Zobacz wÄ…tek - Problem z YAMAHA DT 50 pomocy :(
NAS Analytics TAG

Problem z YAMAHA DT 50 pomocy :(

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z YAMAHA DT 50 pomocy :(

Postprzez Tomasz2009 » 17/6/2008, 17:15

Witam.
Mam YAMAHE DT 50 SM i mam pewien problem.
Motor piÄ™knie chodzi odpala za pierwszym razem Å‚adnie siÄ™ wkrÄ™ca na obroty ale gdy przejadÄ™ okoÅ‚o 10 km zaczyna mocno przerywać i traci moc, nie mogÄ™ go wkrÄ™cić na obroty… co to może być proszÄ™ o poradÄ™ … dziÄ™ki :P
Tomasz2009
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 28/9/2007, 20:59


Postprzez humungus » 17/6/2008, 21:44

świece wymieniales?
humungus
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 5/6/2008, 06:49


Postprzez Tomasz2009 » 17/6/2008, 21:49

wymienialem i nic...;(
Tomasz2009
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 28/9/2007, 20:59

Postprzez humungus » 17/6/2008, 21:55

moze byc zanieczyszczony filtr paliwa lub tatkany odpowietrznik zbirnika paliwa
humungus
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 5/6/2008, 06:49

Postprzez rumian_1989 » 17/6/2008, 22:07

Kolega ma rację.. Postawił bym na odpowietrznik.. to może być jedna przyczyna... a jeszcze następna.. to tłok Ci "puchnie" przegrzewa sie.. też mialem taki przypadek podobne objawy...
Peugeot Speed 1 AC, Honda CBR 600F2, Yamaha R1 RN19 :)
rumian_1989
Świeżak
 
Posty: 67
Dołączył(a): 7/6/2008, 09:41
Lokalizacja: Raciąż/Warszawa

Postprzez Tomasz2009 » 18/6/2008, 10:13

filtr paliwa czyscilem i nic tam nie bylo. Gdzie jest ten odpowietrznik?? jak go moze znalesc?? to jest jakas rurka??
Tomasz2009
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 28/9/2007, 20:59

Postprzez hugo2003 » 18/6/2008, 11:14

w mz mialem poprostu w korku wbudowana taka dziurke ale jak zalozylem korek na kluczyk tez mialem te objawy ...jak mi sie dusil otwieralem korec psykloi jechalem dalej ..wiec potem wystarczylo lekko rozszczelnic uszczelke w korku i bylo ok!!!
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Tomasz2009 » 18/6/2008, 15:05

no wlasnie wrocilem z jazdy probnej. Probowalem tak zrobic odkrecilem mocno koreki dupa zadnej poprawy:( nadal przerywal :(
Tomasz2009
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 28/9/2007, 20:59

Postprzez ChudyNs1 » 19/6/2008, 10:51

moze gaźnik zapchany masz?? najlepiej sprawdz cala droge doplywu paliwa, ale powiem ci tak
Kiedys w mojej etz 251 mialem taki sam problem
jak byla zimna odrazu palila, po przejechaniu kilku km nie chciala sie wkrecic na obroty szczelala z tlumika a nawet gasla, problemem byla cewka zaplonowa, wylal sie z niej olej i po kilku km sie grzala i koniec, zmienilem cewke i byl gites.
Pozdr
<b>>>>>>>>>>>>>>>>Bez Młota To Nie Robota<<<<<<<<<<<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
ChudyNs1
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 1/4/2008, 13:47

Postprzez Tomasz2009 » 19/6/2008, 15:41

to samo mi dziadek powiedzial powiesz mi z ktorej strony jest ta cewka tam gdzie biegi czy tam gdzie jest: dozownik i starter?? i czy ta cewkw trzeba kupic jakas specjalna do tego modelu czy uniwersalna??
Tomasz2009
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 28/9/2007, 20:59



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê