Zobacz wątek - Chłodzenie silnika CBR 600 F2
NAS Analytics TAG

Chłodzenie silnika CBR 600 F2

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Chłodzenie silnika CBR 600 F2

Postprzez blatomasz » 1/6/2008, 07:32

Witam,

Od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem F2-ki i mam pytanie co do chłodzenia, po pierwsze jak spuścic stary płyn chłodzący z układu i jaki nowy płyn zalać, czy u was (tj. użytkowników) tez wskazówka na trasie opada poniżej połowy od pędu powietrza i skacze powyżej połowy np. na swiatłach no i trzecie pytanie najważniejsze dlaczego jest tak gorąco w dupsko od powietrza z silnika. Moze to wina tego ze z dwóch wlotów które mam po bokach jeden otwór z kazdej strony jest zatkany jakąs czarną gumą i gorące powietrze za wolno ucieka??? U was tez tak sie całe siedzenie nagrzewa???
Avatar użytkownika
blatomasz
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7/5/2007, 09:49
Lokalizacja: Płońsk


Postprzez gregorycbr » 1/6/2008, 10:07

żeby spuścić płyn musisz odkręcić waz gumowy od pompy wody z lewej strony motocykla (obok dźwigni zmiany biegów) napełnić możesz praktycznie każdym markowym płynem dostępnym na rynku. ale najlepiej jest zaopatrzyć sie w jakiś płyn w sklepie motocyklowym. wskazówka pokazuje ci prawidłowo i reszta tez ma tak być.
pozdro.
Avatar użytkownika
gregorycbr
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30/12/2006, 19:56


Postprzez blatomasz » 1/6/2008, 10:54

czyli to normalne ze siedzenie tak sie nagrzewa i grzeje mocno dupsko? i zdjęcie tych zaslepek na wyloty nic nie da?
Avatar użytkownika
blatomasz
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7/5/2007, 09:49
Lokalizacja: Płońsk

Postprzez elco » 1/6/2008, 12:06

nic ci nie da. W gorace dni, szczegolnie stojac w korkach ma sie piekarnik pod tylkiem. Z temperatura wszystko jest w porzadku. Na trasie jest ponizej polowy. Stajac na kilku swiatlach z rzedu wlacza sie wentylator. Jezeli chodzi o wymiane plynu. Jak juz ci napisal kolega sciagasz waz przy pompie wody i zlewasz plyn (przechyl motocykl, zeby wszystko dokladnie zlecialo). Kupujac nowy plyn warto zaopatrzyc sie w nieco wiecej. Kiedy zalejesz plyn warto odpowietrzyc uklad chlodzenia odkrecajac charakterystyczna srubke (drain bolt) przy pompie wody oraz obciskajac dokladnie wszystkie gumowe weze.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez kosta » 1/6/2008, 17:02

hehe jak miałem cbr f3 to wydawało mi się że dość mocno grzeje ale teraz jak mam erłana to brachu normalnie jak bym siedział w piekle to dopiero grzeje w dupsko :D
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez blatomasz » 2/6/2008, 08:16

Dzieki za odpowiedz Panowie, trzeba bedzie sie jednym słowem przyzwyczaic, albo szybciej zapier... wtedy ten problem nie wystepuje ;p

To teraz tak na koniec ostatnia prośba o podpowiedz jak odpowietrzyc uklad hamulcowy z przodu skoro sa 2 zaciski i kazdy ma swoj odpowietrznik, trzeba bedzie założyc 2 rurki ze strzykawkami i ciągnąć jednoczesnie czy jak bo jakos nie moge sobie tego wyobrazic. Dodam ze zawsze zmieniam płyn poprzez wyciaganie starego i dolewanie swiezego az w strzykawce zaczne ciagnąc nowy płyn.
Avatar użytkownika
blatomasz
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7/5/2007, 09:49
Lokalizacja: Płońsk

Postprzez elco » 2/6/2008, 13:04

zaciski odpowietrza sie po kolei. Bez wiekszej roznicy, od ktorego zaczniesz.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez blatomasz » 2/6/2008, 16:01

DZIEKI ZA POMOC
Avatar użytkownika
blatomasz
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7/5/2007, 09:49
Lokalizacja: Płońsk



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê