Blokada Mocy
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Blokada Mocy
Witam,
Od kilku miesiecy jestem posiadaczem Suzuki GSXR 600 '99 rok. Ostatnio zastanowila mnie jedna rzecz, mianowicie na ostatnim biegu powyzej 220 km/h tak jakby odcina mi doplyw paliwa (tak jakby - nie jestem pewien), generalnie nie chce jechac powyzej 220. Z parametrow motocykla ze powinien jechac duzo wiecej. Zapas obrotow rowniez jest duzy. Dlatego zaczalem sie zastanawiac czy moze jest jakies ograniczenie mocy / predkosci, ewentualnie czy da sie to sprawdzic, motockl jest na wtrysku.
Od kilku miesiecy jestem posiadaczem Suzuki GSXR 600 '99 rok. Ostatnio zastanowila mnie jedna rzecz, mianowicie na ostatnim biegu powyzej 220 km/h tak jakby odcina mi doplyw paliwa (tak jakby - nie jestem pewien), generalnie nie chce jechac powyzej 220. Z parametrow motocykla ze powinien jechac duzo wiecej. Zapas obrotow rowniez jest duzy. Dlatego zaczalem sie zastanawiac czy moze jest jakies ograniczenie mocy / predkosci, ewentualnie czy da sie to sprawdzic, motockl jest na wtrysku.
[Live fast, die young]
- Crucifixio
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 7/6/2008, 17:19
A kręcisz go na każdym biegu do końca. Bo mój też jak mu wbjie 6-stke przy 200 to nie rozpędzi sie ani kilometra szybciej.
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Wlasnie tez kolega mi powiedzial zebym sprobowal na nizszych biegach, przetestuje niedlugo.
Co do drugiej odpowiedzi to wymiana jakich czesci moze pomoc?
Co do drugiej odpowiedzi to wymiana jakich czesci moze pomoc?
[Live fast, die young]
- Crucifixio
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 7/6/2008, 17:19
Napewno świec i filtrów, regulacja zaworów, synchronizacja gaźników+ dobrej jakości paliwo. Ale jak wrzuciłeś sobie 5 a potem 6 kilka tys przed odcięciem to zapomnji że pojedziesz szybciej, pamiętaj że to 600 a one nie mają prawie wogóle momentu obrotowego.
EDIT:
W niemczech trafiały sie sztuki o mocy 98 koni, jeśli jest ściągnięta z niemiec to warto spojrzeć w brief, jeśli ma 98 koni to też nie pójdzie więcej niż te 220.
EDIT:
W niemczech trafiały sie sztuki o mocy 98 koni, jeśli jest ściągnięta z niemiec to warto spojrzeć w brief, jeśli ma 98 koni to też nie pójdzie więcej niż te 220.
Ostatnio edytowano 7/6/2008, 21:16 przez icid, łącznie edytowano 1 raz
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
a gixer nie ma przypadkiem jak niektore R6 kaganca zalozonego??? moze ktos go zblokowal do tych 220...
nie polemizuj bo nie jestes predysponowany do emanowania tak apodaktycznych percepcji... | (nie dyskutuj jak nie potrafisz...)
xD | | http://www.scigacz.pl/rider/16915/foto/album/712/

-
Szopekk - Świeżak
- Posty: 440
- Dołączył(a): 28/12/2007, 14:09
- Lokalizacja: Węgrów
nie wiem czy umiesz czytać ale on pisał że motocykl jest na wtrysku. to może być filtr powietrza albo źle ustawiony wtrysk z którym bedziesz musiał się udać do serwisu tam podłączą go pod komputer i Ci wszystko ustawią.Inku napisał(a):A luz zaworowy to kiedy sprawdzałeś? Serwis gaźników ile km temu?
- Adrian0
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8/6/2008, 09:28
- Lokalizacja: przasnysz
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości