzeba ustawic potem suwak po srodku)
2. nie dziala obrotomierz (dzialal ale poprzedni wlasciciel jaral laczka i cos chyba sie popsulo) macie pojecie gdzie szukac usterki?
3. chcialbym sprawdzic stan oleju ale nie mam pojecia gdzie. mozecie podpowiedziec
4. jak juz wczesniej napisalem motor jest z anglii (idzie za tym koniecznosc wykonania jakis przerobek?
z gory dziekuje Koledzy i prosze o wyrozumialosc, jestem poczatkujacy
pozdrawiam
janek
Panowie jestem zielony w temacie od niedawna mam w garazu suzuki gsxr 600 2000r. sprowadzony z anglii
1. nie dzialaja kierunkowskazy i teraz pytanie(czy kierunki odbijaja same jak sie skreci kiera w druga strone? bo u mnie jak przesune w lewo czy w prawo to samemu trzeba ustawic potem suwak po srodku)
2. nie dziala obrotomierz (dzialal ale poprzedni wlasciciel jaral laczka i cos chyba sie popsulo) macie pojecie gdzie szukac usterki?
3. chcialbym sprawdzic stan oleju ale nie mam pojecia gdzie. mozecie podpowiedziec
4. jak juz wczesniej napisalem motor jest z anglii (idzie za tym koniecznosc wykonania jakis przerobek?
z gory dziekuje Koledzy i prosze o wyrozumialosc, jestem poczatkujacy
pozdrawiam
janek
- johnny_85
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 4/11/2008, 11:59
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: suzuki gsxr 600 2000r. kilka usterek
1.kierunki nie odbijają jak wyprostujesz czy skręcisz kierownice, to nie samochód, przejrzyj całą instalację od kierunków bo powodów usterki może być tyle co elementów instalacji (zacznij od bezpiecznika i przełącznika)...
2. obrotomierz na 99% jest elektryczny wiec pewnie się coś przepaliło, tutaj usterka to już trochę wyższa filozofia ale sposób ten sam co w punkcie pierwszym sprawdzić wszystko po kolei jak nie będzie żadnych widocznych uszkodzeń to mogło się coś przepalić w obrotomierzu...
mój obrotomierz po strzale z wydechu na paradzie zaczłął się wyłączać równo z czerwonym guziczkiem na kierownicy, działa normalnie ale po wyłączeniu guzika opada na zero...
3. olej sprawdzisz albo w okienku które jest gdzieś po prawej stronie bloku silnika, ew bagnetem który jest pod korkiem wlewu oleju, jeśli będziesz sprawdzał poziom oleju okienkiem to motocykl musi być w pionie abyś mógł odczytać prawidłowy wynik (przy okienku jest skala)
4. teoretycznie powinieneś zmienić przedni reflektor, ale wszyscy w polsce to olewają, no i licznik jest w milach ale jeśli masz analogowy to pewnie ma dwie skale więc można sobie odpuścić....
jak radził Eneasz idź na kurs prawa jazdy!!!
nie zabij się za szybko...
pamiętaj o zrobieniu serwisu w moto przed sezonem oraz zakupie dobrych ciuchów...
i pamiętaj bez balansu nie ma lansu...
2. obrotomierz na 99% jest elektryczny wiec pewnie się coś przepaliło, tutaj usterka to już trochę wyższa filozofia ale sposób ten sam co w punkcie pierwszym sprawdzić wszystko po kolei jak nie będzie żadnych widocznych uszkodzeń to mogło się coś przepalić w obrotomierzu...
mój obrotomierz po strzale z wydechu na paradzie zaczłął się wyłączać równo z czerwonym guziczkiem na kierownicy, działa normalnie ale po wyłączeniu guzika opada na zero...
3. olej sprawdzisz albo w okienku które jest gdzieś po prawej stronie bloku silnika, ew bagnetem który jest pod korkiem wlewu oleju, jeśli będziesz sprawdzał poziom oleju okienkiem to motocykl musi być w pionie abyś mógł odczytać prawidłowy wynik (przy okienku jest skala)
4. teoretycznie powinieneś zmienić przedni reflektor, ale wszyscy w polsce to olewają, no i licznik jest w milach ale jeśli masz analogowy to pewnie ma dwie skale więc można sobie odpuścić....
jak radził Eneasz idź na kurs prawa jazdy!!!
nie zabij się za szybko...
pamiętaj o zrobieniu serwisu w moto przed sezonem oraz zakupie dobrych ciuchów...
i pamiętaj bez balansu nie ma lansu...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
W sumie to mnie na początku ten post rozbawił, ale człowiek sobie uświadomił, że nikt się z tą wiedzą nie urodził. Dodam od siebie, że aby wyłączyć kierunek należy nacisnąć a nie przesunąć włącznik.
Kolego jak najszybciej na kurs i uważaj na siebie to nie jest motorower. Powodzenia.
Kolego jak najszybciej na kurs i uważaj na siebie to nie jest motorower. Powodzenia.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa- ZZR1400 II GEN - Czekam na ZX10R 2016
- Kronos
- Świeżak
- Posty: 134
- Dołączył(a): 17/2/2008, 13:15
- Lokalizacja: Praszka
Tak można tez przesunąć ale znacznie wygodniej jest nacisnąć bo przy przesuwaniu trzeba byc bardzo delikatnym by nie wrzucić kierunku w druga strone . A wiecie jak to na moto wyboje , drgania , przyspieszenie .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
w sumie teraz jestem zadowolony z włącznika kierunków w CB chodzi jak wajcha zmiany biegów w traktorze
ale przynajmniej kierunki migają jak sobie tego życzę a nie jak poje*ane...

DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości