Zobacz wątek - siadajacy 2 bieg w R1
NAS Analytics TAG

siadajacy 2 bieg w R1

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

siadajacy 2 bieg w R1

Postprzez Miłosz » 30/10/2008, 22:56

chce kupic R1 2003 rok interesuje mnie czy dalej posiadaja wade psujacego sie 2 biegu,jesli tak to po jakim przebiegu mozna sie tego spodziewac ?
Miłosz
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 10/9/2006, 22:50


2 bieg

Postprzez kargulvmax » 30/10/2008, 23:41

Witam nie sadzę żeby jakis model miał wade 2 biegu.To technika jazdy a raczej jej brak ,niedokładne wkleszczenie biegu przy pałowaniu powodują ze najczęsciej 2 bieg siada.Kupisz moto po po takim co cuda wyczynia bo się w telewizji naogladał a padnie Ci dwójka a pózniej paneweczka bo na kole jeżdził i możesz jeżdzić jak prawiczek ale na Ciebie padnie i zdziwko -wada fabryczna,Pozdrawiam i zapraszam wrazie kłopotów(czego nie zyczę) kapitalki silnika w dobrych cenach 608-621-287 Robert Gostyń Wlkp.
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.


Postprzez danielot » 31/10/2008, 14:53

chłopie technika jazdy techniką ale w modelach 98-99 skrzynia nie była dopracowana do przenoszenia mocy (jezdziłem 98r i wiem co mowie) .Przy poszukiwaniu do zakupu wiekszosc modeli z tego roku miało ten defekt. Z tego co sie w mojej skromnej wiedzy orientuje to problem ze skrzynia i za słabym sprzegłem poprawiono juz po roku 2001 albo 02 .

ja nie chciałem ryzykowac i przeskoczyłem z 98 na 2008 - jak narazie spokoj hihih - 200 km zrobione- AŻ


PS. na palcach jednej reki moge policzyc ilu z moich kumpli plastikowców nie lata na jednym kole. i szczerze zdziwiłbym sie gdybym trafił osobiscie na model z roku 2003 jezdzony turystycznie , tymbardziej taki plasticzek jak erłan ...stworzony do tzw prz..lania i wygłupow.

a tak pozatym panie mechaniku szanowny - bardzo ciekawy marketing - "kupujcie kupujcie mili panstwo bez was nie bede miał roboty" hihih..
pozdrawiam i załoz filie w łodzi bo pustynia jesli chodzi o dobry warsztat prywatny gdzie ze spokojnym sumieniem mozna powierzyc maszynke
ERŁAN 08
danielot
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 22/9/2007, 09:32
Lokalizacja: łodz

???

Postprzez kargulvmax » 31/10/2008, 23:28

Poczekaj aż stracisz z trzech kumpli w sezonie i zobaczymy jak bedziesz gadał.Takich jak Ty pech oczywiście omija bo jestes pewnie najlepszy. Jak sam widzisz cięzko o uczciwy warsztat wiec nie dym do mnie bo mnie nie znasz i oby Ci "fachowcy "w serwisie nie poprawili Ci tego cacka na gwarancji.Usiłuje motonitom pomagac a nie wytrzepac z kasy nie robiac nic . Poza tym ja wole kupic moto bez dwójki kupic skrzynie lub nawet nowe części w serwisie i mam sprzęt za tanie pieniadzePozdrawiam wszystkich .
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.

Re: 2 bieg

Postprzez skwy » 1/11/2008, 13:50

kargulvmax napisał(a):Witam nie sadzę żeby jakis model miał wade 2 biegu.To technika jazdy a raczej jej brak ,niedokładne wkleszczenie biegu przy pałowaniu powodują ze najczęsciej 2 bieg siada.Kupisz moto po po takim co cuda wyczynia bo się w telewizji naogladał a padnie Ci dwójka a pózniej paneweczka bo na kole jeżdził i możesz jeżdzić jak prawiczek ale na Ciebie padnie i zdziwko -wada fabryczna,Pozdrawiam i zapraszam wrazie kłopotów(czego nie zyczę) kapitalki silnika w dobrych cenach 608-621-287 Robert Gostyń Wlkp.



Zgadzam sie w 100%.Trzeba mieć głowę do jazdy.
A jeśli sie nie ma to się ma gruby portfel.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Raczek_6 » 1/11/2008, 21:27

Na szczęście części 2 tryby i wodzik to wydatek około 800PLN (używanych nie polecam bo można trafić na nie wiele lepsze jeśli nie takie same) + robocizna + olej i filtr oraz ewentualne inne części.
Niestety przed zamówieniem części polecam rozebrać i sprawdzić co jest potrzebne niestety czasami uszkadza się też tzw pamiętnik a on kosztuje ponad 1000PLN.

W R1 do 2003 roku włącznie, mogły zdarzać się problemy ze skrzynią, znam gościa który nigdy na kole nie jeździł tylko ostro na 2-ch i niestety 2-gi bieg wysypał się.

Powód zbyt mały styk sprzęgieł kłowych 2-giego biegu w porównaniu do pozostałych biegów, jak ktoś robił taką skrzynie to wie o co chodzi, niestety nie da się poprawić tej wady fabrycznej.

W CBR 900RR czy 929, 954 nie zdarzały się problemy z 2-gim biegiem tak często jak w R1.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr