szybko przegrzewajace sie rury
Posty: 9
• Strona 1 z 1
szybko przegrzewajace sie rury
moj motorek pali ale musi dlugo chodzic na ssani zanim wejdzie na prawidlowe obroty
dajac mu gazu na ssaniu dlawi sie i gasnie gdy sie rozgrzeje jest ok..... poza tym szybko nagrzewaja sie ruru ze nie idzie ich dotknac
czy ktos mi powie co moze byc


urbas20
- urbas20
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 19/11/2007, 18:23
- Lokalizacja: Tarnówka
wiesz teraz strasznie pizga i długo sie silnik nagrzewa, to ze dlawi sie na ssani, jeszcze jak jest na maksa to norma, a to ze kolektorów sie nie da dotknac:D... no stary... znajomy używa często zamiast zapalniczki;)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
po pierwsze: na ssaniu nie dodaje sie gazu
po drugie: dlugo to pojecie wzgledne (moj motocykl musi sobie spokojnie pochodzic poltora minuty na ssaniu, zeby sie dobrze rozgrzac)
temperatura detonacji mieszanki wynosi okolo 300 stopni celcjusza - tak wiec kolektory bardzo szybko nagrzewaja sie do tego stopnia, ze lepiej nie wkladac tam palcow.
jezeli motocykl rzeczywiscie dlugo musi sie rozgrzewac (tj. ponad 5minut) przyczyn moze byc wiele:
- zuzyte swiece zaplonowe
- problemy z ukladem smarowania
- problemy z doplywem paliwa etc.

po drugie: dlugo to pojecie wzgledne (moj motocykl musi sobie spokojnie pochodzic poltora minuty na ssaniu, zeby sie dobrze rozgrzac)
temperatura detonacji mieszanki wynosi okolo 300 stopni celcjusza - tak wiec kolektory bardzo szybko nagrzewaja sie do tego stopnia, ze lepiej nie wkladac tam palcow.
jezeli motocykl rzeczywiscie dlugo musi sie rozgrzewac (tj. ponad 5minut) przyczyn moze byc wiele:
- zuzyte swiece zaplonowe
- problemy z ukladem smarowania
- problemy z doplywem paliwa etc.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Motocykl to nie samochod, nie jezdzi sie na ssaniu, mozna jechac na nie do konca rozgrzanym silniku, ale bez ssania
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
-
rosa - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1190
- Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
- Lokalizacja: Sopot
Gdy jeździ się na ssaniu do cylindra(cylindrów) silników spalinowych dostaje się duża ilość benzyny w stanie ciekłym która przy wyższych obrotach wału korbowego nie jest w stanie dobrze i dostatecznie odparować więc przedostaje się do oleju znajdującego się w misce olejowej.
Ktoś może powiedzieć którędy?
Pierścienia tłokowe mają malutkie przerwy żeby mogły się po rozgrzaniu zmieścić w cylindrze,więc nie spalona benzynka powoli sączy się właśnie przez te przerwy.
I po dłuższej eksploatacji na ssaniu mamy olej silnikowy w proporcji 50/50.A wiadomo czym się kończy brak smarowania w silniku.
Ktoś może powiedzieć którędy?
Pierścienia tłokowe mają malutkie przerwy żeby mogły się po rozgrzaniu zmieścić w cylindrze,więc nie spalona benzynka powoli sączy się właśnie przez te przerwy.
I po dłuższej eksploatacji na ssaniu mamy olej silnikowy w proporcji 50/50.A wiadomo czym się kończy brak smarowania w silniku.

-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
- drvall
- Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 18/2/2007, 16:58
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości