pytanie o GS 500E
Posty: 11
• Strona 1 z 1
pytanie o GS 500E
Witam Szanownych Forumowiczów
Jestem posiadaczem GS'a z 1996 roku. Motocykl sprowadziłem z Niemiec w tym roku. Okazało się że jest to wersja zdławiona gdyż nie chodził więcej niż 130 km/h . Po usunięciu paru blokad min. w gażniku, na wydechu, oraz w rozrządzie i wymianie dysz w gażniku motorek nie chce iść więcej jak 150 km/h a z tego co się orientuje to idzie 170 km/ h spokojnie. Pożniej okazało się że silnik zjada sporo oleju oraz że jeden cylinder trzyma znacznie niższe obroty od drugiego . Moje pytanie jest następujące : Co prawdopodobnie będe musiał wymienić w silniku oraz czy bedzie to miało wpływ na v max i wogóle lepszą charakterystykę silnika i z czego wynikać moze wolniejsza praca tego cylindra???
Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi.

Jestem posiadaczem GS'a z 1996 roku. Motocykl sprowadziłem z Niemiec w tym roku. Okazało się że jest to wersja zdławiona gdyż nie chodził więcej niż 130 km/h . Po usunięciu paru blokad min. w gażniku, na wydechu, oraz w rozrządzie i wymianie dysz w gażniku motorek nie chce iść więcej jak 150 km/h a z tego co się orientuje to idzie 170 km/ h spokojnie. Pożniej okazało się że silnik zjada sporo oleju oraz że jeden cylinder trzyma znacznie niższe obroty od drugiego . Moje pytanie jest następujące : Co prawdopodobnie będe musiał wymienić w silniku oraz czy bedzie to miało wpływ na v max i wogóle lepszą charakterystykę silnika i z czego wynikać moze wolniejsza praca tego cylindra???
Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi.
Suzuki GS 500
-
morki jpg. - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 8/8/2006, 20:18
- Lokalizacja: Bielsko Biała
Re: pytanie o GS 500E
morki jpg. napisał(a):jeden cylinder trzyma znacznie niższe obroty od drugiego.

A to nie jest tak, że tłoki są na wałku i nie ma szans, żeby któryś cylinder chodził wolniej od drugiego...?
Jeśli żre ci olej, to najprawdopodobniej masz wyrobione pierścienie na tłokach. Jaką kompresję trzymają cylindry...?
WR81
Black Wind always follows
Where my white horse rides
Where my white horse rides
-
Wiewiór81 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 632
- Dołączył(a): 18/5/2006, 15:46
- Lokalizacja: Warszawa - Żoliborz
no w sumie racja , jeśli pierścienie będą do wymiany jak mówisz, to pewnie obniżone będzie sprężanie tylko nie wiem gdzie to można sprawdzić ?
A co do tego cylindra... to zauważyłem to kiedy odpiołem fajke z jednego gara i dla porównania zrobiłem to samo z drugim cylindrem.Na jednym chodził git (tak mi sie wydaje o obroty trzymał takie jak przy dwóch ) a na drugim cylindrze obroty o około 500 niższe były i zdarzało mu sie wtedy gasnąć.
A co do tego cylindra... to zauważyłem to kiedy odpiołem fajke z jednego gara i dla porównania zrobiłem to samo z drugim cylindrem.Na jednym chodził git (tak mi sie wydaje o obroty trzymał takie jak przy dwóch ) a na drugim cylindrze obroty o około 500 niższe były i zdarzało mu sie wtedy gasnąć.
Suzuki GS 500
-
morki jpg. - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 8/8/2006, 20:18
- Lokalizacja: Bielsko Biała
to zobacz czy on przypadkiem nie lapie lewego powietrza, dlatego moze sie dlawic na jednym garku. Sprawdz tez rozrzad. Kumpel ma GS'a i jechal nim dobre 180km/h i wcale nie byl on pierwszej swoezosci 

No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj się STUNTU
Trzymaj się STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
a jak wygląda świeca ? i czy olej nie ucieka ci do układu chłodzenia (sorka le nie pamiętam czy to powietrzem czy cieczą chłodzone) dławi się przy wchodzeniu na obroty ? czy nie ma siły tylko ? są 4 możliwości pierścienie uszczelka pod głowicą uszczelniacze zaworwe i nieszczelne połączenie gaźnika z cylindrem
-
Pająk - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 704
- Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa Gocław
świece są ok , bo były wymienione na początku sezonu.
Silnik jest chłodzony powietrzem więc mieszanie się płynu chłod. z nim nie wchodzi w rachube.Powiem tak, na tym jednym cylindrze ma niższe obroty jak wyżej napisałem, ale sam nie gaśnie (zdarza mu się przy mocnym nagrzaniu) chyba że dodam troche gazu wtedy kaput na bank. Przy normalnej jeżdzie nie ma żadnych problemów z wchodzeniem na obroty , zbiera się w jednej chwili , jedyne co że nie przekrocze nim 150 km/h.Z tego co sugerujecie to podejrzewam te pierścienie no i uszczelki mogą być popalone ...orientujecie się jakie czekają mnie koszta no i czy można na tym jeżdzić bez jakichs większych konsekwencji dla silnika przez jakiś czas???
Silnik jest chłodzony powietrzem więc mieszanie się płynu chłod. z nim nie wchodzi w rachube.Powiem tak, na tym jednym cylindrze ma niższe obroty jak wyżej napisałem, ale sam nie gaśnie (zdarza mu się przy mocnym nagrzaniu) chyba że dodam troche gazu wtedy kaput na bank. Przy normalnej jeżdzie nie ma żadnych problemów z wchodzeniem na obroty , zbiera się w jednej chwili , jedyne co że nie przekrocze nim 150 km/h.Z tego co sugerujecie to podejrzewam te pierścienie no i uszczelki mogą być popalone ...orientujecie się jakie czekają mnie koszta no i czy można na tym jeżdzić bez jakichs większych konsekwencji dla silnika przez jakiś czas???
Suzuki GS 500
-
morki jpg. - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 8/8/2006, 20:18
- Lokalizacja: Bielsko Biała
Przede wszystkim sprawdź kompresję cylindrów - jeśli będzie znacząco odbiegać od podanych tutaj:
http://www.bbburma.net/Scans/Haynes_EngineSpecs_CylinderCompression.gif (otwórz link)
to wlej troszkę oleju silnikowego do cylindrów i sprawdź ponownie. Jeśli się poprawi - masz do wymiany pierścienie. Jeśli nie - to coś z zaworami (nie dociskają). Tak czy inaczej - silnik do rozebrania.
WR81
http://www.bbburma.net/Scans/Haynes_EngineSpecs_CylinderCompression.gif (otwórz link)
to wlej troszkę oleju silnikowego do cylindrów i sprawdź ponownie. Jeśli się poprawi - masz do wymiany pierścienie. Jeśli nie - to coś z zaworami (nie dociskają). Tak czy inaczej - silnik do rozebrania.
WR81
Black Wind always follows
Where my white horse rides
Where my white horse rides
-
Wiewiór81 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 632
- Dołączył(a): 18/5/2006, 15:46
- Lokalizacja: Warszawa - Żoliborz
-
morki jpg. - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 8/8/2006, 20:18
- Lokalizacja: Bielsko Biała
- liquid KaczoR
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 23/7/2006, 20:18
- Lokalizacja: MOGŁEM WIEDZIEĆ!?!
hehe z tego co pamiętam to jest jakaś pacynka Voo Doo
czy ki pieron
Ważne że schizuje ludzi i dlatego jej nie zmienie
czy ki pieron
Ważne że schizuje ludzi i dlatego jej nie zmienie

Suzuki GS 500
-
morki jpg. - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 8/8/2006, 20:18
- Lokalizacja: Bielsko Biała
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości