pomocy! blokady w gpz 500s jak rozpoznać?
Posty: 2
• Strona 1 z 1
pomocy! blokady w gpz 500s jak rozpoznać?
witam
chcę sobie kupić pierwszy powazny motor, moj wybor padł na kawasaki gpz 500s z roku 2001 lub 2002.
dowiedziałem się, że są wersje dławione do 27km i 50km, nie chciał bym blokowanego bo potem same problemy.
moje pytanie brzmi jak przy zakupie motocykla sprawdzić czy jest blokowany??
oczywiście nie wchodzi w grę rozpędzenie do 200km/h, może jest jakaś różnica w oznaczeniach silnika albo w obrotach max na biegu jałowym?? z góry dzięki za pomoc
chcę sobie kupić pierwszy powazny motor, moj wybor padł na kawasaki gpz 500s z roku 2001 lub 2002.
dowiedziałem się, że są wersje dławione do 27km i 50km, nie chciał bym blokowanego bo potem same problemy.
moje pytanie brzmi jak przy zakupie motocykla sprawdzić czy jest blokowany??
oczywiście nie wchodzi w grę rozpędzenie do 200km/h, może jest jakaś różnica w oznaczeniach silnika albo w obrotach max na biegu jałowym?? z góry dzięki za pomoc
- xhaotic
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 26/7/2008, 15:24
siema jak jest blokowany to ja bym takiego wolał bo mam pewnośc że nie był katowany a odblokować go można w serwisie to nie jest problem a jak można rozpoznać czy zablokowany to po prostu czy wkręca się do końca nie wiem do ilu kręci to ci nie pomogę w tym przypadku ale oczywiśćie na biegu a nie na luzie hehe lepiej ty nie wkręcaj go do końca bo jeszcze zaliczysz glebe a nie potrzebnie niech cię sprzedający przewiezie i zobaczysz czy idzie do końca obrotów zawsze możesz jechać na chamownię ale to chyba 200zł co najmniej i przy okazji sprawdzisz czy moto ma jeszcze moc czy zadzgany hehe. nie wiem może są jeszcze ine sposoby sprawdzenia czy są blokady ale ja ich nie znam
- tiesto9199
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 3/5/2008, 12:40
- Lokalizacja: pszów
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości