Przegrzewanie sie motocykla chłodzonego powietrzem
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Przegrzewanie sie motocykla chłodzonego powietrzem
Hej. Na początek wiem ze naginam zasady bo o 125 tu pytać nie wolno, więc jeśli temat zostanie usunięty zrozumiem ale sprawa jest troszke pilna więc zaryzykuje. Posiadam Honde cbf125 rocznik 2010 najechane 40tyś. Wczoraj pomimo temperatury 32-35 stopni najechałem 80km bez żadnych komplikacji, do tego motorek dostał wciry bo katowałem go pod wysoką góre, jak na 11 koni dostał nie mały wycisk. Dziś niestety temperatura ta sama po 20 kilometrach zaczął się dławić, kaszleć i nie chciał w ogóle jeździć, musiałem dać mu odpocząć 30 minut , żeby dojechac te 2 km do domu. Pod domem znów to samo. Po kilku godzinach wydaje się że wszystko wróciło do normy aczkolwiek nie mam 100% pewności i nie rozumiem czemu dzisiaj tak szybko odpuścił. Powtórzę że wczoraj miał znacznie trudniejszą trase, zawory były regulowane ostatnio. Hmm prosta konstrukcja silnika, brak jakiejś zaawansowanej technologii nie mam pomysłu czy może to być cokolwiek innego, tylko dlaczego wytrzymał 3/4 mniej niż wczoraj. Z góry dzięki , sorki że naruszam regulamin. Powiedzmy że w papierach mam 126cc
czyli łapie się powyżej 125

- Naked127
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 7/6/2017, 23:30
Re: Przegrzewanie sie motocykla chłodzonego powietrzem
ciezko powiedziec, troche to wróżenie - zaczał przerywac- ale czemu ? problem elektryczny czy dolotowy ( gaźnik ? ) trzeba postawic dokładną diagnoze co jest problemem. temperatura nie powinna az tak miec znaczenia. sprawdź jaki kolor ma swieca - najlepiej wrzuc fotke
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Re: Przegrzewanie sie motocykla chłodzonego powietrzem
Raczej dolotowy bo motocykl palił bez żadnych problemów. Mogłem go odpalić i na biegu jałowym chodzi bez zastrzeżeń. Dopiero gdy wrzuciłem bieg i zacząłem przyspieszać zaczął się dlawic. Świece wymieniłem miesiące temu i do teraz wygląda jak nowa. Jeżdżę na nim póki co i wszystko wydaje się w porzadku, ale póki temperatura nie zmaleje na dłuższe wypady raczej odpadają. I zauważyłem że przy temperaturze 30+ poci się o wiele bardziej niż normalnie.
- Naked127
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 7/6/2017, 23:30
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 9 gości