czy moj silnik umiera ?:(
Posty: 7
• Strona 1 z 1
czy moj silnik umiera ?:(
zaliczylem szlifa przy okazji ktorego przez dziure dekla silnika mi wycekl olej,po zrobieniu i odpaleniu motor chodzi tak jak chodził,nie dymi,w silniku nic nie stuka,ale ciagle mi sie pali kontrolka oleju.
kabelki mi sie nie przetarly,a czujnik oleju tez raczej sie zbigiem okolicznosci nie zepsuł.
co to moze byc ??
kabelki mi sie nie przetarly,a czujnik oleju tez raczej sie zbigiem okolicznosci nie zepsuł.
co to moze byc ??
- Miłosz
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 10/9/2006, 22:50
powiedz jaki to motocykl, bo np. yamaha z tego co pamiętam, troche odbiega tą kontrolką od reszty motocykli.
A tak to może pompa?
A tak to może pompa?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
odłaczyłem dzisiaj kabelek od kontrolki oleju/ciśnienia,a kontrolka niestety zgasła.mialem nadzieje ze problem tkwi w czyms innym,bo kontrolka oleju moze oznaczac ogolnie jakis bład w pracy motocykla.
ktos moze cos jeszcze dodac w tej sprawie ??
wymienie chyba na wszelki wypadek czujnik..
gdzie mozna kupic taki czujnik? bo na allegro nie moge sie doszukac
ktos moze cos jeszcze dodac w tej sprawie ??
wymienie chyba na wszelki wypadek czujnik..
gdzie mozna kupic taki czujnik? bo na allegro nie moge sie doszukac
- Miłosz
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 10/9/2006, 22:50
Ale jakie to moto dalej nie podałeś. Wykręć ten czujnik i go sprawdź.
Jeśli już i tak odpalasz ten motocykl a masz chłodnicę oleju, to możesz sprawdzić po temperaturze chłodnicy, czy pompa pracuje. Ewentualnie odkręcić przewód doprowadzający do niej olej i kręcąc samym rozrusznikiem sprawdzić, czy zacznie wycikać olej.
To tak jakbyś chciał się skupić na pracy pompy a nie na elektryce.
Praca czujnika polega na rozłączaniu obwodu i zgaśnięcie lampki (przeważnie) w momencie gdy w układzie olejowym jest ciśnienie - tak samo jakbyś ściągnął z niego kabel - więc ściągnięcie kabla nie wyklucza wady czujnika.
Ogólnie lepiej sprawdzić/wymienić czujnik.
Jeśli już i tak odpalasz ten motocykl a masz chłodnicę oleju, to możesz sprawdzić po temperaturze chłodnicy, czy pompa pracuje. Ewentualnie odkręcić przewód doprowadzający do niej olej i kręcąc samym rozrusznikiem sprawdzić, czy zacznie wycikać olej.
To tak jakbyś chciał się skupić na pracy pompy a nie na elektryce.
Praca czujnika polega na rozłączaniu obwodu i zgaśnięcie lampki (przeważnie) w momencie gdy w układzie olejowym jest ciśnienie - tak samo jakbyś ściągnął z niego kabel - więc ściągnięcie kabla nie wyklucza wady czujnika.
Ogólnie lepiej sprawdzić/wymienić czujnik.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości