Zobacz wÄ…tek - przyblokowana nsr?
NAS Analytics TAG

przyblokowana nsr?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

przyblokowana nsr?

Postprzez marcin33331 » 22/4/2008, 20:15

Moja Honda NSR 125 na do 3 buja się bardzo ładnie, mam około 110 km/h, potem 4, jakoś się dokula do 130, natomiast 5 i 6 nie dają jej żadnego przyspieszenia, utrzymują w niej jedynie prędkosc. czy byłaby to jakaś blokada?
Avatar użytkownika
marcin33331
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 19/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Kleczew


Postprzez lysy5g1 » 23/4/2008, 00:58

w jakim stanie jest tłok/pierścienie?
MMMOTÓRR!!
lysy5g1
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 28/3/2008, 18:30


Postprzez marcin33331 » 23/4/2008, 06:08

raczej dobrym, pierscieni nie słychac, moto ma 25 tys przebiegu. rozgrzany odpala bez problemu
Avatar użytkownika
marcin33331
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 19/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Kleczew

Postprzez thor » 23/4/2008, 12:30

Obstawiam że jednak tłok.
Sprawdź kompresje , wyczyść filtr powietrza bo może jest już zawalony, wydech , czy nikt kiedyś nie cudował jakiś patentów :wink:
jest:
XR 200 R 83r
motocykl x
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r :)
Avatar użytkownika
thor
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 8/8/2006, 14:54
Lokalizacja: Wójtowo

Postprzez Landryss25 » 23/4/2008, 16:04

Rozgrzany odpala bez problemu? A zimnego musisz kręcić? Jeśli tak to kompresja się może kończyć.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez marcin33331 » 23/4/2008, 17:21

zarówno zimny jak i rozgrzany odpala na dotyk. zaznaczylem, że rozgrzany, bo słyszałem, że gdy kończy się kompresja to rozgrzany bardzo ciężko odpala.
Avatar użytkownika
marcin33331
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 19/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Kleczew

Postprzez lysy5g1 » 23/4/2008, 18:47

E tam kończy się kompresja...
Kiedy tłok jest padnięty to nie oceniasz tego na słuch, ani odpalaniem na zimno/ciepło tylko wkręcasz manometr w miejsce świecy, mierzysz i wtedy masz pewność co do stanu tłoka i pierścieni.

Co prawda zużyty tłok lubi postukać, a pierścienie podzwonić, ale to nie jest regułą...
MMMOTÓRR!!
lysy5g1
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 28/3/2008, 18:30

Postprzez marcin33331 » 23/4/2008, 19:53

a żyłem w przekonaniu, że to zawsze słychac. jutro podjadę do jakiegoś mechanika i zmierzę.
Avatar użytkownika
marcin33331
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 19/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Kleczew



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê