Zobacz wątek - Potrzebna Pomoc Suzuki gsxf 600
NAS Analytics TAG

Potrzebna Pomoc Suzuki gsxf 600

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Potrzebna Pomoc Suzuki gsxf 600

Postprzez jaca1981 » 8/12/2007, 22:18

Mianowicie mam mały problem bo zostawiłem na saniu motocykl i stał z 4 do 5 dni i nie mogę za chiny go teraz zapalic .
Moze ktos mi pomoze w tej sprawie . Z góry dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam Jaca
jaca1981
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8/12/2007, 22:11
Lokalizacja: łódzkie


Postprzez elco » 8/12/2007, 22:34

dzial mechanika motocyklowa

wykrecales, osuszyles i wyczysciles juz swiece. jezeli nie to bedziesz musial to sprawdzic.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław


Postprzez icid » 8/12/2007, 22:38

No warto by było sprawdzić świece mogło też nalać sie do komór ale jeśli wszystko jest w porządku to nie powinno.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez melvin » 8/12/2007, 22:53

ja bym proponował wykręcić świece, naładować akumulator i spróbować go trochę pokręcić, później wyczyść/wypal świece wkręć je z powrotem i powinien zapalić...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez jaca1981 » 9/12/2007, 14:06

melvin napisał(a):ja bym proponował wykręcić świece, naładować akumulator i spróbować go trochę pokręcić, później wyczyść/wypal świece wkręć je z powrotem i powinien zapalić...





A czy mozna ewentualnie z popychu ??
jaca1981
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8/12/2007, 22:11
Lokalizacja: łódzkie

Postprzez simonw » 9/12/2007, 14:42

Diabli wiedza, swiece sprawdzic powinienes
Duzo zachodu to nie kosztuje, zobaczysz czy nie sa utytłane i przy okazji albo wypalisz albo mozesz wstawic nowe, jesli juz maja isc na emeryture zeby w sezonie sie nie meczyc
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez jaca1981 » 9/12/2007, 14:46

simonw napisał(a):Diabli wiedza, swiece sprawdzic powinienes
Duzo zachodu to nie kosztuje, zobaczysz czy nie sa utytłane i przy okazji albo wypalisz albo mozesz wstawic nowe, jesli juz maja isc na emeryture zeby w sezonie sie nie meczyc



Powiedzcie mi owiewki trzeba zdemowac zbiornik itd ... Kazdy mówi co innego nie wiem co robic i kogo słuchac moze faktycznie te swiece wykręce
jaca1981
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8/12/2007, 22:11
Lokalizacja: łódzkie

Postprzez elco » 9/12/2007, 16:58

w owiewce znajduja sie tzw. serwisowki czyli swego rodzaju okna przeznaczone do wykonywania pewnych czynnosci obslugowych. w niektorych modelach pozwalaja one na dosc latwe wykrecenie swiec. jak patrze na gsxf prawdopodbnie bedziesz musial sciagnac owiewki. nie ma koniecznosci sciagania baku. jak sciagniesz juz owiewki napewno uda ci sie bez problemowo wykrecic swiece z boku motocykla. a jakby pojawily sie jakies problemy to pisz. postaramy ci sie pomoc
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez mar111cin » 9/12/2007, 19:20

nie powiedział o którym modelu mówi, jednak jak ma stary model na myśli to ściąga bak i odkręca świece. Jak będzie miał wprawne ręce to obejdzie się bez ściągania owiewek, jednak nie wyobrażam sobie jak to można zrobić nie ściągająć baku....

acha i zanim się rozpędzisz do okręcania świec to przygotuj sobie klucz do tego, bo jest on 18mm (ciężko jest taki kupić w sklepach z częściami do samochodów i patrzą sie na Ciebie jak na kosmite, mimo to że mają na stanie świece na taki klucz :lol: ) Najlepiej taki z gumką w środku żeby łatwo wyciągnać świece, a wkładając nową żeby Ci nie spadła na elektrode. Dobierz też dobrą długość klucza, ja mam taki że akurat wchodzi na świece i wystaje delikatnie ponad pokrywe.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez jaca1981 » 9/12/2007, 21:07

Powiedzmy tak rok dzidy mam 2001 a dokładnie to suzuki gsxF 600 2001 rok .
Dziekuje za pomoc napewno sie przydała wykreciłem świece i był zalana w trzy ...... ale wydmuchałem przecisciłem i jest ok motor pali załorzyłem podrodze tłumniczek IXILA SPORTA który dostałem od niemca przy zakupie motoru zaznaczam ze jest mój pierwszy motor wiec sie nie dziwcie ze pisze głupoty . Ale dzida chodzi jest ok oczywiscie bez zdjecia zbiornika sie nie obyło i owiewek ale teraz jestem w 100% pewny ze motor ma całą rame itd...
Dziekuje wszystkim za pomoc
Pozdrawiam wszystkich Motocyklistów
jaca1981
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8/12/2007, 22:11
Lokalizacja: łódzkie

Postprzez elco » 10/12/2007, 00:32

mar111cin napisał(a): jednak nie wyobrażam sobie jak to można zrobić nie ściągająć baku....


niestety nie znam dokladnie budowy gsxf'a zatem zaproponowalem jakiekolwiek mozliwe rozwiazanie
np. w Hondzie CBR dysponujac dosc dlugim kluczem mozna wykrecic swiece sciagajac tylko serwisowki. Natomiast sciagniecie baku wiaze sie pozniej ze sciagnieciem calego filtra powietrza i pozniej jeszcze odgieciu chlodnicy.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez mar111cin » 10/12/2007, 00:42

w gsxf (starym) bak jest jedynie zamocowany na dwie śrubki (i gume z przodu) a jedyne jego utrudnienie przy ściąganiu to wężyki od kranika, chociaż przy wymianie świec można bak tylko obrócić o 90stopni i nie będzie problemu z odłączaniem wężyków. Za to nie wyobrażam sobie żeby wcisnąc klucz do świec między pokrywe a bak.

właśnie mi jeszcze przypomniałeś o chłodnicy co też zasłania dojście od innego miejsca niż z góry.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez limak14 » 26/5/2008, 14:26

witam
nie bede zakladal nowego watku i pisze tutaj
niedawno odebralem moto z servisu i oblukali mi swiece i na fakturce pisz ze mam swiece ok, tylko ze pisze tam ze to model C9E a powinny byc wg ksiazki CR9E
wiec moje pytanko czy moge bezprobemowo dojezdzic na nich ten sezon?bo poprzedni wlasciciel wymienial je 3tys. km temu
pzdr
Kamil
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na gr