Druga tarcza hamulcowa w Kawasaki ER-5
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Druga tarcza hamulcowa w Kawasaki ER-5
Cześć,
ostatnio testowałem hamowanie awaryjne moim ER-5 i ze smutkiem odkryłem, że nawet przy zamknięciu klamki przedniego hamulca koło się nie blokuje, czyli mam jeszcze zapas przyczepności, którego ze względu na słabe hamulce nie wykorzystuję.
Wpadłem na pomysł - zima niebawem, więc korzystając z końca sezonu posiedzę w garażu i założę drugą tarczę hamulcową z przodu, pewnie trzeba będzie też wymienić pompę hamulcową, a może coś jeszcze? Czy jest na tym forum ktoś, kto może mi wskazać witrynę, wątki, jakieś opisy na co zwrócić uwagę, jak to zrobić itd.
Pozdrawiam
Michał Wilkowski
ostatnio testowałem hamowanie awaryjne moim ER-5 i ze smutkiem odkryłem, że nawet przy zamknięciu klamki przedniego hamulca koło się nie blokuje, czyli mam jeszcze zapas przyczepności, którego ze względu na słabe hamulce nie wykorzystuję.
Wpadłem na pomysł - zima niebawem, więc korzystając z końca sezonu posiedzę w garażu i założę drugą tarczę hamulcową z przodu, pewnie trzeba będzie też wymienić pompę hamulcową, a może coś jeszcze? Czy jest na tym forum ktoś, kto może mi wskazać witrynę, wątki, jakieś opisy na co zwrócić uwagę, jak to zrobić itd.
Pozdrawiam
Michał Wilkowski
Michał
Kawasaki ER-5
Kawasaki ER-5
-
michalw80 - Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 14/9/2007, 20:46
- Lokalizacja: Mysiadło k/Warszawy
Teoretycznie jest to możliwe, jednak uważam, że nie tędy droga. W ER5 pompa hamulcowa ma wystarczający potencjał do wagi motocykla. To, co na początek jest do zrobienia to przewód w stalowym oplocie + dobre klocki hamulcowe (np EBC z serii HH) + odpowiedni płyn hamulcowy (MOTUL) i wszystko będzie cacy. Nie jeden raz przerabiałem takie historie, po których moi klienci byli bardzo zadowoleni z efektów.
TWOJA RIZOMA (otwórz link)
- musieli
- Świeżak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
- Lokalizacja: Wa-wa zone
Wystarczy odpowietrzyć układ albo unieść klamkę na regulacji. Klamka nie powinna dotykać manetki w sprawnym układzie.
W każdym razie nie powinieneś być w stanie domknąć jej siłą jednej dłoni.
W każdym razie nie powinieneś być w stanie domknąć jej siłą jednej dłoni.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Cichy ma racje w sprawnym układzie napewno klamka nie dotyka kierownicy najpierw zmień płyn klocki i odpowietrz hamulec. Za połową klamki koło się blokuje w sprawnym układzie. Jak nie będziesz zadowolony z efektu to poszukaj zamiennika zacisku z więkrzą ilością tłoczków.
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości