Zobacz wątek - ŁADOWANIE W HORNECIE
NAS Analytics TAG

ŁADOWANIE W HORNECIE

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

ŁADOWANIE W HORNECIE

Postprzez masiej » 9/10/2007, 21:34

kupilem sobie niedawno horneta i padł mi po jakims czasie aku. byl;em tez troceh niepewny swiatel, a w zasadzie ich sily....byly dosc slabe... wiec postanowilem sprawdzic ladowanie. uruchamialem silnik na nowym aku i odlaczalem zasilanie. wedlug mnie motor powinie teraz sam ladowac i tak bylo ale slabo. po zwiekszeniu obrotow zamiast zwiekszac intesywnosc swiatel motor gasl:/ Nawet nie dodajac gazu gasl. po podlaczeniu aku na stale po szybkim odkreceniu manetki motor nie zwiekszal intesywnosci swiecenia, ale kiedy zwiekszalem powoli swiatlo zwiekszalo swa intesywnosc do pewnego mometu i po przekroczeniu jakis 5tys obrotow wraclo do slbego swiecenia... wiec o co chodzi? czemu moto nei laduje? czemu laduj tylko na malych obrotach a po dodaniu gazu nie? regulator napiecia? alternator?
Avatar użytkownika
masiej
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 15/9/2006, 11:16
Lokalizacja: gdansk


Postprzez jasql » 9/10/2007, 21:54

Pewnie temat bedzie przeniesiony bo nie ten dzial.
Nie tak powinno wygladac sprawdzanie ladowania.
Poszukaj serwisowki, i sprawdz jakims miernikiem do pradu (potrzebujesz taki, ktory mierzy opor i napiecie bez tego ani rusz) i porownaj wskazania miernika z danymi w serwisowce.
Jak nie wiesz o czym pisze zaprowadz motor do mechanika.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn


Postprzez skwy » 9/10/2007, 21:56

Jakie napięcie jest na aku przy pracującym silniku?
Jeśli 13v i mniej to może być regulator.Ale też trreba sprawdzić sam alternator.Powinien dawać od 50 do 80V napięcia
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez masiej » 9/10/2007, 22:18

jasql napisał(a):Pewnie temat bedzie przeniesiony bo nie ten dzial.
Nie tak powinno wygladac sprawdzanie ladowania.
Poszukaj serwisowki, i sprawdz jakims miernikiem do pradu (potrzebujesz taki, ktory mierzy opor i napiecie bez tego ani rusz) i porownaj wskazania miernika z danymi w serwisowce.
Jak nie wiesz o czym pisze zaprowadz motor do mechanika.



wiem ze nei tak sie to robi ale sprawdzalem na szybkiego. pewnei zacaigne go do serwisu ale chcaielm sie zapoznac z wasza opinia
Avatar użytkownika
masiej
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 15/9/2006, 11:16
Lokalizacja: gdansk



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości




na gr