Problem z hondą
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Problem z hondą
Witam, mam taki problem że motocykl musi sie mocno nagrzać zanim zacznie się płynnie wkręcać na obroty. Przestawiałem zapłon i na postoju raz było lepiej a raz gorzej, natomiast podczas jazdy nie było różnicy. Jezdziłem jakiś czas bez filtra powietrza i najbardziej niepokoi mnie to, że po założeniu filtra motocykl rozpędza sie do 100km/h i szybciej nie chce jechać, po włączeniu wyższego biegu zwalnia do 90km/h, przy dodawaniu gazu sie dławi. Bez filtra rozpędza sie do 120 i sie już nie dławi( przyspiesza z każdego biegu). Moto ma tylko 20 Kw, ale w zeszłym sezonie rozpędzał sie do 140 km/h. Wie ktoś co to może być? Brałem pod uwage zapchany gaźnik, możliwe też, że moto łapie fałszywe powietrze, ale nie wiem. Zależy mi na szybkiej odpowiedzi bo sprzedaję moto i chce żeby wszystko było ok.
- patryk893
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 19/11/2007, 17:37
no raczej watpie zeby z sezonu na sezon komprecha siadala az tak ...jak by tak bylo to maszyny by dozywaly 5-10lat i by komprechy nie bylo juz nie mowiac o ludziach co robia w sezonie po 20-30tys km-ów pozdro
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
To jest cebula i jest to czterosów i kompreche na moje oko ma dobrą. Na postoju wkręca sie na obroty jak głupia, na 1 biegu też dobrze idzie, ale im szybciej i im wyższy bieg tym gorzej. I sprawa tego filtra powietrza??????
Przyznam sie że wlałem olej półsyntetyczny mobila i nie był to olej typowo motocyklowy, możliwe że prze to ma gorszą kompreche??, jak by przepuszczał przez pierścienie to powinien być olej w tłumiku, a nie ma.....
Przyznam sie że wlałem olej półsyntetyczny mobila i nie był to olej typowo motocyklowy, możliwe że prze to ma gorszą kompreche??, jak by przepuszczał przez pierścienie to powinien być olej w tłumiku, a nie ma.....
- patryk893
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 19/11/2007, 17:37
prędzej sprawdz czy kranik dobrze przepuszcza paliwo. Filtr powietrza musi być, a jak są takie różnice to kup nowy, filtr poprostu musi być założony. Ewentualnie świece.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Albo gaźniki do regulacji, fałszywe powietrze też może być - z filtrem ciężej zaciąga i wtedy bokami łapie lewe.
Ogólnie objawy takie jakby miał za mało paliwa na pełnym obciążeniu. Przeczyść gaźniki i przy okazji obejrzyj króćce. Sprawdź, czy nastawy są fabryczne, czy odbiegają od danych z serwisówki.
No i ciekawe jak luzy zaworowe.
Jak nie wiesz kiedy moto miało ostatni serwis to ja bym go poprostu zrobił. Zawory, filtry, gaźniki, świece, olej.
Pewnie boli taki wydatek przed sprzedażą
Ogólnie objawy takie jakby miał za mało paliwa na pełnym obciążeniu. Przeczyść gaźniki i przy okazji obejrzyj króćce. Sprawdź, czy nastawy są fabryczne, czy odbiegają od danych z serwisówki.
No i ciekawe jak luzy zaworowe.
Jak nie wiesz kiedy moto miało ostatni serwis to ja bym go poprostu zrobił. Zawory, filtry, gaźniki, świece, olej.
Pewnie boli taki wydatek przed sprzedażą

http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Grzybu masz racje że motocykl wymaga regulacji zaworów i czyszczenia gaźników, o czym powiadomiłem kupującego już wcześniej i spuściłem mu z ceny. Bałem sie, że to może być coś innego i dlatego pytałem. Co do filtrów oleju i świec to są założone nowe. Dzięki za porady 

- patryk893
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 19/11/2007, 17:37
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości