Przednie kolo ciezej sie kreci
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Przednie kolo ciezej sie kreci
Witam! Mam problem z moim gsxr-em. Podczas szykowania motoru do pierwszego oficjalnego wyjazdu (w piatek zdalem prawko), w czasie jak motor byl na stojakach zauwazylem ze przednie kolo o wiele ciezej sie kreci. i w czasie jak staram sie nim krecic slysze jak by cos tarlo ale nie zauwazylem zeby to byly klocki trace o tarcze. Wiecie moze co to moze byc?
- dbsciak
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 28/11/2007, 16:49
Jak moto stalo niejezdzone, to mogly podrdzewiec tarcze, albo klocki. Przejedz sie i wtedy sprawdz.
Jezeli nie ustapi to trzeba wymienic uszczelniacze tloczkow hamulcowych.
Nie wiem ile kosztuja, ale na pewno nie tanio.
Nie mozna uzyc jakichkolwiek "O-ring"-ow.
Jezeli nie ustapi to trzeba wymienic uszczelniacze tloczkow hamulcowych.
Nie wiem ile kosztuja, ale na pewno nie tanio.
Nie mozna uzyc jakichkolwiek "O-ring"-ow.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
Jak zarkęcę ręką to praktycznie odrazu sie zatrzymuje wiec napewno cos jest nie tak jak powinno. Chyba jednak bedzie trzeba przesmarowac lozysko.
http://www.bikepics.com/members/dbsciak/04gsxr600/ - to moja pszczółka 

- dbsciak
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 28/11/2007, 16:49
- dbsciak
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 28/11/2007, 16:49
Padniete lozyska wyraznie piszcza.
Tzn padniete na tyle ze juz ledwo chodza, ale jeszcze sie nie rozsypaly - wielokrotnie przerobione w roznych sprzetach.
Zreszta nie ma co glowkowac tylko zdejmij zaciski i pokrec kolem, do wyjecia oski i lozysk tez je musisz zdjac. Mam dziwne wrazenie ze po zdrjeciu zaciskow zacznie sie lekko krecic
Zaciski trzeba rozebrac i oczyscic, ew wymienic oslony przeciwkurzowe, bardzo zadko trzeba wymieniac uszczelki wewnatrz zaciskow.
Jak sie okaze ze to one to radze sie znowu odezwac na forum.
GSXR na pierwsze moto po prawie jazdy - zycze powodzenia, bo sie przyda.
Adam M.
Tzn padniete na tyle ze juz ledwo chodza, ale jeszcze sie nie rozsypaly - wielokrotnie przerobione w roznych sprzetach.
Zreszta nie ma co glowkowac tylko zdejmij zaciski i pokrec kolem, do wyjecia oski i lozysk tez je musisz zdjac. Mam dziwne wrazenie ze po zdrjeciu zaciskow zacznie sie lekko krecic

Zaciski trzeba rozebrac i oczyscic, ew wymienic oslony przeciwkurzowe, bardzo zadko trzeba wymieniac uszczelki wewnatrz zaciskow.
Jak sie okaze ze to one to radze sie znowu odezwac na forum.
GSXR na pierwsze moto po prawie jazdy - zycze powodzenia, bo sie przyda.
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości