Zobacz wątek - Słaby olej 2T a przerywanie silnika ETZ 250
NAS Analytics TAG

Słaby olej 2T a przerywanie silnika ETZ 250

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Słaby olej 2T a przerywanie silnika ETZ 250

Postprzez mr_neox » 9/3/2008, 19:03

- szukałem, nie znalazłem więc piszę, jak było dać linka -

Jak w temacie: czy słaby olej 2T może być przyczyną przerywania pracy silnika w MZ-tce? Do tej pory lałem "stihla" do pilarek i było w miarę ok, dzisiaj zalałem 2T produkcji "orlen" i ledwo się do domu dotoczyłem...

Pytanie tego typu: wina oleju czy silnik do remontu?
Szczęśliwy posiadacz kat.ABC prawa jazdy. Obecnie w trakcie C+E...
Avatar użytkownika
mr_neox
Świeżak
 
Posty: 280
Dołączył(a): 17/11/2006, 21:58
Lokalizacja: LJA


Postprzez Adam M. » 10/3/2008, 03:44

Jedno z drugim nie ma nic wspolnego.

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56


Postprzez rezik » 10/3/2008, 13:03

silnik - nie olej
pozatym stare motory typu wlasnie mz nie zaszczycaja kultura pracy
wiem bo mam wsk
jak sie dlawi to przeczysc gaznik i wyreguluj
rezik
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 8/9/2007, 12:31
Lokalizacja: Lubin

Postprzez mr_neox » 10/3/2008, 23:24

Gaźnik jest po regulacji - miesąc temu.

Nie wiem o co kaman ale dzisiaj zalałem bogatszą mieszankę 3,5l paliwa na 100ml oleju do pilarek stihl i wszystko "prawie" gra. Może jak się stary "orlen" wyjeździ to będzie znowu ok.

Dzięks za sugestię - w następnej kolejności gaźnik do rozbiórki idzie ;-)
Szczęśliwy posiadacz kat.ABC prawa jazdy. Obecnie w trakcie C+E...
Avatar użytkownika
mr_neox
Świeżak
 
Posty: 280
Dołączył(a): 17/11/2006, 21:58
Lokalizacja: LJA

Postprzez marcio » 11/3/2008, 00:03

wg mnie oleju sie nie powinno mieszac, szczegolnie orlenowskiego ;/
SM
Avatar użytkownika
marcio
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 20/1/2007, 15:39
Lokalizacja: z rambo

Postprzez Adam M. » 11/3/2008, 04:59

Nieprawda.
Wszystkie wspolczesne oleje mieszaja sie ze soba bez problemow.

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez skwy » 11/3/2008, 18:35

To zależy jaki olej orlenowski?
Jest MIXOL też robiony przez orlen ,
może to chodzi o len olej.
Jest to gówniana mazia która ma nazwę oleju ale zabija silniki w mig.

Zaspawuje świece powoduje odkładanie się dużej ilości sadzy i nagarów i ma kiepskie własności smarne.

Ale tak czy tak nie powinno być takich objawów po zmianie oleju.

Te stare silniki z demoludów są bardzo czułe na punkcie zapłonu jego wyprzedzenie i jakości prądu.
Styki może są wypalone i może być taki problem.
Regulator napięcia jak szwankuje to też są problemy z mocą silnika.
Trzeba dokładnie wszystko po kolei sprawdzić zacząwszy od gaźnika skończywszy na układzie wydechowym.
Wtedy na pewno znajdzie siÄ™ w czym tkwi problem.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez mr_neox » 8/6/2008, 09:45

skwy napisał(a):Trzeba dokładnie wszystko po kolei sprawdzić...


Wracając do tematu i tych kilku zainteresowanych udzieleniem rzeczowych porad powiem tak, MZki już nie mam, ale diagnoza była śmieszna -> kranik zapierniczył się osadami rdzy z baku i było za mało mieszanki więc sprzęcior przerywał :lol:

"Pełnoletnie" sprzęty mają jednak za dużo humorków :roll:
Szczęśliwy posiadacz kat.ABC prawa jazdy. Obecnie w trakcie C+E...
Avatar użytkownika
mr_neox
Świeżak
 
Posty: 280
Dołączył(a): 17/11/2006, 21:58
Lokalizacja: LJA



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê