Zobacz wątek - Problem z Hondą Cb 500
 
NAS Analytics TAG

Problem z Hondą Cb 500

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z Hondą Cb 500

Postprzez blunt2008 » 12/4/2008, 00:06

Witam mam taki problem i nie bardzo wiem jak sobie poradzic z nim...
A wiec tak piekny dzionek , wyprowadzam moto (po 2 tyg przerwie ) odpala wszystko ok chodzi sobie pare minut ruszam . Po jakis 20 minutach z postojem (sklep w miescie itd) moto zaczyna przerywac i szarpac jakby stracil na mocy i ma "muła".
Sprawdzialem swiece lewa swieca czysta "jak nówka" taka jak powinna byc natomiast prawa cala sucha czarna popiół :(
Od 2 miechów mam swiece irydowe , wiec wymienilem dzisiaj je na stare zwykle i niby ok ale po 30 km znowu taki sam objaw.
CO TO MOZE BYC ? jak to wyleczyć ? Nigdy nie mialem zadnych problemów z moto chodzila pieknie!
blunt2008
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 12/4/2008, 00:02


Postprzez adrianCB » 12/4/2008, 08:36

Witaj, obstawiam gazniki, trzeba je wyczyscic i wyregulowac i na 99,9% problem zniknie. To ze jedna jest czysta a druga czarna oznacza ze w jednym cylindrze dostaje prawidlowa mieszanke a w drugim za bogata...Bo gdyby bral olej na tym drugim cylindrze swieca nie bylaby sucha tylko mokra od oleju... A kopci motor na czarno,np przy dodaniu gazu?? Czarny dym z rury oznacza wlasnie zbyt bogata mieszanke. Dlatego polecam regulacje gaznikow i bedzie wszystko ok.
adrianCB
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 16/2/2008, 10:26
Lokalizacja: Łódź


Postprzez blunt2008 » 12/4/2008, 10:04

No wiec tak nie zauwazylem zeby coś mocniej dymił... Moze przy odpalaniu ale ogólnie jest to samo. Musze powiedziec jeszcze ze gdy juz bylem na stacji to troche dalem dupy... bo stala cysterna i wlasnie wlewala paliwo do zbiornika, i pewnie caly syf poszedł do góry... wiadomo jakie tam jest cisnienie :oops:
Ok czyli radzisz wyczyscic jeden czy oby dwa gazniki?
Jezeli to nic nie da to gdzie moge zrobic synchronizacje? i ile mniej wiecje to kosztuje slyszalem ze kolo 120zł. Tyle wlasnie ze motorek równo chodzi caly czas... jak wsadze nowe swiece jest ladnie ale gdy juz troche sie po smiga to jest to samo ;/
Serwis Honda w poznaniu ? chyba najblizej...
blunt2008
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 12/4/2008, 00:02

Postprzez adrianCB » 12/4/2008, 14:26

Nie wiem skad jestes, wiec nie podpowiem Ci gdzie to zrobic. I jak juz postanowisz ze to robisz to koniecznie czyszczenie, regulacja i synchronizacja dwoch gaznikow. Nie ma co oszczedzac. I mysle ze w 100zl sie zmiescisz, w łodzi taki zabieg w motorze 2 cylindorwym kosztuje 50-80zl.
adrianCB
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 16/2/2008, 10:26
Lokalizacja: Łódź

Postprzez blunt2008 » 12/4/2008, 14:50

Jestem z poznania.... Myslalem ze sam sobie moge wyszyscyc gazniki ?? itd. Z synchornizacja gorzej bo slyszalem ze cebulka ma nie typowe koncówki do tej synchornizacji a po za tym trzeba sie troche znac zeby cos takiego zrobic.

Mam znajomego swietnego mechanika, wystepowal z big brothrze kiedys jako motocyklista na slubie kogos tam.
Jest jedyn z lepszych w wielkopolsce! Mysle ze warto do niego skoro w poznaniu nie ma nic takiego jak serwis hondy ;o :roll:
blunt2008
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 12/4/2008, 00:02

Postprzez pioterjawa » 12/4/2008, 19:41

skoro pali do 30 km swieca sie nagrzeje i moze przestawac dawac iskre wez przejdz 30 klockow wsadz zimna swiece w ten cylinder jezeli to nic nei da to nie wiem POZDRO
Avatar użytkownika
pioterjawa
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 28/12/2007, 22:04
Lokalizacja: mam wiedziec? Piła

Postprzez Inku » 12/4/2008, 19:58

Cholera ludzie, opanujcie się. Jeden chce wkręcać jedną świecę inną, drugi czyścić 1 gaźnik. Łancucha też pół wymieniasz?

Kiedy ostatnio zaglądałeś do gaźników? Iskrę masz?
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania

Re: Problem z Hondą Cb 500

Postprzez Adam M. » 12/4/2008, 22:06

blunt2008 napisał(a):Witam mam taki problem i nie bardzo wiem jak sobie poradzic z nim...

Sprawdzialem swiece lewa swieca czysta "jak nówka" taka jak powinna byc natomiast prawa cala sucha czarna popiół :(
Od 2 miechów mam swiece irydowe , wiec wymienilem dzisiaj je na stare zwykle i niby ok ale po 30 km znowu taki sam objaw.
CO TO MOZE BYC ? jak to wyleczyć ? Nigdy nie mialem zadnych problemów z moto chodzila pieknie!


Wyglada na to ze zacina ci sie zaworek iglicowy komory plywakowej, albo nie domyka na jakims paprochu i masz za bogata mieszanke na jednym cylindrze.
Tak jak wyzej napisano najlepiej dac do czyszczenia oba gazniki - po zimie osad z benzyny moze byc rowniez w drugim.

Adam M.
Adam M.
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez blunt2008 » 13/4/2008, 11:23

Ok pod koniec tygodnia jade do mechanika zeby sprawdził co i jak ;)
Przez ten czas troche po smigam nie daleko moze wypcha ten syf i bedzie ok. Odezwe sie nie bawem pozdrawiam :)
blunt2008
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 12/4/2008, 00:02

Postprzez Blacko » 13/4/2008, 18:55

W zeszłym sezonie mnie to dopadło, okazało się że nie domykały się zaworki iglicowe, dałem do wymiany i jest ok (ale na sprowadzenie dwóch zaworków wielkości paznokcia czekałem prawie miesiąc...a sezon uciekał)
Suzuki VX 800
Avatar użytkownika
Blacko
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 8/1/2007, 00:33
Lokalizacja: Poznań

Postprzez blunt2008 » 13/4/2008, 21:33

a mozesz do mnie napisac na maila?? chcialbym sie dowiedziec wiecej skad sciągales itd blunt2008@o2.pl
No tak ale czy te zaworki iglicowe by sie nie domykały od razu jak wyjechalem ze stacji?? przed tem bylo dobrze.. Wiekszosc kumpli twierdzi ze to syf bo jak cysterna wlewala to cisnienie wypchało wiekszosc do gory... i od razu jak wyjechalem jakies 120 metrówi moto sie zdławiło...
blunt2008
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 12/4/2008, 00:02

honda

Postprzez blunt2008 » 21/4/2008, 13:40

Witam no tak bak wyczyszczony (denaturat) schnol na sloncu potem na piecu w kotłowni. Kranik i gazniki wyczyszczone mnóstwo osadu i syfu. Wszystko zalozone skrecone , odpalam moto i widze ze zupelnie inacze sie jezdzi jest mocny dynamiczny szybki cos pieknego. Wlałem za 20zł czyli prawie 5 litrów i zrobilem 36Km i wlaczyla sie rezerwa
;(
Dlaczego tyle mi spalił?? \

Dzsiaij mam jechacna stacje zalac do pełna i nalac srodka do oczyszczania ale cos czuje ze jesli bedzie tak samo to na tym 18litrowym zbiorniku zrobie z 150 km :/
blunt2008
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 12/4/2008, 00:02

Postprzez Adam M. » 21/4/2008, 17:43

No przeciez rezerwa ma jakas pojemnosc, zwykle 3 - 4l, wiec jak wlales 5 do pustego zbiornika to po spaleniu litra czy dwoch ci sie zapalila. 36 km to i tak duzo km jak na litr paliwa.

Adam M.
Adam M.
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez simonw » 21/4/2008, 20:54

No calkiem niezle, ja wciagne 5-7 / 100 wiec nie marudz tylko sie ciesz :>
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez blunt2008 » 21/4/2008, 20:54

No tak ale bak był pusty!! Był czyszczony potem zalozony,gdy go mocowalem i wszystko inne ndal sucho. POTEM WLEWAM ZA 20ZŁ odkrecam kranik jade i po 36Km poto staje... ;/ Włączam rezerwe i jade do domu ...Mi sie wydaje ze moja rezerwa ma góra 2 litry
blunt2008
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 12/4/2008, 00:02

Postprzez blunt2008 » 22/4/2008, 16:15

widzisz roznice miedzy 5 - 7 litrów tak jak jak pisales na 100.. A mi 36km za 5 litrów
blunt2008
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 12/4/2008, 00:02



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na gr