siadajacy 2 bieg w R1
Posty: 6
• Strona 1 z 1
siadajacy 2 bieg w R1
chce kupic R1 2003 rok interesuje mnie czy dalej posiadaja wade psujacego sie 2 biegu,jesli tak to po jakim przebiegu mozna sie tego spodziewac ?
- Miłosz
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 10/9/2006, 22:50
2 bieg
Witam nie sadzę żeby jakis model miał wade 2 biegu.To technika jazdy a raczej jej brak ,niedokładne wkleszczenie biegu przy pałowaniu powodują ze najczęsciej 2 bieg siada.Kupisz moto po po takim co cuda wyczynia bo się w telewizji naogladał a padnie Ci dwójka a pózniej paneweczka bo na kole jeżdził i możesz jeżdzić jak prawiczek ale na Ciebie padnie i zdziwko -wada fabryczna,Pozdrawiam i zapraszam wrazie kłopotów(czego nie zyczę) kapitalki silnika w dobrych cenach 608-621-287 Robert Gostyń Wlkp.
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
chłopie technika jazdy techniką ale w modelach 98-99 skrzynia nie była dopracowana do przenoszenia mocy (jezdziłem 98r i wiem co mowie) .Przy poszukiwaniu do zakupu wiekszosc modeli z tego roku miało ten defekt. Z tego co sie w mojej skromnej wiedzy orientuje to problem ze skrzynia i za słabym sprzegłem poprawiono juz po roku 2001 albo 02 .
ja nie chciałem ryzykowac i przeskoczyłem z 98 na 2008 - jak narazie spokoj hihih - 200 km zrobione- AŻ
PS. na palcach jednej reki moge policzyc ilu z moich kumpli plastikowców nie lata na jednym kole. i szczerze zdziwiłbym sie gdybym trafił osobiscie na model z roku 2003 jezdzony turystycznie , tymbardziej taki plasticzek jak erłan ...stworzony do tzw prz..lania i wygłupow.
a tak pozatym panie mechaniku szanowny - bardzo ciekawy marketing - "kupujcie kupujcie mili panstwo bez was nie bede miał roboty" hihih..
pozdrawiam i załoz filie w łodzi bo pustynia jesli chodzi o dobry warsztat prywatny gdzie ze spokojnym sumieniem mozna powierzyc maszynke
ja nie chciałem ryzykowac i przeskoczyłem z 98 na 2008 - jak narazie spokoj hihih - 200 km zrobione- AŻ
PS. na palcach jednej reki moge policzyc ilu z moich kumpli plastikowców nie lata na jednym kole. i szczerze zdziwiłbym sie gdybym trafił osobiscie na model z roku 2003 jezdzony turystycznie , tymbardziej taki plasticzek jak erłan ...stworzony do tzw prz..lania i wygłupow.
a tak pozatym panie mechaniku szanowny - bardzo ciekawy marketing - "kupujcie kupujcie mili panstwo bez was nie bede miał roboty" hihih..
pozdrawiam i załoz filie w łodzi bo pustynia jesli chodzi o dobry warsztat prywatny gdzie ze spokojnym sumieniem mozna powierzyc maszynke
ERŁAN 08
- danielot
- Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 22/9/2007, 09:32
- Lokalizacja: łodz
???
Poczekaj aż stracisz z trzech kumpli w sezonie i zobaczymy jak bedziesz gadał.Takich jak Ty pech oczywiście omija bo jestes pewnie najlepszy. Jak sam widzisz cięzko o uczciwy warsztat wiec nie dym do mnie bo mnie nie znasz i oby Ci "fachowcy "w serwisie nie poprawili Ci tego cacka na gwarancji.Usiłuje motonitom pomagac a nie wytrzepac z kasy nie robiac nic . Poza tym ja wole kupic moto bez dwójki kupic skrzynie lub nawet nowe części w serwisie i mam sprzęt za tanie pieniadzePozdrawiam wszystkich .
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
Re: 2 bieg
kargulvmax napisał(a):Witam nie sadzę żeby jakis model miał wade 2 biegu.To technika jazdy a raczej jej brak ,niedokładne wkleszczenie biegu przy pałowaniu powodują ze najczęsciej 2 bieg siada.Kupisz moto po po takim co cuda wyczynia bo się w telewizji naogladał a padnie Ci dwójka a pózniej paneweczka bo na kole jeżdził i możesz jeżdzić jak prawiczek ale na Ciebie padnie i zdziwko -wada fabryczna,Pozdrawiam i zapraszam wrazie kłopotów(czego nie zyczę) kapitalki silnika w dobrych cenach 608-621-287 Robert Gostyń Wlkp.
Zgadzam sie w 100%.Trzeba mieć głowę do jazdy.
A jeśli sie nie ma to się ma gruby portfel.
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Na szczęście części 2 tryby i wodzik to wydatek około 800PLN (używanych nie polecam bo można trafić na nie wiele lepsze jeśli nie takie same) + robocizna + olej i filtr oraz ewentualne inne części.
Niestety przed zamówieniem części polecam rozebrać i sprawdzić co jest potrzebne niestety czasami uszkadza się też tzw pamiętnik a on kosztuje ponad 1000PLN.
W R1 do 2003 roku włącznie, mogły zdarzać się problemy ze skrzynią, znam gościa który nigdy na kole nie jeździł tylko ostro na 2-ch i niestety 2-gi bieg wysypał się.
Powód zbyt mały styk sprzęgieł kłowych 2-giego biegu w porównaniu do pozostałych biegów, jak ktoś robił taką skrzynie to wie o co chodzi, niestety nie da się poprawić tej wady fabrycznej.
W CBR 900RR czy 929, 954 nie zdarzały się problemy z 2-gim biegiem tak często jak w R1.
Niestety przed zamówieniem części polecam rozebrać i sprawdzić co jest potrzebne niestety czasami uszkadza się też tzw pamiętnik a on kosztuje ponad 1000PLN.
W R1 do 2003 roku włącznie, mogły zdarzać się problemy ze skrzynią, znam gościa który nigdy na kole nie jeździł tylko ostro na 2-ch i niestety 2-gi bieg wysypał się.
Powód zbyt mały styk sprzęgieł kłowych 2-giego biegu w porównaniu do pozostałych biegów, jak ktoś robił taką skrzynie to wie o co chodzi, niestety nie da się poprawić tej wady fabrycznej.
W CBR 900RR czy 929, 954 nie zdarzały się problemy z 2-gim biegiem tak często jak w R1.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości