Płyn do chłodnicy
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Płyn do chłodnicy
Witam. W przyszłym miesiącu chcę wymienić płyn w układzie chłodzącym w moim SRADZIE.Zastanawiam się jaki płyn zalać (zimowy czy letni)? w końcu jest teraz zima a motocykl stoi w nieogrzewanym garażu gdzie temperatura może spaść poniżej zera, tak więc boję się żeby mi coś nie zamarzło i nie rozwaliło bloku. Wiem ,że płyn należy wymieszać z wodą destylowaną w stosunku 1:1. A może ktoś da mi jeszcze jakąś rade bo będę robił to pierwszy raz?! (Co odkręcić i jak spuścić wszystki stary płyn.) Pozdro
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Re: Płyn do chłodnicy
Meciek napisał(a):...zimowy czy letni? w końcu jest teraz zima...
Skoro sam sobie odpowiedziales na pytanie to po co ten temat

<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
we wroclawiu to taka zima jak nie zima, zastanawiam sie czy tu ludzie kiedykolwiek snieg widzieli
maciek kiedys napisalem na forum krok po kroku jak sie powinno zmieniac plyn w chlodnicy, musisz zatem dobrze poszukac. A jezeli mimo wszystko bys nie znalazl to daj znac, wtedy postaram sie napisac jeszcze raz.
Co do zimowych i letnich plynow - zastanawia mnie jedna rzecz - w 75% temperatura zamarzania plynu chlodniczego to przynajmniej -30 stopni, tak wiec chyba nie ma za wielkiej roznicy.
I jezeli chodzi o same plyny i ich mieszanie. Wiele z nich jest juz gotowych do uzycia a niektore jak napisales trzeba rozcienczyc z woda dest.. Tak wiec musisz sprawdzic co jest napisane na opakowaniu.

maciek kiedys napisalem na forum krok po kroku jak sie powinno zmieniac plyn w chlodnicy, musisz zatem dobrze poszukac. A jezeli mimo wszystko bys nie znalazl to daj znac, wtedy postaram sie napisac jeszcze raz.
Co do zimowych i letnich plynow - zastanawia mnie jedna rzecz - w 75% temperatura zamarzania plynu chlodniczego to przynajmniej -30 stopni, tak wiec chyba nie ma za wielkiej roznicy.
I jezeli chodzi o same plyny i ich mieszanie. Wiele z nich jest juz gotowych do uzycia a niektore jak napisales trzeba rozcienczyc z woda dest.. Tak wiec musisz sprawdzic co jest napisane na opakowaniu.
Ostatnio edytowano 29/11/2007, 19:16 przez elco, łącznie edytowano 1 raz
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Wszystkie płyny chłodnicze jakie widziałem nie mają jasno napisane czy zimowy czy letni, praktycznie każdy ma temperaturę zamarzania poniżej -25 stopni. Borygo petrygo na każdym widziałem oznaczenie z temperaturą zamarzania.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Ja spotkałem się z płynem zimowym lub letnim ale do spryskiwaczy.
Każdy płyn chłodniczy ma temperaturę krzepnięcia -30 stopni.
Kup jakiś dobry płyn chłodniczy do współpracy z aluminiowymi układami chłodzenia i po sprawie.
Proponuje coÅ› od castrola do -35 stopni.
Każdy płyn chłodniczy ma temperaturę krzepnięcia -30 stopni.
Kup jakiś dobry płyn chłodniczy do współpracy z aluminiowymi układami chłodzenia i po sprawie.
Proponuje coÅ› od castrola do -35 stopni.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości