Zobacz wÄ…tek - F4i problem po zimie...
NAS Analytics TAG

F4i problem po zimie...

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

F4i problem po zimie...

Postprzez xatt » 9/3/2008, 19:56

Przez całą zimę trzymałem swoją hondę w garażu nieogrzewanym, nie odpalałem od października, aku podładowywałem co jakiś czas, ale takim jakimś dziwnym prostownikiem, nie wiem czy nie za mocno (czasem po długim ładowaniu aku był bardzoo ciepły...), No ale dziś pięknie ładnie - założyłem baterię do motorka, odpalił od 1 dotyku, i jazda....Jeżdżę, jeżdżę, tak może z godzinę, po mieście, także temp. silnika spora, bo to skrzyżowania, światła etc...gaz - hamulec, i tak w kółko...i patrzę, że na wolnych obrotach mi moto zaczyna gasnąć..co jest, myślę...wróciłem do domu, i już pod garażem temp na wyświetlaczu 220F i silnik zgasł, ja próbuję odpalić - nic z tego, gasną kontrolki, ledwo 2 czy 3 razy zakręcił rozrusznik...Przy tym zerują się wskazania zegara na lcd, tak jakby się odłączyło akumulator....Zostawiam moto na 2-3 godziny, wracam, wystygło, kluczyk, zapala od pierwszego - co do kija!!! Znów jeżdżę, temp znów 220F i to samo! Co się dzieje????? Czy to regulator napięcia nawala czy co? Proszę o pomoc i rady!
1. Romet ogar 200 (1989r.)
2. Kawasaki gpz 500s (1994r.)
3. Honda cbr600 F4i sport (2001r.)
4. Suzuki GSX-650F - nówka sztuka na dotarciu

...FJR1300 - my dream (może jak się zestarzeję...)


Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać ;)
Avatar użytkownika
xatt
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 15/5/2006, 21:36
Lokalizacja: WhiteStock


Postprzez guural » 20/3/2008, 23:55

jesli aku grzeje sie bardzo przy ładowaniu to nie za bobrze bo to moze wskazywac na zasiarczenie w jakims stopniu,prosta rada pozycz aku od jakiegos znajomka i jak wszycho bedzie oki to wiesz co nie tak,220F to duzo?? bo ja sie znam tylko na Celcjuszach.jesli to duzo to sprawdz czy przy wysokich tem. uruchamia Ci sie wentylator,jesli nie to czujnik temp. na chłodnicy moze byc uszkodzony.
jazda na niesprawnym aku . moze powodowac uszkodzenie innych elementów instalacji elektrycznej
i nie sugeruj sie wskazaniami voltomierza
guural
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 18/3/2008, 00:07


Postprzez Grubas » 21/3/2008, 16:27

A to niby dlaczego nie sugerować się wskazaniami woltomierza? Ja bym od tego zaczął.
220F to pewnie kod błędu a nie temperatura, bo to by było gdzieś ok. 80 stC więc serwisówka.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań

Postprzez guural » 21/3/2008, 18:45

pisze z własnego doswiadczenia ,z akumulatorami troche sie juz namordowałem i to ze napiecie jest takiie jak trzeba nic jeszcze o aku nie mówi,jesli zasiarczone sa płytki to nie pomieszcza tyle elektronów ile potrzeba do szarpnięcia rozrusznikiem .chyba ze masz jakis sposób jak zmierzyc pojemnosc akumulatora voltomierzem,chetnie przeczytam
guural
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 18/3/2008, 00:07

Postprzez Grubas » 21/3/2008, 20:55

Już było. W skrócie patrzysz na napięcie i już wiesz jaki jest stopień naładowania, włączasz odbiorniki i patrzysz ile spada.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań

Postprzez xatt » 1/4/2008, 19:33

wstawiłem nowy aku i jest OKi - po prostu rozpiepszyłem akumulator ładując go w zimie za długo samochodowym prostownikiem!
1. Romet ogar 200 (1989r.)
2. Kawasaki gpz 500s (1994r.)
3. Honda cbr600 F4i sport (2001r.)
4. Suzuki GSX-650F - nówka sztuka na dotarciu

...FJR1300 - my dream (może jak się zestarzeję...)


Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać ;)
Avatar użytkownika
xatt
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 15/5/2006, 21:36
Lokalizacja: WhiteStock



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê