Zobacz wątek - Przeróbki w 929
NAS Analytics TAG

Przeróbki w 929

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Przeróbki w 929

Postprzez cezar1985 » 14/6/2008, 15:21

witam. chcialbym swojego bladego 929 2001r przerobic na stunt. wiem prawie wszystko co mam zrobic ale mam jeszcze kilka pytan:
1. jaka zebatke wstawic???
2. ile bedzie wiecej palila??? (obecnie przy mieszanej jezdzie 8l)
zalezy mi na nauce wolnej gumy( zaznaczam ze nie jestem poczatkujacym ). jezeli ktos posiada przerobiona 929 to prosze o kontakt na gg 970120. z gory dzieki
cezar1985
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 13/9/2007, 21:33


Postprzez MadboY » 14/6/2008, 18:33

Z tego co wiem, nikt na forum nie przerabial 929 na psa.

Niedawno znalazlem sztuke z niezla patelnia z tylu:
http://moto.allegro.pl/item374502270_ho ... stunt.html
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa


Postprzez greddy » 14/6/2008, 19:46

Z tego co wiem, nikt na forum nie przerabial 929 na psa.
pamietasz co sie stao z raptownego 929? :D
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez melvin » 14/6/2008, 23:59

nie pomogę w temacie spalania,
a o zębatkę najlepiej zapytać na jakimś forum stunterów, oni mają największą wiedzę na ten temat...


ps. nie szkoda ci przerabiać takiego fajnego moto? lepiej kup jakąś F2 po szlifie i ją zamęcz jako doga...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez cezar1985 » 15/6/2008, 11:47

no niby szkoda przerobic... tymbardziej ze nawet ryski na moim bladym nie ma... ale to juz mnie meczy od dluzszego czasu zeby to zrobic :twisted: moze sie jeszcze ktos trafi kto by mogl udzielic mi odpowiedzi na temat spalania z wieksza zebatka bo nie widzi mi sie co godzine zbiornik zalewac :? bo slyszalem ze potrafi duuzo wiecej wypic.
cezar1985
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 13/9/2007, 21:33

Postprzez Grzybu » 16/6/2008, 07:25

Jak z ok. 40 zębów założysz np. 60 to przełożenie zmienisz o 1/2. To i do tych ośmiu litrów będziesz musiał jeszcze 4 dodać. Nie mówiąc już, że psa to raczej będziesz katował na niższych biegach. Więc raczej od tej pory przeliczałbym pracę na motogodziny :twisted:
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez motoman » 16/6/2008, 08:12

e tam, ze spalaniem nie ma tragedii, silnik jest duzo bardziej elastyczny, mniej obciążony przy przyspieszeniach, i trwają one krócej, takze spalanie wzrasta ale nie o 1/2 napewno.
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Grzybu » 16/6/2008, 10:29

Może to i racja. To ja też chce dużą zębatke :twisted:

A jeśli chodzi o zakup, to kiedyś na allegro się przypadkiem natknąłem na aukcje "Zębatki do stuntu" ale teraz coś nie mogę znaleźć.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez motoman » 16/6/2008, 10:54

takie rzeczy to sie dorabia samemu i jak ktos sprzedawal taka zebatke to swoją... moze jakas firma robi takie zebatki ale ja sie nie natknalem;) a wszystkich ktorych znam ze zmienionymi zebatkami dorabiali sami:)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Grzybu » 16/6/2008, 11:01

Wiesz co, z tego co pamiętam to tam była dostępna większa ilość i pisali, że są uniwersalne. Ale jak coś jest do wszystkiego to pewnie jest do du**.


druga sprawa, że może ktoś zrobił więcej i chciał opchnąć na zarobek.

znalazłem w zakończonych sporo, ale link mi coś nie działa

Zębatk* do stunt* --> szukaj w zakończonych

albo tak: http://allegro.pl/item374582378_zebatki_do_stuntu.html
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez motoman » 16/6/2008, 12:48

zalezy jakie ma sie moto, jak jest mocarny cielak to mozna zalozyc tyl +4, przod -2 i tez bedzie cacy, w 600 to nie przejdzie bo i tak moze gasnac na wolnej;) ale w sprzetach stricte do stuntu to i tak nie ma sensu:P trza pizze +60:D
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez cezar1985 » 16/6/2008, 16:28

sluchaj motoman. moj blady ma 150 koni(podobno:) wiec kolega z weelieholix mi powiedzial ze z duza patelnia to nie ma co przesadzac bo potwora stworze :twisted: jezeli dam 10 zebow wiecej czyli 52 to bedzie tak w miare dobrze??? i co wtedy ze spalaniem??? przypominam ze pali 8l. i jeszcze jedno: jak bym wstawil 10 zebow wiecej to jak to bedzie z obrotami??? duzo szybciej sie koncza???
cezar1985
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 13/9/2007, 21:33



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr