Zobacz wątek - Hornet... umiera... Pomóż jak potrafisz. :(
NAS Analytics TAG

Hornet... umiera... Pomóż jak potrafisz. :(

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Hornet... umiera... Pomóż jak potrafisz. :(

Postprzez qbas » 12/3/2008, 14:57

Witam. Mam pytanie, mianowicie gdzie w moim małym diabełku z 98. r. znajde cweke. Mam problem tego typu: nie chce odpalic; jak odpali to chodzi na 2\3 cylindy i zaraz gaśnie; jak trzymam go na rozruszniku to w momencie puszczenia czerwonego przycisku następuje potężne jebnięcie. Wydaje mi się, że mieszanka nie dostając iskry przez zepsutą cewke zbiera się w cylindrze i gdy rozrusznik nie dostaje napięcia zatacza jeszcze jeden cykl w ktorym jest juz prąd dla świecy. W związku z powyższym, czy to jest wina cewki, jeśli tak to ile może taka kosztować, czy mogł bym to sam wymienić i gdzie się znajduje. Z góry dziękuję za odpowiedzi i stestem ciekawy, co o tym sądzicie?? pzdr. Kuba.
qbas
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12/3/2008, 14:54


Postprzez Adam M. » 12/3/2008, 17:49

Radze ci najpierw wyjac aku, zaniesc do jakiegos elektryka samochodowego zeby go sprawdzil pod obciazeniem jakie napiecie trzyma po naladowaniu
Chyba ze masz miernik i wiesz jak to zrobic.
Jezeli tutaj okaze sie ze wszystko jest dobrze to radze poprosic kolege o pomoc w obserwacji co sie dzieje na przewodach wysokiego napiecia podczas proby zapalenia po zmroku.
Jezeli nic sie nie bedzie dzialo to napisz znowu.

Adam M.
Adam M.
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56


Postprzez qbas » 12/3/2008, 18:12

Akumulator nowka...
qbas
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12/3/2008, 14:54

Postprzez Adam M. » 13/3/2008, 01:30

To co z tego, nowka to nie znaczy ze jest na pewno dobry. Sprawdz, a jezeli jest dobry sprobuj odpalic po zmroku i obserwuj przewody wys. napiecia.

Adam M.
Adam M.
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez skwy » 13/3/2008, 12:46

Popatrz czy czasem nie masz zle poprowadzonych przewodw wysokiego napicia.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez CREW » 13/3/2008, 15:48

TAK TO MOŻE BYĆ AKUMULATOR. CAŁY PRĄD IDZIE NA ROZRUSZNIK I CEWKA NIE MA WYSTARCZAJĄCO DUŻO NAPIĘCIA ŻEBY WYTWORZYĆ ISKRĘ NO I POZNEIJ WYBUCHA MIESZANKA. SPROBUJ Z WYMIANA SIEC. MOŻE SIE OKAZAĆ ZE JE PRZEGZALES. KAŻDA ŚWIECA MA OKREŚLONĄ ciepłotę NO I MOŻE JA KIEDYŚ PRZEKROCZYŁEŚ WTEDY MOŻE SIE TAK ZACHOWYWAĆ
YAMAHA-TOUCHING YOUR HEART
CREW
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/3/2008, 08:58
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Adam M. » 13/3/2008, 16:10

Z tymi swiecami, a wlasciwie z ich cieplota to cos ci sie kolego poberbolilo, choc to prawda ze latwo je zalac i przestaja wowczas dobrze pracowac ( NGK ).
Widze rowniez ze masz klopot z komputrem - caps lock ci sie zacial :)

Adam M.
Adam M.
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr
cron