Zobacz wÄ…tek - CBR 600 RR po nagrzaniu nie wskakuje luzzz - pomozcie :)
NAS Analytics TAG

CBR 600 RR po nagrzaniu nie wskakuje luzzz - pomozcie :)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

CBR 600 RR po nagrzaniu nie wskakuje luzzz - pomozcie :)

Postprzez Dj Luzer » 28/9/2007, 13:32

Witam

Mam problem z CBR-ka 600 RR z 2003 roku, po nagrzaniu silnika nie moge jej wrzucic na luzzz, na zimnym silniku biegi chodza super, na rozgrzanym ale zgaszonym rowniez, zamierzam wymienic olej z filtrem, podobno ma pomoc, macie moze jakies inne pomysly dlaczego tak sie dzieje??????? :)

z gory dziekuje za wszelkÄ… pomoc

pozdrawiam Pawel
Dj Luzer
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 28/9/2007, 11:08
Lokalizacja: Krakow


Postprzez elco » 28/9/2007, 19:41

to wlasnie najprawdopodbniej wina oleju, albo ukladu smarowania. olej po rozgrzaniu pracuje na innym cisnieniu - moze ono byc za duze i gdzies blokuje skrzynie. nie zapala ci sie przypadkiem kontrolka cisnienia oleju ??
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław


Postprzez tomekd » 29/9/2007, 17:10

elcommendante napisał(a):to wlasnie najprawdopodbniej wina oleju, albo ukladu smarowania. olej po rozgrzaniu pracuje na innym cisnieniu - moze ono byc za duze i gdzies blokuje skrzynie. nie zapala ci sie przypadkiem kontrolka cisnienia oleju ??


Generalnie cisnienie oleju to spada po rozgrzaniu,plus cisnienie oleju za bardzo niema wplywu na prace sprzegla,czy skrzyni bigow,no chyba ze jest 0.0 :D

Wymiana oleju moze to naprawic ale bardzo prawdopodobne ze plytki metalowe( w sprzegle) sa zwichrowane wskutek przegrzania.
Byc moze ktos kiedys przykatowal to sprzeglo za mocno.

Gdy silnik jest zimny to sa one plaskie,lub wystarczajace plaskie,natomiast po nagrzaniu sie zwichrowuja,i sprzeglo nie do konca rozlacza. Dlatego jest O.K na zimnym a na goracym kaput.

Jezeli plytki sa tenczowgo koloru to zostaly przegrzane i nalezy je wymienic,plus sa inne metody na ich sprawdzenie.
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago

Wielkie dzieki za pomoc :)

Postprzez Dj Luzer » 30/9/2007, 19:10

Dzieki za pomoc :)

zrobie tak

- olej wymienie z filtrem bo motor dopiero kupilem wiec pasuje to zrobic

- a ten problem z luzem to najprawdopodobniej jednak to sprzeglo, cisnienie oleju nie swieci, powiedzcie mi czy wymiana tego sprzegla to cos powaznego, tzn czy moge to zrobic w garazu z kumplami, czy lepiej na jakims warsztacie a jak tak to na jakim w Krakowie????

Ps. jeden kolega z forum na gg podpowiedzial ze jak przygazuje to wrzuce i mial racje :)

Pozdrawiam ;)
Dj Luzer
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 28/9/2007, 11:08
Lokalizacja: Krakow

Postprzez jasql » 30/9/2007, 20:14

Jak masz jakiekolwiek pojecie to mozesz zrobic to sam, ale musisz wiedziec, ze jak chcesz uzyc nowych czesci to bedzie to sporo kosztowac.

http://www.motorcycle-road-and-race.co. ... h-kits.php

http://www.barnettclutches.com/products ... tch_cc=600

Ja rowniez mialem problem ze sprzeglem i policzylem, ze za komplet tarczy i przekladek musial bym zaplacic 2600zl.
Najlepiej kupic uzywane tylko nie na slowo bo mozesz stracic kase. Kazda tarcze i przekladke najlepiej polozyc na kawsalku szuby i zobaczyc czy jest prosta. Nie oplaca sie wymieniac samych tarcz albo przekladek, albo tylko tych, ktore sa krzywe. Najlepiej wymienic komplet.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Hmmm

Postprzez Dj Luzer » 30/9/2007, 20:38

Na serwisie w Jeleniej Gorze koledzy powiedzieli mi ze to wydatek rzedu 200 - 500 zl zalezy jakie sprzeglo kupie, a ty mowisz ze 2600, no coz zobaczymy .....
Dj Luzer
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 28/9/2007, 11:08
Lokalizacja: Krakow

:-)

Postprzez Dj Luzer » 1/10/2007, 10:21

Znalazlem komplet tarcz za 260 zl, w sklepie scigacz.pl tez maja niedrogo tylko jeszcze dzialu do konca nie opracowali :)

co myslicie o tych tarczach?
Dj Luzer
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 28/9/2007, 11:08
Lokalizacja: Krakow

Postprzez cinx » 1/10/2007, 23:00

Luzer, sprzęgło to dopiero wymień, jak Ci się ślizgać zacznie. Sprawdź naciąg linki od sprzęgła i wyreguluj zgodnie z instrukcją. Wrzucaj na luz podczas zatrzymywania się, gdy koła się jeszcze kręcą, a nie pakuj się w koszta. Wszystko jest OK.
cinx
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 4/5/2006, 12:26
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez jasql » 1/10/2007, 23:28

Tarcze to nie wszystko. Najprawdopodobniej powyginaly sie aluminiowe przekladki. Znajduja sie one pomiedzy kazda tarcza (1 tarcz, 1 przekladka itd. )
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

:)

Postprzez Dj Luzer » 2/10/2007, 18:53

Macie racje bo :

po 1 jak sie lekko przygazuje to luz juz wchodzi :)

a 2 dzisiaj jak cwiczylem bardzo ciasne nawroty bez podporki noga to bym prawie dwa razy motor polozyl

wiec chyba nie ma co w niego tak inwestowac i wszystko tak dopieszczac bo zanim ja go opanuje tak do konca to on i tak chyba juz taki piekny nie bedzie :)))
Dj Luzer
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 28/9/2007, 11:08
Lokalizacja: Krakow



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê