ŁADOWANIE W HORNECIE
Posty: 4
• Strona 1 z 1
ŁADOWANIE W HORNECIE
kupilem sobie niedawno horneta i padł mi po jakims czasie aku. byl;em tez troceh niepewny swiatel, a w zasadzie ich sily....byly dosc slabe... wiec postanowilem sprawdzic ladowanie. uruchamialem silnik na nowym aku i odlaczalem zasilanie. wedlug mnie motor powinie teraz sam ladowac i tak bylo ale slabo. po zwiekszeniu obrotow zamiast zwiekszac intesywnosc swiatel motor gasl:/ Nawet nie dodajac gazu gasl. po podlaczeniu aku na stale po szybkim odkreceniu manetki motor nie zwiekszal intesywnosci swiecenia, ale kiedy zwiekszalem powoli swiatlo zwiekszalo swa intesywnosc do pewnego mometu i po przekroczeniu jakis 5tys obrotow wraclo do slbego swiecenia... wiec o co chodzi? czemu moto nei laduje? czemu laduj tylko na malych obrotach a po dodaniu gazu nie? regulator napiecia? alternator?
-
masiej - Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 15/9/2006, 11:16
- Lokalizacja: gdansk
Pewnie temat bedzie przeniesiony bo nie ten dzial.
Nie tak powinno wygladac sprawdzanie ladowania.
Poszukaj serwisowki, i sprawdz jakims miernikiem do pradu (potrzebujesz taki, ktory mierzy opor i napiecie bez tego ani rusz) i porownaj wskazania miernika z danymi w serwisowce.
Jak nie wiesz o czym pisze zaprowadz motor do mechanika.
Nie tak powinno wygladac sprawdzanie ladowania.
Poszukaj serwisowki, i sprawdz jakims miernikiem do pradu (potrzebujesz taki, ktory mierzy opor i napiecie bez tego ani rusz) i porownaj wskazania miernika z danymi w serwisowce.
Jak nie wiesz o czym pisze zaprowadz motor do mechanika.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
Jakie napięcie jest na aku przy pracującym silniku?
Jeśli 13v i mniej to może być regulator.Ale też trreba sprawdzić sam alternator.Powinien dawać od 50 do 80V napięcia
Jeśli 13v i mniej to może być regulator.Ale też trreba sprawdzić sam alternator.Powinien dawać od 50 do 80V napięcia
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
jasql napisał(a):Pewnie temat bedzie przeniesiony bo nie ten dzial.
Nie tak powinno wygladac sprawdzanie ladowania.
Poszukaj serwisowki, i sprawdz jakims miernikiem do pradu (potrzebujesz taki, ktory mierzy opor i napiecie bez tego ani rusz) i porownaj wskazania miernika z danymi w serwisowce.
Jak nie wiesz o czym pisze zaprowadz motor do mechanika.
wiem ze nei tak sie to robi ale sprawdzalem na szybkiego. pewnei zacaigne go do serwisu ale chcaielm sie zapoznac z wasza opinia
-
masiej - Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 15/9/2006, 11:16
- Lokalizacja: gdansk
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości