problem z cbr f2
Posty: 7
• Strona 1 z 1
problem z cbr f2
problem jest nastepujący. Dzisiaj mierzyłem miernikiem aku i okazało się że nie mam ładowania... moje pytanie brzmi następującogdzie znajduje się regulator napięcia??? obok modułu znajduje się taka mała kostka zalana gumą, wychodzi z niej 5 kablów,zauważyłem że jest przepalona. Co to jest i czy może to mieć jakiś związek z ładowaniem??/
-
maatiaas - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
- Lokalizacja: BIESZCZADY
to mala czarna skrzynka zalana guma tuz za modulem to wlasnie regulator napiecia, ktory w cbr f2 jest dosc awaryjnym elementem. Ja tez niestety w zeszlym sezonie mialem ten sam problem. Radze ci poszukac na allegro regulatora z cbr f4 albo f3 (o ile sie nie myle w fireblade'ach do roku 1998 montowano ten sam typ regulatora). Te regulatory w stosunku do tego z f2 niczym sie nie roznia, aczkolwiek nie maja tendencji do tak szybkiego padania.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
radzisz mi kupić używany regulator z f4 z rozbitego moto, czy kupić nowy?? bo to jednak dość droga część jest...tutaj jest np. taki, ale różni się wyglądem od mojego, czy posiada on takie same parametry??
http://www.allegro.pl/item352679260_reg ... a_cbr.html
http://www.allegro.pl/item352679260_reg ... a_cbr.html
-
maatiaas - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
- Lokalizacja: BIESZCZADY
Gdy grzeczna pani z serwisu Hondy skromnie powiedziala 710 zl, to podziekowalem. Kupilem regulator z rozbitego motocykla - wlasnie z F4. Poprosilem sprzedawce o sprawdzenie tego regulatora tj. wygladu i oznaczenia - jakos SH..... Zrobilem juz na tym regulatorze okolo 5000 km i na razie dziala bez zarzutow. Co do tych regulatorow na allegro - tak wlasciwie nie wiem co to jest. Gniazdo jest takie same. Jezeli istnieje mozliwosc zwrotu towaru, w przypadku gdyby okazal sie niewlasciwy i otrzymasz na niego gwarancje to osobiscie wybralbym takie rozwiazanie.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
najlepszym rozwiązaniem będzie kupno regulatora z RADIATOREM. zrobili taki z myślą właśnie o CBR ponieważ oryginalny to największa słabość tego motocykla. zakładając taki regulator będziesz miał spokój na wieki,a oryginalny znów strzeli po jakimś czasie. musisz tylko dobrze poszukać na allegro lub w gazetach motocyklowych.
- piotrekkawa
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 29/4/2008, 18:12
mam okazje kupić regulator od 900 rr chyba z 94 r. . czy są one tak samo wadliwe jak w f2, czy bedzie to dobra inwestycja? Żadko kiedy słyszy się aby w 900 rr padał własnie regulator...
-
maatiaas - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
- Lokalizacja: BIESZCZADY
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości