CBR 600 RR po nagrzaniu nie wskakuje luzzz - pomozcie :)
Posty: 10
• Strona 1 z 1
CBR 600 RR po nagrzaniu nie wskakuje luzzz - pomozcie :)
Witam
Mam problem z CBR-ka 600 RR z 2003 roku, po nagrzaniu silnika nie moge jej wrzucic na luzzz, na zimnym silniku biegi chodza super, na rozgrzanym ale zgaszonym rowniez, zamierzam wymienic olej z filtrem, podobno ma pomoc, macie moze jakies inne pomysly dlaczego tak sie dzieje???????
z gory dziekuje za wszelkÄ… pomoc
pozdrawiam Pawel
Mam problem z CBR-ka 600 RR z 2003 roku, po nagrzaniu silnika nie moge jej wrzucic na luzzz, na zimnym silniku biegi chodza super, na rozgrzanym ale zgaszonym rowniez, zamierzam wymienic olej z filtrem, podobno ma pomoc, macie moze jakies inne pomysly dlaczego tak sie dzieje???????

z gory dziekuje za wszelkÄ… pomoc
pozdrawiam Pawel
- Dj Luzer
- Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 28/9/2007, 11:08
- Lokalizacja: Krakow
to wlasnie najprawdopodbniej wina oleju, albo ukladu smarowania. olej po rozgrzaniu pracuje na innym cisnieniu - moze ono byc za duze i gdzies blokuje skrzynie. nie zapala ci sie przypadkiem kontrolka cisnienia oleju ??
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
elcommendante napisał(a):to wlasnie najprawdopodbniej wina oleju, albo ukladu smarowania. olej po rozgrzaniu pracuje na innym cisnieniu - moze ono byc za duze i gdzies blokuje skrzynie. nie zapala ci sie przypadkiem kontrolka cisnienia oleju ??
Generalnie cisnienie oleju to spada po rozgrzaniu,plus cisnienie oleju za bardzo niema wplywu na prace sprzegla,czy skrzyni bigow,no chyba ze jest 0.0

Wymiana oleju moze to naprawic ale bardzo prawdopodobne ze plytki metalowe( w sprzegle) sa zwichrowane wskutek przegrzania.
Byc moze ktos kiedys przykatowal to sprzeglo za mocno.
Gdy silnik jest zimny to sa one plaskie,lub wystarczajace plaskie,natomiast po nagrzaniu sie zwichrowuja,i sprzeglo nie do konca rozlacza. Dlatego jest O.K na zimnym a na goracym kaput.
Jezeli plytki sa tenczowgo koloru to zostaly przegrzane i nalezy je wymienic,plus sa inne metody na ich sprawdzenie.
- tomekd
- Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
- Lokalizacja: chicago
Wielkie dzieki za pomoc :)
Dzieki za pomoc
zrobie tak
- olej wymienie z filtrem bo motor dopiero kupilem wiec pasuje to zrobic
- a ten problem z luzem to najprawdopodobniej jednak to sprzeglo, cisnienie oleju nie swieci, powiedzcie mi czy wymiana tego sprzegla to cos powaznego, tzn czy moge to zrobic w garazu z kumplami, czy lepiej na jakims warsztacie a jak tak to na jakim w Krakowie????
Ps. jeden kolega z forum na gg podpowiedzial ze jak przygazuje to wrzuce i mial racje
Pozdrawiam

zrobie tak
- olej wymienie z filtrem bo motor dopiero kupilem wiec pasuje to zrobic
- a ten problem z luzem to najprawdopodobniej jednak to sprzeglo, cisnienie oleju nie swieci, powiedzcie mi czy wymiana tego sprzegla to cos powaznego, tzn czy moge to zrobic w garazu z kumplami, czy lepiej na jakims warsztacie a jak tak to na jakim w Krakowie????
Ps. jeden kolega z forum na gg podpowiedzial ze jak przygazuje to wrzuce i mial racje

Pozdrawiam

- Dj Luzer
- Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 28/9/2007, 11:08
- Lokalizacja: Krakow
Jak masz jakiekolwiek pojecie to mozesz zrobic to sam, ale musisz wiedziec, ze jak chcesz uzyc nowych czesci to bedzie to sporo kosztowac.
http://www.motorcycle-road-and-race.co. ... h-kits.php
http://www.barnettclutches.com/products ... tch_cc=600
Ja rowniez mialem problem ze sprzeglem i policzylem, ze za komplet tarczy i przekladek musial bym zaplacic 2600zl.
Najlepiej kupic uzywane tylko nie na slowo bo mozesz stracic kase. Kazda tarcze i przekladke najlepiej polozyc na kawsalku szuby i zobaczyc czy jest prosta. Nie oplaca sie wymieniac samych tarcz albo przekladek, albo tylko tych, ktore sa krzywe. Najlepiej wymienic komplet.
http://www.motorcycle-road-and-race.co. ... h-kits.php
http://www.barnettclutches.com/products ... tch_cc=600
Ja rowniez mialem problem ze sprzeglem i policzylem, ze za komplet tarczy i przekladek musial bym zaplacic 2600zl.
Najlepiej kupic uzywane tylko nie na slowo bo mozesz stracic kase. Kazda tarcze i przekladke najlepiej polozyc na kawsalku szuby i zobaczyc czy jest prosta. Nie oplaca sie wymieniac samych tarcz albo przekladek, albo tylko tych, ktore sa krzywe. Najlepiej wymienic komplet.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
Luzer, sprzęgło to dopiero wymień, jak Ci się ślizgać zacznie. Sprawdź naciąg linki od sprzęgła i wyreguluj zgodnie z instrukcją. Wrzucaj na luz podczas zatrzymywania się, gdy koła się jeszcze kręcą, a nie pakuj się w koszta. Wszystko jest OK.
- cinx
- Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 4/5/2006, 12:26
- Lokalizacja: Warszawa
:)
Macie racje bo :
po 1 jak sie lekko przygazuje to luz juz wchodzi
a 2 dzisiaj jak cwiczylem bardzo ciasne nawroty bez podporki noga to bym prawie dwa razy motor polozyl
wiec chyba nie ma co w niego tak inwestowac i wszystko tak dopieszczac bo zanim ja go opanuje tak do konca to on i tak chyba juz taki piekny nie bedzie
))
po 1 jak sie lekko przygazuje to luz juz wchodzi

a 2 dzisiaj jak cwiczylem bardzo ciasne nawroty bez podporki noga to bym prawie dwa razy motor polozyl
wiec chyba nie ma co w niego tak inwestowac i wszystko tak dopieszczac bo zanim ja go opanuje tak do konca to on i tak chyba juz taki piekny nie bedzie

- Dj Luzer
- Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 28/9/2007, 11:08
- Lokalizacja: Krakow
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości