Zobacz wÄ…tek - szybko przegrzewajace sie rury
NAS Analytics TAG

szybko przegrzewajace sie rury

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

szybko przegrzewajace sie rury

Postprzez urbas20 » 19/11/2007, 18:29

moj motorek pali ale musi dlugo chodzic na ssani zanim wejdzie na prawidlowe obroty :( dajac mu gazu na ssaniu dlawi sie i gasnie gdy sie rozgrzeje jest ok..... poza tym szybko nagrzewaja sie ruru ze nie idzie ich dotknac :( czy ktos mi powie co moze byc
urbas20
urbas20
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 19/11/2007, 18:23
Lokalizacja: Tarnówka


Postprzez Kedar-88 » 19/11/2007, 18:39

yyyyyyyyy no ja Ci powiem.......NORMALKA
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno


Postprzez urbas20 » 19/11/2007, 18:42

no tak ale co z nim jest w takim razie
urbas20
urbas20
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 19/11/2007, 18:23
Lokalizacja: Tarnówka

Postprzez motoman » 19/11/2007, 20:38

wiesz teraz strasznie pizga i długo sie silnik nagrzewa, to ze dlawi sie na ssani, jeszcze jak jest na maksa to norma, a to ze kolektorów sie nie da dotknac:D... no stary... znajomy używa często zamiast zapalniczki;)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez elco » 19/11/2007, 20:45

po pierwsze: na ssaniu nie dodaje sie gazu :!:

po drugie: dlugo to pojecie wzgledne (moj motocykl musi sobie spokojnie pochodzic poltora minuty na ssaniu, zeby sie dobrze rozgrzac)

temperatura detonacji mieszanki wynosi okolo 300 stopni celcjusza - tak wiec kolektory bardzo szybko nagrzewaja sie do tego stopnia, ze lepiej nie wkladac tam palcow.

jezeli motocykl rzeczywiscie dlugo musi sie rozgrzewac (tj. ponad 5minut) przyczyn moze byc wiele:
- zuzyte swiece zaplonowe
- problemy z ukladem smarowania
- problemy z doplywem paliwa etc.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez drvall » 19/11/2007, 21:03

a dlaczego na ssaniu nie dodaje się gazu ja ruszam z nie do końca rozgrzanym silnikiem na ssaniu i nic się nie dzieje
drvall
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 18/2/2007, 16:58

Postprzez rosa » 19/11/2007, 21:08

Motocykl to nie samochod, nie jezdzi sie na ssaniu, mozna jechac na nie do konca rozgrzanym silniku, ale bez ssania
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez skwy » 20/11/2007, 13:03

Gdy jeździ się na ssaniu do cylindra(cylindrów) silników spalinowych dostaje się duża ilość benzyny w stanie ciekłym która przy wyższych obrotach wału korbowego nie jest w stanie dobrze i dostatecznie odparować więc przedostaje się do oleju znajdującego się w misce olejowej.
Ktoś może powiedzieć którędy?
Pierścienia tłokowe mają malutkie przerwy żeby mogły się po rozgrzaniu zmieścić w cylindrze,więc nie spalona benzynka powoli sączy się właśnie przez te przerwy.
I po dłuższej eksploatacji na ssaniu mamy olej silnikowy w proporcji 50/50.A wiadomo czym się kończy brak smarowania w silniku. :wink:
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez drvall » 20/11/2007, 18:37

wyczerpująca odpowiedz wielkie dzięki
drvall
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 18/2/2007, 16:58



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê