Zobacz wątek - SUZUKI GSX-R750 rok produkcji 1994 poważna 'awaria'
NAS Analytics TAG

SUZUKI GSX-R750 rok produkcji 1994 poważna 'awaria'

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

SUZUKI GSX-R750 rok produkcji 1994 poważna 'awaria'

Postprzez MAJIOR » 19/6/2008, 18:05

zalogowalem sie na forum po to zeby dowiedziec sie wielu cennych rzeczy itd. ale musze skierowac do Was moim mili to pytanie bo widze ze wiekszosc sie na rzeczy zna i macie pojecie a ja jestem niestety zielony bo to pierwszy moj japoniec wiec problem jest taki ze kupilem od znajomego wlasnie gsx-r 750 W .. mowil ze bedzie wszytsko wporzadku ze panewka jest po regeneracji i tak dalej pojedzilem 3 tygodnie i wracajac z przejazdzki nagle skoczyly obroty kolo mi sie zblokowalo przy 140;/ i jakos zatrzymalem motor... siadlem z niego w efektywnym dymie ;/ gdyz pekla obudowa silnika czy jak to tam nazwac bodajze przy drugim tloku tam gdzie silnik sie trzyma ramy z przodu ..ten kolega teraz chce oddac motor do zaprzyjaznionego mechanika zeby ten stwierdzil czy to nie moja wina ze np nie dolalem oleju albo ze motor zimny krotko pochodzil i dostal w kite.. dwie z ostatnich opcji sa niemozliwe gdyz olej byl a przd odjazdem motor pochodzil z 10 minut na wolnych obrotach malo tego awaria stala sie sie po jakis 7-8 km . i teraz pytanie jest mozliwe stwierdzenie czy to wszytsko sie stalo z mojej winy czy tez np z wyksplatowania ...??(znajomy ktory bardzo malo sie zna powiedzial ze to korbowod)i teraz mam pytanie warto w nim wymieniac silnik ?czy tez lepiej go sprzedac poprostu i nazbierac sobie na cos lepszego ?wychodze z zalozenia ze jezeli kupie silnik w dobrym stanie to tak czy siak bedzie 3eba w nim cos zrobic ..a pozatym to jest przecinak do jazdy sportowej hehe ze tak powiem i jakby nie bylo to 18 lat ...wiec loteria bo moge kupic inny silnik ale ile on pochodzi to jest pytanie .. to nie to co turystyk ktory bedzie z roku 87 - 89 i bedzie jezdzil .. no nic moze sie myle prosze o pilna pomoc bo naprawde jestem