Zobacz wÄ…tek - zzr 600 3 pytania.
NAS Analytics TAG

zzr 600 3 pytania.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

zzr 600 3 pytania.

Postprzez rafooo » 28/4/2008, 23:02

Witam kolegow. Jak w temacie mam trzy pytanka.
1 czy warto jest prostowac podbita felge, czy bedzie ona dobrze zrobiona nie bedzie bic czy tez sciagac?? Czy moze wogole kupic druga?? Felga jest mysle lekko podbita ale powietrze bokiem puszcza.
2 czy w zzr orginalnie wszystkie naklejki byly malowane lakierem bezbarwnym??
3 jaki olej mu wlac zeby bylo najlepiej?? pelny syntetyk czy poł?? jakie parametry??firma??
Dzieki z góry
rafooo
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 4/4/2008, 00:33


Postprzez MATRIX123 » 29/4/2008, 08:25

co do pytania pierwszego to nie wiem.
drugie pytanie-wszystkie naklejki oryginalne w zzr były malowane bezbarwnym, - najpierw kolor ,potem naklejka a potem bezbarwny. co do trzecciego pytania ja mam wlany motul ester 10w40-polecam
Avatar użytkownika
MATRIX123
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 27/12/2007, 23:37
Lokalizacja: POZNAŃ/PLEWISKA


Postprzez simonw » 29/4/2008, 14:04

O olejach bylo juz tak walkowane, ze az szkoda - prosze poszukaj.

- jesli nie wiesz co masz, polsystetyk
- jesli wiesz, syntetyk.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez rafooo » 29/4/2008, 16:09

No ok. Ale jak ja rozbieram silnik i spuszczam caly olej to potem nie ma znaczenia jaki tam wleje?? Bede robic caly dol silnika ( wymiana walu)
rafooo
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 4/4/2008, 00:33

Postprzez Wombat » 29/4/2008, 23:31

zalezy jak jest podbita... kiedys mialem wywiniety rant w przedniej - felga duralowa - na odcinku okolo 6cm... (szlif z finiszem na krawezniku :) ) prostowanie mlotkiem polkilowym uderzajac poprzez deske jesionowa, pomoglo - nie bylo zabardzu sladow po urazie,,, kolo po wywazeniu sprawowalo sie idealnie - przy mocniejszych urazach nalezy sie zastanowic - metal ma to do siebie ze ulega uszkodzeniom pod wplywem obciazen zmeczeniowych - jak byl wygiety w jedna strone a ty go teraz wygniesz spowrotem to mamy doczynienia w lasnie z czyms takim.... a wiec felga w tym miejscu juz nie bedzie miala nominalnej wytrzymalosci... a dural np. jest raczej relatywnie kruchy jesli chodzi o felgi... choc to oczywiscie zalezy od skladu stopu jaki został uzyty do konstrukcji...
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości




na górê