SUZUKI GSX-R750 rok produkcji 1994 poważna 'awaria'
Posty: 7
• Strona 1 z 1
SUZUKI GSX-R750 rok produkcji 1994 poważna 'awaria'
zalogowalem sie na forum po to zeby dowiedziec sie wielu cennych rzeczy itd. ale musze skierowac do Was moim mili to pytanie bo widze ze wiekszosc sie na rzeczy zna i macie pojecie a ja jestem niestety zielony bo to pierwszy moj japoniec wiec problem jest taki ze kupilem od znajomego wlasnie gsx-r 750 W .. mowil ze bedzie wszytsko wporzadku ze panewka jest po regeneracji i tak dalej pojedzilem 3 tygodnie i wracajac z przejazdzki nagle skoczyly obroty kolo mi sie zblokowalo przy 140;/ i jakos zatrzymalem motor... siadlem z niego w efektywnym dymie ;/ gdyz pekla obudowa silnika czy jak to tam nazwac bodajze przy drugim tloku tam gdzie silnik sie trzyma ramy z przodu ..ten kolega teraz chce oddac motor do zaprzyjaznionego mechanika zeby ten stwierdzil czy to nie moja wina ze np nie dolalem oleju albo ze motor zimny krotko pochodzil i dostal w kite.. dwie z ostatnich opcji sa niemozliwe gdyz olej byl a przd odjazdem motor pochodzil z 10 minut na wolnych obrotach malo tego awaria stala sie sie po jakis 7-8 km . i teraz pytanie jest mozliwe stwierdzenie czy to wszytsko sie stalo z mojej winy czy tez np z wyksplatowania ...??(znajomy ktory bardzo malo sie zna powiedzial ze to korbowod)i teraz mam pytanie warto w nim wymieniac silnik ?czy tez lepiej go sprzedac poprostu i nazbierac sobie na cos lepszego ?wychodze z zalozenia ze jezeli kupie silnik w dobrym stanie to tak czy siak bedzie 3eba w nim cos zrobic ..a pozatym to jest przecinak do jazdy sportowej hehe ze tak powiem i jakby nie bylo to 18 lat ...wiec loteria bo moge kupic inny silnik ale ile on pochodzi to jest pytanie .. to nie to co turystyk ktory bedzie z roku 87 - 89 i bedzie jezdzil .. no nic moze sie myle prosze o pilna pomoc bo naprawde jestem w kropce pozdrawiam !
- MAJIOR
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 19/6/2008, 17:49
a ja bym sie najpierw nie zastanawial czy kupic silnik czy nie
jezeli znajomy chce oddac ci kase po stwierdzeniu wady, ktora byla juz w moto to pojedz do jakiegos mechanika i niech ci/wam powie co bylo przyczyna tejze awarii
to chyba najlepsze na poczatek
a dopiero pozniej sie mozna zastanawiac co i jak
niekoniecznie przecinak stary = skatowany
ale czasem cos w tym jest
jezeli znajomy chce oddac ci kase po stwierdzeniu wady, ktora byla juz w moto to pojedz do jakiegos mechanika i niech ci/wam powie co bylo przyczyna tejze awarii
to chyba najlepsze na poczatek
a dopiero pozniej sie mozna zastanawiac co i jak
niekoniecznie przecinak stary = skatowany
ale czasem cos w tym jest
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
nie uwazasz ze jezeli to bedzie mocno zaprzyjazniony mechanik poprzedniego wlasciciela motocykla to moze wydac opinie na temat przyczyny awarii silnika kozystna dla niego.nie lepiej udac sie do mechanika ktory was nie zna?
- jurekgpx
- Świeżak
- Posty: 81
- Dołączył(a): 9/3/2007, 19:33
- Lokalizacja: kwidzyn
wlasnie mi chodzilo o serwis, ktory prawdopodobnie bedzie bezstronny
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Najlepiej by było jakbyś wiedział, która panewka była robiona, bo często takie naprawy w sportach się nie udają a efektem może być zatarcie i wystrzał korbowodu przez blok właśnie.
Jestem na 90% przekonany, że ta awaria jest związana z poprzednią naprawą i myślę, że każdy bezstronny mechanik będzie podobnego zdania.
Poszukaj na forum tematów. Już nieraz były debaty na temat celowości naprawy panewek i metod ich naprawy.
Jestem na 90% przekonany, że ta awaria jest związana z poprzednią naprawą i myślę, że każdy bezstronny mechanik będzie podobnego zdania.
Poszukaj na forum tematów. Już nieraz były debaty na temat celowości naprawy panewek i metod ich naprawy.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
rozumiem dziekuje Wszytskim zgromadzonym na forum za odpowiedz! byla bardzo istotna...a co do sprzedawcy to poprsotu polska nie elegancja francja ..
.. i mam pytanko jezeli przyjedzie do mnie jakis kupiec (czytaj.chandlarz) jaka mam z nim podipisac umowe..? napewno kupna i sprzesarzy ale boje sie ze ten moze miec przykladowo np jakis haczyk .. bede musial zaznaczyc w umowie ze sprzedaje silnik wraz z uszkodzonym silnikiem lub cos takiego prawda? pozdrawiam ! serdecznie! aloha!

- MAJIOR
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 19/6/2008, 17:49
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości