Zobacz wątek - pytanie o GS 500E
NAS Analytics TAG

pytanie o GS 500E

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

pytanie o GS 500E

Postprzez morki jpg. » 13/8/2006, 17:03

Witam Szanownych Forumowiczów 8)

Jestem posiadaczem GS'a z 1996 roku. Motocykl sprowadziłem z Niemiec w tym roku. Okazało się że jest to wersja zdławiona gdyż nie chodził więcej niż 130 km/h . Po usunięciu paru blokad min. w gażniku, na wydechu, oraz w rozrządzie i wymianie dysz w gażniku motorek nie chce iść więcej jak 150 km/h a z tego co się orientuje to idzie 170 km/ h spokojnie. Pożniej okazało się że silnik zjada sporo oleju oraz że jeden cylinder trzyma znacznie niższe obroty od drugiego . Moje pytanie jest następujące : Co prawdopodobnie będe musiał wymienić w silniku oraz czy bedzie to miało wpływ na v max i wogóle lepszą charakterystykę silnika i z czego wynikać moze wolniejsza praca tego cylindra???
Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi.
Suzuki GS 500
Avatar użytkownika
morki jpg.
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 8/8/2006, 20:18
Lokalizacja: Bielsko Biała


Re: pytanie o GS 500E

Postprzez Wiewiór81 » 13/8/2006, 17:55

morki jpg. napisał(a):jeden cylinder trzyma znacznie niższe obroty od drugiego.

:shock:
A to nie jest tak, że tłoki są na wałku i nie ma szans, żeby któryś cylinder chodził wolniej od drugiego...?
Jeśli żre ci olej, to najprawdopodobniej masz wyrobione pierścienie na tłokach. Jaką kompresję trzymają cylindry...?

WR81
Black Wind always follows
Where my white horse rides
Avatar użytkownika
Wiewiór81
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 632
Dołączył(a): 18/5/2006, 15:46
Lokalizacja: Warszawa - Żoliborz


Postprzez morki jpg. » 13/8/2006, 18:16

no w sumie racja , jeśli pierścienie będą do wymiany jak mówisz, to pewnie obniżone będzie sprężanie tylko nie wiem gdzie to można sprawdzić ?
A co do tego cylindra... to zauważyłem to kiedy odpiołem fajke z jednego gara i dla porównania zrobiłem to samo z drugim cylindrem.Na jednym chodził git (tak mi sie wydaje o obroty trzymał takie jak przy dwóch ) a na drugim cylindrze obroty o około 500 niższe były i zdarzało mu sie wtedy gasnąć.
Suzuki GS 500
Avatar użytkownika
morki jpg.
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 8/8/2006, 20:18
Lokalizacja: Bielsko Biała

Postprzez PTB_PL » 13/8/2006, 19:16

to zobacz czy on przypadkiem nie lapie lewego powietrza, dlatego moze sie dlawic na jednym garku. Sprawdz tez rozrzad. Kumpel ma GS'a i jechal nim dobre 180km/h i wcale nie byl on pierwszej swoezosci :)
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj się STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Pająk » 13/8/2006, 19:23

a jak wygląda świeca ? i czy olej nie ucieka ci do układu chłodzenia (sorka le nie pamiętam czy to powietrzem czy cieczą chłodzone) dławi się przy wchodzeniu na obroty ? czy nie ma siły tylko ? są 4 możliwości pierścienie uszczelka pod głowicą uszczelniacze zaworwe i nieszczelne połączenie gaźnika z cylindrem
Avatar użytkownika
Pająk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez morki jpg. » 13/8/2006, 19:38

świece są ok , bo były wymienione na początku sezonu.
Silnik jest chłodzony powietrzem więc mieszanie się płynu chłod. z nim nie wchodzi w rachube.Powiem tak, na tym jednym cylindrze ma niższe obroty jak wyżej napisałem, ale sam nie gaśnie (zdarza mu się przy mocnym nagrzaniu) chyba że dodam troche gazu wtedy kaput na bank. Przy normalnej jeżdzie nie ma żadnych problemów z wchodzeniem na obroty , zbiera się w jednej chwili , jedyne co że nie przekrocze nim 150 km/h.Z tego co sugerujecie to podejrzewam te pierścienie no i uszczelki mogą być popalone ...orientujecie się jakie czekają mnie koszta no i czy można na tym jeżdzić bez jakichs większych konsekwencji dla silnika przez jakiś czas???
Suzuki GS 500
Avatar użytkownika
morki jpg.
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 8/8/2006, 20:18
Lokalizacja: Bielsko Biała

Postprzez Wiewiór81 » 14/8/2006, 14:58

Przede wszystkim sprawdź kompresję cylindrów - jeśli będzie znacząco odbiegać od podanych tutaj:
http://www.bbburma.net/Scans/Haynes_EngineSpecs_CylinderCompression.gif (otwórz link)
to wlej troszkę oleju silnikowego do cylindrów i sprawdź ponownie. Jeśli się poprawi - masz do wymiany pierścienie. Jeśli nie - to coś z zaworami (nie dociskają). Tak czy inaczej - silnik do rozebrania.

WR81
Black Wind always follows
Where my white horse rides
Avatar użytkownika
Wiewiór81
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 632
Dołączył(a): 18/5/2006, 15:46
Lokalizacja: Warszawa - Żoliborz

Postprzez morki jpg. » 15/8/2006, 20:39

ok dziękuje za wszystkie informacje, napewno się przydadzą....
pOzdRo
Suzuki GS 500
Avatar użytkownika
morki jpg.
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 8/8/2006, 20:18
Lokalizacja: Bielsko Biała

Postprzez PTB_PL » 16/8/2006, 11:00

morki co ty masz za avator bo nie ciekawosc zrzera, co on reprezantuje jakiegos stwora z nikad ?? :P :P :P :P :P :P :P
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj się STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez liquid KaczoR » 16/8/2006, 11:43

Jak moze jeden cylinder miec mniejsze obroty od duugiego ??
liquid KaczoR
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 23/7/2006, 20:18
Lokalizacja: MOGŁEM WIEDZIEĆ!?!

Postprzez morki jpg. » 16/8/2006, 11:45

hehe z tego co pamiętam to jest jakaś pacynka Voo Doo
czy ki pieron
Ważne że schizuje ludzi i dlatego jej nie zmienie ;)
Suzuki GS 500
Avatar użytkownika
morki jpg.
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 8/8/2006, 20:18
Lokalizacja: Bielsko Biała



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr