Zobacz wÄ…tek - Blokady w Cbr 1000
NAS Analytics TAG

Blokady w Cbr 1000

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Blokady w Cbr 1000

Postprzez EloxD » 25/8/2008, 22:42

Witam. Stalem sie niedawno dosc przypadkiem nabywca Hondy CBR 1000 138km rocznik 90 przy przebiegu 20 000. Tutaj moje pytanie. Motocykl ma bardzo malo mocy. Niedosc, ze slabo sie zbiera to jeszcze przy 7 tys. obrotow ma jakby odciecie zaplonu i nie chce sie dalej wkrecic. Silnik wydaje dziwne odglosy jak dojdzie do tych 7 tys. Jakby cos z zaplonem i wlasnie dlatego sadze, ze to jakas blokada. Czy w cbr 1000 montuja jakie kolwiek blokady? Jak tak to gdzie? Jezeli wdg. Was to nie blokada to gdzie powinienem szukac? Pozdrawiam..
EloxD
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1/11/2007, 16:10


Postprzez EloxD » 26/8/2008, 10:10

Ponawiam prosbe o pomoc.
EloxD
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1/11/2007, 16:10


Postprzez Pisiu » 26/8/2008, 10:46

Jeżeli to było z niemcowni to moze coś tam być,chociaż bez sensu 1000 blokować,600 to rozumiem.Ja w F2 miałem blokady na gaźnikach,trzeba było króćce wyciągnąć i banglało.Szczerze wątpie,ze masz blokade,ale sprawdz rzecz jasna :twisted:
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez kagiva » 26/8/2008, 11:16

Mnie tylko zastanawia jak stałeś się nabywcą tego motocykla skoro on tak jeździ. Jak miałeś jazdę próbną to nie sprawdziłeś moto?
only god can judge me
Avatar użytkownika
kagiva
Świeżak
 
Posty: 402
Dołączył(a): 12/7/2008, 09:37
Lokalizacja: wschód

Postprzez hugo2003 » 26/8/2008, 11:59

ja bym stawiam na gazniki zwory ... a jesli to nie pomoze to jeszcze bym obejrzal swieczki... chba ze moto jest zajechane czego Tobie nie zycze!!!
ps 20 000km na 18tolenia maszyne??? to chyba zegar nie od niej albo cofniety .... bo np ja mam 7leni moto i mam julniete 25 i tez nie jestem pewny czy to faktyczny przebieg...
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez CROwMAN » 26/8/2008, 19:51

heheh :d założyli mu takie kolano jak w DT 80 :P:P:P:P :D :D , Zgadzam się z forumowiczem ,,Pisiu " jaki jest sens blokowac motocykl o takie pojemności . Ale rozne rzeczy dzieją się na świecie . Też bym stawiał na rozregulowane gaźniki . lub głebsza sprawa w silniku ;/ Ale co ?
Avatar użytkownika
CROwMAN
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44

Postprzez CROwMAN » 26/8/2008, 19:52

Może modól ;/ ;/ jak w CBR 600
Avatar użytkownika
CROwMAN
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44

Postprzez EloxD » 26/8/2008, 21:10

Nie mialem za bardzo jak testowac. Pozatym to nie ja kupilem lecz znajomy mial okazje za grosze wiec mi przywiozl. Wdg. mnie silnik jest w dobrym stanie bo ladnie pali i kreci sie do tych 7 tysiecy a potem juz tak partaczy ze c*uj;p Moge porozbierac te gazniki, ale zanim to zrobie co powinienem wdg. Was jeszcze posprawdzac zeby sobie nie narobic dodatkowaej roboty? Dodam jeszcze ze mozliwe, ze ten motocykl troche stał a jego stan wizualny i techniczny innych podzespolow wskazuje ze moze miec te 20 000.
EloxD
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1/11/2007, 16:10

Postprzez Kedar-88 » 26/8/2008, 22:21

tylko ty sam tych gaźników rozbierać nie możesz...z tego względu że one muszą przejść synchronizacje, a podejrzewam że ty wiedzy do tego nie masz nie wspominając już o wakuometrach
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Mauy OCX » 27/8/2008, 02:33

niemiecki kodeks drogowy jeszcze do niedawna bo bodaj do 1996 roku dopuszczał do ruchu motocykle których moc nie przekraczała 100 koni mechanicznych, więc nie zależnie czy był tysiąc czy sześćsetka czy 50tka, jego moc nie mogła być większa jak 100KM.
Objawy raczej nie mają nic wspólnego z blokadą, gdyż blokada ograniczała moc a nie prędkość obrotową silnika, jest to problem typowo mechaniczny jak przedmówcy - gaźniki ale także standardowa kontrola - świece, przewody,filtry.
Nie polecam byś zabierał się sam za cokolwiek, oddaj motocykl komuś kto się na tym zna, zapłać i wyjedź zadowolony na drogę :)
---=== Real Road Racing Fan ===---
:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
Avatar użytkownika
Mauy OCX
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 13/8/2008, 21:22

Postprzez EloxD » 27/8/2008, 09:03

Aktualnie robie xj600 i jakos sobie daje rade. Musze jednak przyznac, ze raczej nikomu nie oddam mojego motocykla bo od poki mam pierwszy motocykl radzilem sobie sam ... Tylko, ze w cbr silnik jest tak wielki ze nie wiem za co sie zabrac najpierw xd ... Wdg. mnie on zachowuje sie jak na jakiejs blokadzie elektronicznej. On poprostu jedzie z przyspieszeniem typowej 125cc z obrotami nie wiekszymi niz 7 tys. Czy jak rozbiore gazniki to nie mam mozliwosci samemu dostrojenia ich? W ten sposob ze wkrecajac srubki regulujaca ilosc paliwa bede krecil kazda pokolei o ten sam kÄ…t. Z mojego punktu widzenia tak sie to powinno robic, chyba, ze potrzeba do tego innych specyfikow.
EloxD
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 1/11/2007, 16:10

Postprzez kÅ‚osiakR6 » 27/8/2008, 09:23

EloxD napisał(a): Czy jak rozbiore gazniki to nie mam mozliwosci samemu dostrojenia ich? W ten sposob ze wkrecajac srubki regulujaca ilosc paliwa bede krecil kazda pokolei o ten sam kąt. Z mojego punktu widzenia tak sie to powinno robic, chyba, ze potrzeba do tego innych specyfikow.


na pewno wakuometr by sie przydał bo podcisnienia na gaźnikach na oko nie ustawisz
r6 99r

cmentarze są pełne zajebistych kierowców...
kłosiakR6
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 16/6/2008, 09:03
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Grzybu » 27/8/2008, 10:49

Z tego co wiem, to cbr 1000 F miały na 100% zwężki na krućcach. Wiem, bo miałem kiedyś okazję kupić gaziory z krućcami z takim przewężeniem - ostatecznie ich nie kupiłem, ale czy oprócz tego były jeszcze jakieś inne zmiany w gaźnikach to trudno mi powiedzieć. Jeśli piszesz, że słychać jakby elektronika odłączała zapłon to pewnie na module też coś jest. Najlepiej by było podłączyć od takiej co się wkręca prawidłowo.

W gaźnikach mogą być też zmienione dysze, ewentualnie coś z przepustnicami pokombinowane..

a o synchro gaźników to sobie na google poszukaj.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez kagiva » 27/8/2008, 10:53

Tak to bywa jak siÄ™ kupuje kota w worku.
Mam nadzieje że uda Ci się naprawić moto, powodzenia.
only god can judge me
Avatar użytkownika
kagiva
Świeżak
 
Posty: 402
Dołączył(a): 12/7/2008, 09:37
Lokalizacja: wschód

Postprzez Grzybu » 27/8/2008, 10:58

Myślę, że to jednak zdławienie. Tak, czy siak, na odległość ciężko zbadać co i jak.
Musisz pogrzebać, albo oddać gdzieś gdzie mają vakuometry ;)
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez LUBIN » 28/8/2008, 09:33

U mnie cbr 600 f4 miałem zblokowaną modułem dochodziła do 7,5 tysiąca i klapa
LUBIN
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 8/8/2008, 14:53

Postprzez Grzybu » 28/8/2008, 13:02

Ja mam litra z 91r bez blokad - jak masz niedaleko do Sycowa to dawaj... możemy popatrzeć czy mój moduł zahula (ale nie pytaj czy pożyczę na dłużej :twisted: )
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê