Zobacz wÄ…tek - Obroty. 2suw
NAS Analytics TAG

Obroty. 2suw

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Obroty. 2suw

Postprzez kreska » 29/9/2007, 13:09

Hejka :) Mam pytanie i liczę na szybką odpowiedź. Dwa dni temu pojechałem pojeździć sobie na moim derbi gpr r 2000. Nie kręciłem więcej niż 11tys obrotów. Przyjechałem motor postał 2 h i chcialem pojeździć przez pierwsze 2 minuty nie krecil sie wiecej niz 8, mówie sobie że zimny i dlatego. Ale po 5 minutach zatrzymałem się na chwile, i potem już kompletnie nie wkręcał się więcej niż 6 tyś obrotów i nadal tak jest. Szukałem na forum, ale mieli inne problemy np. dławienie się itp. Ja takiego problemu nie mam. No więc podsumuje.
Na luzie idzie do 8 tys i ani troche dalej, przy tym nie dławi się ani nic,
Na biegu idzie tylko do 6 tys obrotów, i także się nie dławi ani nic, po prostu cały czas jest 6 tys obrotów z max (odciągniętą?) manetką gazu.

Dziś rozebrałem filtr powietrza, czysty jest. Tak samo z filtrem paliwa.
Nie wiem co mogę jeszcze samemu sprawdzić. Rozebrać gaźnik?? Ma coś wspólnego z tym? A jak nie, to co po kolei sprawdzać aby dojść do rozwiązania. Narazie nie mam możliwości sprawdzenia czy moduł nie padł.

Mam nadzieje na szybką odpowiedź ;)

edit: dodam jeszcze że posiada on cylinder 80cmm, ktory został założony przez poprzedniego właściciela. I jeszcze jedno. Gdzie przeczytałem, że po prostu mogłem zatrzeć silnik :shock: ale coś mi się nie chce wierzyć bo nie katowałem go podczas jazdy.
kreska
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 4/8/2007, 17:54
Lokalizacja: Pruszków


Postprzez konan » 29/9/2007, 14:04

Jeżeli miałeś odpowiednią ilośc oleju dobregooleju i go nie katowałeś to o zatarcu niema mowy no chyba, że coś było nie tak. :wink:
Nienawidze anty motocyklistów co życzą nam źle ;/;/ fan streetbike moto gp fmx/sm/mx/MP i ME/

Obrazek (otwórz link)Im
Avatar użytkownika
konan
Świeżak
 
Posty: 153
Dołączył(a): 28/9/2007, 15:58
Lokalizacja: Poznań


Postprzez kreska » 29/9/2007, 14:07

Oleju miałem b. dużu Shella do 2 suwów :< Motor stoi rozebrany i czekam na podpowiedzi za co się mam na początku wziąć.
kreska
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 4/8/2007, 17:54
Lokalizacja: Pruszków

Postprzez konan » 29/9/2007, 14:16

nie jestem pewien co do motocykli derbi ale ja bym sprubował cały gaźnik wyczyścić no chyba że masz ciężko rozbieralny albo coś w tym stylu :wink: ale poczekaj na inne podpowiedzi :)
Nienawidze anty motocyklistów co życzą nam źle ;/;/ fan streetbike moto gp fmx/sm/mx/MP i ME/

Obrazek (otwórz link)Im
Avatar użytkownika
konan
Świeżak
 
Posty: 153
Dołączył(a): 28/9/2007, 15:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez trolik93 » 29/9/2007, 23:20

ja w aprilce takie rzeczy miałem... rozkrec i wyczysc gaźnik... a jak bedzie syf w srodu to daj lepszy filter powietrza
trzeba cieszyc sie życiem , póki sie je ma
trolik93
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 1/8/2007, 22:38

Postprzez kreska » 30/9/2007, 06:51

jak rozkręcę gaźnik, będę musiał go regulować?
kreska
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 4/8/2007, 17:54
Lokalizacja: Pruszków

Postprzez Looozik » 30/9/2007, 14:48

na bank Ci sie nie zatarł bo juz by Ci nie jechał :>... Mozliwe ze cos jest brudne i zatyka cos. Przeczysc rozbierz, a jak nie pójdize dja do mechanika :)

pzd
Looozik
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8/4/2007, 14:12

Postprzez tomas196 » 1/10/2007, 19:14

Witam mam troszke pojecia w tym temacie i powiem tak jesli dobrze poszło to wez wyklrec sobie gaznik wyczysc dobrze i sprubuj wstepnie wyregulowac czli 2,5 obrotu wykrecasz sqad mieszanki jesli wszystko ok to koniec wzmagan jesli nie to wykrec swiece i mierz cisnienie powinno wynosic ponad 10 bar jesli masz duzo mniej to sciagaj culinder bo rozsypał sie tłok POZDRAWIAM powodzenia
Predkość jeszcze nikogo nie zabiła, lecz nagłe zatrzymanie :-(
tomas196
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25/9/2007, 09:15

Postprzez kreska » 6/10/2007, 13:06

no chyba, bedę musiał jechać do jakiegoś warszatu, bo sam nie mam czym zmierzyć ciśnienia, a gaźnik wyczyściłem i nadal sie nie wkreca. Powiedzcie mi, czy może to po prostu jest świeca? To pojadę zaraz i kupie :< Proszę o szybką odpowiedź ;) :oops:
kreska
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 4/8/2007, 17:54
Lokalizacja: Pruszków

derbi

Postprzez tomas196 » 7/10/2007, 08:51

Własnie po co pytac jesli przyczyne najprawdopodobniej znasz sam oczywiscie moze to byc swieca ja miałem kiedys kiedys rieju rs2 matrix i co miesiac wymieniałem swiece bo wypalało elektrody tak ze mozliwe ze to bedzie wina swiecy POZDRO
Predkość jeszcze nikogo nie zabiła, lecz nagłe zatrzymanie :-(
tomas196
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25/9/2007, 09:15



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê