Zobacz wątek - problem z cbr f2
NAS Analytics TAG

problem z cbr f2

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

problem z cbr f2

Postprzez maatiaas » 1/5/2008, 19:14

problem jest nastepujący. Dzisiaj mierzyłem miernikiem aku i okazało się że nie mam ładowania... moje pytanie brzmi następującogdzie znajduje się regulator napięcia??? obok modułu znajduje się taka mała kostka zalana gumą, wychodzi z niej 5 kablów,zauważyłem że jest przepalona. Co to jest i czy może to mieć jakiś związek z ładowaniem??/
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY


Postprzez elco » 1/5/2008, 19:27

to mala czarna skrzynka zalana guma tuz za modulem to wlasnie regulator napiecia, ktory w cbr f2 jest dosc awaryjnym elementem. Ja tez niestety w zeszlym sezonie mialem ten sam problem. Radze ci poszukac na allegro regulatora z cbr f4 albo f3 (o ile sie nie myle w fireblade'ach do roku 1998 montowano ten sam typ regulatora). Te regulatory w stosunku do tego z f2 niczym sie nie roznia, aczkolwiek nie maja tendencji do tak szybkiego padania.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław


Postprzez maatiaas » 1/5/2008, 19:37

radzisz mi kupić używany regulator z f4 z rozbitego moto, czy kupić nowy?? bo to jednak dość droga część jest...tutaj jest np. taki, ale różni się wyglądem od mojego, czy posiada on takie same parametry??

http://www.allegro.pl/item352679260_reg ... a_cbr.html
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY

Postprzez elco » 2/5/2008, 00:13

Gdy grzeczna pani z serwisu Hondy skromnie powiedziala 710 zl, to podziekowalem. Kupilem regulator z rozbitego motocykla - wlasnie z F4. Poprosilem sprzedawce o sprawdzenie tego regulatora tj. wygladu i oznaczenia - jakos SH..... Zrobilem juz na tym regulatorze okolo 5000 km i na razie dziala bez zarzutow. Co do tych regulatorow na allegro - tak wlasciwie nie wiem co to jest. Gniazdo jest takie same. Jezeli istnieje mozliwosc zwrotu towaru, w przypadku gdyby okazal sie niewlasciwy i otrzymasz na niego gwarancje to osobiscie wybralbym takie rozwiazanie.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez lorek100 » 2/5/2008, 08:20

Witam. Jak kupiłem taki nowy regulator z allegro. Pasuje i działa idealnie. Pozdrawiam.
lorek100
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 2/3/2008, 10:34

Postprzez piotrekkawa » 3/5/2008, 06:39

najlepszym rozwiązaniem będzie kupno regulatora z RADIATOREM. zrobili taki z myślą właśnie o CBR ponieważ oryginalny to największa słabość tego motocykla. zakładając taki regulator będziesz miał spokój na wieki,a oryginalny znów strzeli po jakimś czasie. musisz tylko dobrze poszukać na allegro lub w gazetach motocyklowych.
piotrekkawa
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 29/4/2008, 18:12

Postprzez maatiaas » 7/5/2008, 23:01

mam okazje kupić regulator od 900 rr chyba z 94 r. . czy są one tak samo wadliwe jak w f2, czy bedzie to dobra inwestycja? Żadko kiedy słyszy się aby w 900 rr padał własnie regulator...
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na g�r�