Odblokowanie FZ6
• Strona 1 z 1
Odblokowanie FZ6
Witam,
Właśnie noszę się z zamiarem zakupu nowego Fazerka. Biorąc pod uwagę kwestie cenowe (motocykl nowy z salonu) skłaniam się ku wersji słabszej 78KM. Rodzi się przy okazji pytanie:
- czy i jak można odblokować słabszy model i ewentualne koszty,
- co z mapami zapłonu - można dograć nowe i jaki może być tego koszt,
- i chyba najważniejsze, czy taki zabieg ma Waszym zdaniem sens.
Martwią mnie też kwestie zawieszenia i hamulców po ewentualnym odblokowaniu. Czy dadzą sobie w 100% radę z większą mocą i zupełnie zmienioną charakterystyką silnika.
Wielkie dzięki za porady, jestem 100% laikiem jeśli chodzi o kwestie techniczne.
Właśnie noszę się z zamiarem zakupu nowego Fazerka. Biorąc pod uwagę kwestie cenowe (motocykl nowy z salonu) skłaniam się ku wersji słabszej 78KM. Rodzi się przy okazji pytanie:
- czy i jak można odblokować słabszy model i ewentualne koszty,
- co z mapami zapłonu - można dograć nowe i jaki może być tego koszt,
- i chyba najważniejsze, czy taki zabieg ma Waszym zdaniem sens.
Martwią mnie też kwestie zawieszenia i hamulców po ewentualnym odblokowaniu. Czy dadzą sobie w 100% radę z większą mocą i zupełnie zmienioną charakterystyką silnika.
Wielkie dzięki za porady, jestem 100% laikiem jeśli chodzi o kwestie techniczne.
- artusz
- Świeżak
Hamulce są takie same jak w wersji 2004/2005 98konnej, także nie widze powodów do obaw.
tu może znajdziesz kilka ciekawostek nt. fazerka.
http://www.scigacz.pl/Yamaha,FZ6,S2,i,FZ6,3167.html
co do samej modyfikacji to wydaje mi sie ze nie ma ona sensu... nie rozważałeś kupna używanego? np modelu 2007?
tu może znajdziesz kilka ciekawostek nt. fazerka.
http://www.scigacz.pl/Yamaha,FZ6,S2,i,FZ6,3167.html
co do samej modyfikacji to wydaje mi sie ze nie ma ona sensu... nie rozważałeś kupna używanego? np modelu 2007?
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl