Czy możliwe jest spalenie się zegarów przez regulator??help!
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Czy możliwe jest spalenie się zegarów przez regulator??help!
Witam.Jestem nowym forumowiczem.PotrzebujÄ™ waszej pomocy!!
Kupiłem piekną hondę CBR 600 F3,w drodze powrotnej do domu walnął mi prawdopodobnie regulator napięcia,objawy były takie że popaliło mi nagle wszystkie żarówki które były włączone i zagotowało akumulator,i co najgorsze przestały działać zegary.(obrotomierz i prędkościomierz).stanąłem na parkingu i musiałem coś kombinować żeby dojechać do domu.Po chwili zatrzymał sie kolo na motorze i powiedział mi że to normalne w CBR kach,tak na marginesie dodam że super sprawa że motocykliści pomagają sobie.
Nie wiem teraz czy te liczniki będą działać po wymianie regulatora
Jak nie to nastepny wydatek
Macie jakieś doświadczenia z tym?? czy zegary mają jakieś zabezpieczenie??
Proszę wszystkich o rady, normalnie jestem załamany,a miało byc tak pieknie
Pozdro dla wszystkich....Daniel
Kupiłem piekną hondę CBR 600 F3,w drodze powrotnej do domu walnął mi prawdopodobnie regulator napięcia,objawy były takie że popaliło mi nagle wszystkie żarówki które były włączone i zagotowało akumulator,i co najgorsze przestały działać zegary.(obrotomierz i prędkościomierz).stanąłem na parkingu i musiałem coś kombinować żeby dojechać do domu.Po chwili zatrzymał sie kolo na motorze i powiedział mi że to normalne w CBR kach,tak na marginesie dodam że super sprawa że motocykliści pomagają sobie.
Nie wiem teraz czy te liczniki będą działać po wymianie regulatora


Proszę wszystkich o rady, normalnie jestem załamany,a miało byc tak pieknie

Pozdro dla wszystkich....Daniel
- d_dlugi
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 16/6/2008, 16:30
- Lokalizacja: warszawa
W tej chwili czekam na regulator napięcia, bezpieczniki były spalone, ale teraz są już dobre. Zegary w dalszym ciągu nie działają. Próbowałem dostać się do liczników, nie zauważyłem tam żadnego dodatkowego bezpiecznika. Czy zegary mają swój bezpiecznik?
- d_dlugi
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 16/6/2008, 16:30
- Lokalizacja: warszawa
Kiedyś naprawiałem spalony obrotomierz. Tam jest cewka z cieniutkim drucikiem. To się czasem przepala i trzeba zlutować. Ogólnie ciężko się do tego dostać.
Robota jest raczej zegarmistrzowska i do końca nie wierzyłem czy mi się udało, ale po podłączeniu wszystko było ok.
Nie wiem, czy w jakimkolwiek serwisie ktoś by się podjął takiej naprawy. Prędzej wymiana.
Nie wiem jak tam może być z prędkościomierzem, ale być może jest podobnie.
Robota jest raczej zegarmistrzowska i do końca nie wierzyłem czy mi się udało, ale po podłączeniu wszystko było ok.
Nie wiem, czy w jakimkolwiek serwisie ktoś by się podjął takiej naprawy. Prędzej wymiana.
Nie wiem jak tam może być z prędkościomierzem, ale być może jest podobnie.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości