suzuki gsxr 600 2000r. kilka usterek
• Strona 1 z 1
suzuki gsxr 600 2000r. kilka usterek
Witam
Panowie jestem zielony w temacie od niedawna mam w garazu suzuki gsxr 600 2000r. sprowadzony z anglii
1. nie dzialaja kierunkowskazy i teraz pytanie(czy kierunki odbijaja same jak sie skreci kiera w druga strone? bo u mnie jak przesune w lewo czy w prawo to samemu trzeba ustawic potem suwak po srodku)
2. nie dziala obrotomierz (dzialal ale poprzedni wlasciciel jaral laczka i cos chyba sie popsulo) macie pojecie gdzie szukac usterki?
3. chcialbym sprawdzic stan oleju ale nie mam pojecia gdzie. mozecie podpowiedziec
4. jak juz wczesniej napisalem motor jest z anglii (idzie za tym koniecznosc wykonania jakis przerobek?
z gory dziekuje Koledzy i prosze o wyrozumialosc, jestem poczatkujacy
pozdrawiam
janek
Panowie jestem zielony w temacie od niedawna mam w garazu suzuki gsxr 600 2000r. sprowadzony z anglii
1. nie dzialaja kierunkowskazy i teraz pytanie(czy kierunki odbijaja same jak sie skreci kiera w druga strone? bo u mnie jak przesune w lewo czy w prawo to samemu trzeba ustawic potem suwak po srodku)
2. nie dziala obrotomierz (dzialal ale poprzedni wlasciciel jaral laczka i cos chyba sie popsulo) macie pojecie gdzie szukac usterki?
3. chcialbym sprawdzic stan oleju ale nie mam pojecia gdzie. mozecie podpowiedziec
4. jak juz wczesniej napisalem motor jest z anglii (idzie za tym koniecznosc wykonania jakis przerobek?
z gory dziekuje Koledzy i prosze o wyrozumialosc, jestem poczatkujacy
pozdrawiam
janek
- johnny_85
- Świeżak
Re: suzuki gsxr 600 2000r. kilka usterek
1.kierunki nie odbijają jak wyprostujesz czy skręcisz kierownice, to nie samochód, przejrzyj całą instalację od kierunków bo powodów usterki może być tyle co elementów instalacji (zacznij od bezpiecznika i przełącznika)...