Dwa pytania ER5
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Dwa pytania ER5
Witam.
Posiadam Kawasaki er5 z '99 roku. Stan może nie jest igiełka, ale na miarę własnych możliwości staram się z miesiąca na miesiąc coś dopieścić. Dzisiaj w czasie ogólnych oględzin posadziłem żonę na moto, a sam sprawdziłem jak pracuje łożysko główki ramy (mam nadzieję, że nie pomyliłem nazwy). Kiedy kierownica przechodzi przez położenie "na wprost" czuć przeskok. Poza tym nie ma luzów, ani innych niepokojących zachowań. Czy takie łożysko można spróbować wyczyścić, nasmarować lub w inny sposób zregenerować czy to już będzie się kwalifikować do wymiany? Drugi problem jaki mam to znalezienie poprawnych uszczelniaczy i kapturków przeciwpyłowych. Jedne kupiłem, to się okazało że uszczelniacze lały jak z kranu, a kapturki wychodziły przy uciśnięciu zawiasu. Gdzie mogę szukać odpowiednich, aby nie musieć tracić fortuny na mechanika do takiej pierdoły (mieszkam w DE, a tu się cenią)?
Z góry dziękuję za odpowiedzi
LwG
Posiadam Kawasaki er5 z '99 roku. Stan może nie jest igiełka, ale na miarę własnych możliwości staram się z miesiąca na miesiąc coś dopieścić. Dzisiaj w czasie ogólnych oględzin posadziłem żonę na moto, a sam sprawdziłem jak pracuje łożysko główki ramy (mam nadzieję, że nie pomyliłem nazwy). Kiedy kierownica przechodzi przez położenie "na wprost" czuć przeskok. Poza tym nie ma luzów, ani innych niepokojących zachowań. Czy takie łożysko można spróbować wyczyścić, nasmarować lub w inny sposób zregenerować czy to już będzie się kwalifikować do wymiany? Drugi problem jaki mam to znalezienie poprawnych uszczelniaczy i kapturków przeciwpyłowych. Jedne kupiłem, to się okazało że uszczelniacze lały jak z kranu, a kapturki wychodziły przy uciśnięciu zawiasu. Gdzie mogę szukać odpowiednich, aby nie musieć tracić fortuny na mechanika do takiej pierdoły (mieszkam w DE, a tu się cenią)?
Z góry dziękuję za odpowiedzi
LwG
- Dziurawa Podeszwa
- Świeżak
- Posty: 118
- Dołączył(a): 11/5/2015, 11:19
Re: Dwa pytania ER5
jak juz jest tak wyczuwalny skok to jest tam agonia i łozysko trzeba wymienic zadne smarowanie nie pomoze
poszukaj w katalogu częsci oryginalnej ( uszczelniaczy ) i po tym numerze bedziesz mógł dobrac zamiennik - moze bedzie tez podany wymiar to tez bedzie łątwiejalbo w ogóle kup oryginał do kawasaki moze nie byc drogi
poszukaj w katalogu częsci oryginalnej ( uszczelniaczy ) i po tym numerze bedziesz mógł dobrac zamiennik - moze bedzie tez podany wymiar to tez bedzie łątwiejalbo w ogóle kup oryginał do kawasaki moze nie byc drogi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Re: Dwa pytania ER5
Dziękuję za podpowiedź. Sprawdziłem koszta kupna orginalnych części i rzeczywiście wcale nie są dużo droższe od zamienników, a mam pewność, że zamawiam odpowiednie. Poleciało zamówienie i czekam, żeby podłubać co swoje Łożysko oczywiście też leci pod odstrzał.
- Dziurawa Podeszwa
- Świeżak
- Posty: 118
- Dołączył(a): 11/5/2015, 11:19
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości