Akumulator
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Akumulator
Czy to normalne ze nowy akumulator jest gorÄ…coy po jezdzie ?
-
Alexen - Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 12/3/2007, 18:29
- Lokalizacja: Lublin
srawdz, jaki masz prąd na wyjściu do ładowania akumulatora, możliwe ze coś z modułami masz nie tak, i prąd daje za duży, i dlatego się grzeje, no ale tak jak mówi "senekkorzenna", czy nie grzeje się od silnika, chociaż moim zdaniem konstrukcja motocykla na to nie powinna pozwolić
-
kamill09 - Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 24/12/2007, 12:15
- Lokalizacja: Suwałki
nowy akumulator bezposrednio po zalaniu nie jest do konca naladowany a wiec poczatkowo bedzie pobieral nieco wiecej pradu, stad tez bedzie sie nieco bardziej nagrzewal. Te objawy powinny po jakims czasie ustapic.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
no troche juz czasu minielo od nowosci w sensie pare miesiecy takze ta opcja odpada, to ze motocykl nagrzewa ten akumulator to tez jest nie mozliwe podejzewam ze to jest zwarcie wewnetrzne gdyz po 3-4 dniach nie mgoe motocykla odpalic akumulator pada , tlkyo pytanie teraz jezlei podlaczam akumulator nie przekrecajac kluczyka na zaplon to jezlei jest takowe zwarcie to podlaczajac klemy powinno iskrzyc a wlasnie sie tak nie dzieje
ma ktos moze F2 i immbolajser ? mialem to ustrojstwo ale ze tak powiem odlaczylme po swojemu dobrze izolujac kable po swojemu ... wszystko bylo w porzadku i ostatnio wlasnie zaczely sie dziac takie cuda 


-
Alexen - Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 12/3/2007, 18:29
- Lokalizacja: Lublin
a czy mala czarna skrzynka - regulator napiecia po prawej stronie akumulatora (patrzac na motocykl od tylu) takze sie mocno grzeje ? Regulatory napiecia w F2 padaja stosunkowo czesto. Warto mu sie dobrze przyjrzec i sprawdzic napiecie ladowania przy wlaczonych odbiornikach.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
nie chcę uchodzić za impertynenta
ale regulator zawsze siÄ™ grzeje tym bardziej hondowski w CBRach
najważniejsze jakie podaje napięcie jak jest między 13.8V [pod obciążeniem] a 14.5V i jest ok


najważniejsze jakie podaje napięcie jak jest między 13.8V [pod obciążeniem] a 14.5V i jest ok
---=== Real Road Racing Fan ===---
:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
-
Mauy OCX - Świeżak
- Posty: 123
- Dołączył(a): 13/8/2008, 21:22
sprawdizlem rozrusznik , jest w porzadku . przeyctzalem wlasnie podobny temat o akumulatorze i zastanawiam sie czy to nie jest tez powodem u mnie mianowicie chodzi o moc rozruchowa
bo obiawy sa bardzo podobne
jaka moc rozruchowa powinien miec akumulator do F2 ?


jaka moc rozruchowa powinien miec akumulator do F2 ?
-
Alexen - Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 12/3/2007, 18:29
- Lokalizacja: Lublin
Może być tak że w akumulatorze uszkodzona jest któraś cela?Ja bym sprawdził jakie jest napięcie na akumulatorze podczas rozruchu.
Bądź podłącz drugi?
Bądź podłącz drugi?
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości