Jak dotrzeć kawę 1600? Znacie złote przepisy?
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Jak dotrzeć kawę 1600? Znacie złote przepisy?
Witam
Jako że mój moto jest nowy to przez pierwsze 1000 km (tak jest w instrukcji) należy go dotrzeć. Napisane jest również żeby nie wkręcać silnika na obroty na biegu jałowym, ale może macie jeszcze jakieś pomysły czego nie robić albo co robić żeby było dobrze? Gdzieś jeszcze czytałem że motór na dotarciu nie powinien długo chodzić na biegu jałowym tylko zastanawiam się czemu?
Jako że mój moto jest nowy to przez pierwsze 1000 km (tak jest w instrukcji) należy go dotrzeć. Napisane jest również żeby nie wkręcać silnika na obroty na biegu jałowym, ale może macie jeszcze jakieś pomysły czego nie robić albo co robić żeby było dobrze? Gdzieś jeszcze czytałem że motór na dotarciu nie powinien długo chodzić na biegu jałowym tylko zastanawiam się czemu?
-
Kules - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 28/1/2008, 15:32
- Lokalizacja: Pruszków
Z tym biegiem jalowym, to chyba silniki 2t.
Nic wiecej nie kombinuj, poza tym co napisali w instrukcji. Czasami przedobrzysz, popsujesz i w serwisie powiedza, ze to twoja wina.
W okresie gwarancji stosuj wszystkie plyny zalecane przez producenta.
Nic wiecej nie kombinuj, poza tym co napisali w instrukcji. Czasami przedobrzysz, popsujesz i w serwisie powiedza, ze to twoja wina.
W okresie gwarancji stosuj wszystkie plyny zalecane przez producenta.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
wczoraj odebrałem więc nie dużo bo na liczniku jest 24km
Dlatego wolę popytać tam i uwdzie żeby czegoś nie spie***** 


-
Kules - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 28/1/2008, 15:32
- Lokalizacja: Pruszków
------------
viewtopic.php?t=3145&highlight=docieranie
------------
Nie wiem jak ma się to do takiego silnika, ale z tematu wyżej wynika:
- producent zalewa minerałem w miarę najgorszym by łatwo spiłować nierówności cylindra, pierścieni, tłoka
- ty traktujesz gada ostro
- po kilkudziesięciu kilometrach zmieniasz olej by usunąć z silnika spiłowane szczątki
- po tysiącu kilometrach zmieniasz na syntetyk i jeździsz na nim do końca życia moto
Tyle znalazłem, nie praktykowałem
Pozdr
viewtopic.php?t=3145&highlight=docieranie
------------
Nie wiem jak ma się to do takiego silnika, ale z tematu wyżej wynika:
- producent zalewa minerałem w miarę najgorszym by łatwo spiłować nierówności cylindra, pierścieni, tłoka
- ty traktujesz gada ostro
- po kilkudziesięciu kilometrach zmieniasz olej by usunąć z silnika spiłowane szczątki
- po tysiącu kilometrach zmieniasz na syntetyk i jeździsz na nim do końca życia moto
Tyle znalazłem, nie praktykowałem
Pozdr
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
No mniej wiecej tak.
Masz mniej wiecej 60 km "czasu" zeby dotrzec prawidlowo pierscienie i nie spowodowac "glazingu".
Polega to na rozgrzaniu silnika i pojechanie na kilku niskich biegach do 3/4 skali obrotow przez kilka min, po czym zwalniamy i pozwalamy ostygnac silnikowi ( pomiedzy poszczegolnymi etapami szybkiej jazdy ).
Po calej operacji zmieniamy olej na ten sam mineral ( liczba SAE okreslona przez producenta w instrukcji ) i dalej jezdzimy normalnie bez powolnego pyrkania.
Na poczatku nie trzymamy sprzeta na luzie, tylko odpalamy, wsiadamy i jedziemy - chodzi o to zeby od razu wytworzyc cisnienie dociskajace pierscienie do gladzi cylindra.
Adam M.
Masz mniej wiecej 60 km "czasu" zeby dotrzec prawidlowo pierscienie i nie spowodowac "glazingu".
Polega to na rozgrzaniu silnika i pojechanie na kilku niskich biegach do 3/4 skali obrotow przez kilka min, po czym zwalniamy i pozwalamy ostygnac silnikowi ( pomiedzy poszczegolnymi etapami szybkiej jazdy ).
Po calej operacji zmieniamy olej na ten sam mineral ( liczba SAE okreslona przez producenta w instrukcji ) i dalej jezdzimy normalnie bez powolnego pyrkania.
Na poczatku nie trzymamy sprzeta na luzie, tylko odpalamy, wsiadamy i jedziemy - chodzi o to zeby od razu wytworzyc cisnienie dociskajace pierscienie do gladzi cylindra.
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości