Gaśnie bez dodania gazu ( nie trzyma obrotów)
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Gaśnie bez dodania gazu ( nie trzyma obrotów)
Cześć, Panowie trochę w innym kierunku ale w temacie. Chciałem odpalić dzisiaj moto, niestety po czyszczeniu gaznika świeca sucha. Zmieniłem ustawienie plywaka (juz i tak jest po staremu) i odpalił ale nie trzyma obrotów. Starałem się wyregulowac srubka ale dalej nic. Później już nie odpalił i tak na zmianę. Nalalem mu tez w gaznik i poszedl od razu.Gaźnik do wymiany do regulacji czy może coś innego ? Dodam ze mam nowa linke w gazniku i ładnie chodzi ale bez gazu gasnie. Kupiłem nową święcę już. Patrzyłem na tłok i wydaje się ok.
Zdjęcia tłoka http://imageshack.co...5833/uut43V.jpg
http://imageshack.co...4783/q80lgf.jpg
Nie wiem. Gaźnik do wymiany, do regulacji czy lewe powietrze czy jednak ta świeca ?
Z góry dzięki za pomoc
Ta miedziana od składu wykrecilem dwa i pół obrotu i ta od wolnych wtedy próbowałem i wkrecac i wykrecac ale nic się nie działo.
W załączniku jeszcze przesyłam zdjęcie swojego gaznika. Wydaje mi się ze brakuje mu gniazda od zaworka.
http://imageshack.co...6906/w99RLM.jpg
Po lewej stronie mam małą śrubkę (wkłada się głębiej srubokret i wykręca) póżniej głowna dysza a pózniej mam dziure od zaworka iglicowego nie wiem czy tak to ma byc.
Zdjęcia tłoka http://imageshack.co...5833/uut43V.jpg
http://imageshack.co...4783/q80lgf.jpg
Nie wiem. Gaźnik do wymiany, do regulacji czy lewe powietrze czy jednak ta świeca ?
Z góry dzięki za pomoc
Ta miedziana od składu wykrecilem dwa i pół obrotu i ta od wolnych wtedy próbowałem i wkrecac i wykrecac ale nic się nie działo.
W załączniku jeszcze przesyłam zdjęcie swojego gaznika. Wydaje mi się ze brakuje mu gniazda od zaworka.
http://imageshack.co...6906/w99RLM.jpg
Po lewej stronie mam małą śrubkę (wkłada się głębiej srubokret i wykręca) póżniej głowna dysza a pózniej mam dziure od zaworka iglicowego nie wiem czy tak to ma byc.
- Misiek1093
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 5/9/2016, 07:35
UPRZEDZAM ---> nie jestem mechanikiem
ale poczytałam i może to urządzenie biegu jałowego albo problem z przepustnicą?
ps: czytałam na wikipedii więc może to nie jest zbyt szczęśliwe źródło wiedzy..
Urządzenie biegu jałowego - pozwala na wzbogacenie mieszanki w momencie kiedy przepustnica znajduje się w położeniu spoczynkowym. Podczas biegu jałowego silnika, kiedy kierowca nie naciska na pedał przyspieszenia przepustnica jest prawie całkowicie zamknięta. Pozostaje tylko niewielka szczelina dla przepływu dawki mieszanki pozwalającej utrzymać obroty silnika na poziomie 800-900 obr/min. Prędkość przepływu powietrza jest na tyle mała, że z rozpylacza znajdującego się w gardzieli nie jest podawana wystarczająca ilość paliwa i mieszanka jest zbyt uboga. Kanalik, którego ujście znajduje się w przelocie gaźnika, tuż przy brzegu zamkniętej przepustnicy, pozwala na wzbogacenie mieszanki. W położeniu spoczynkowym przepustnicy powietrze płynie z największą prędkością koło jej brzegów co powoduje zasysanie paliwa z kanalika urządzenia biegu jałowego. W momencie kiedy przepustnica zacznie się otwierać prędkość powietrza spadnie w rejonie przepustnicy (powiększy się przekrój kanału powietrznego w tym miejscu) a wzrośnie w rejonie gardzieli. Dlatego paliwo przestanie wypływać z kanalika wzbogacającego mieszankę, a pracować zacznie główna dysza w zwężce.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Gaźnik

ale poczytałam i może to urządzenie biegu jałowego albo problem z przepustnicą?
ps: czytałam na wikipedii więc może to nie jest zbyt szczęśliwe źródło wiedzy..
Urządzenie biegu jałowego - pozwala na wzbogacenie mieszanki w momencie kiedy przepustnica znajduje się w położeniu spoczynkowym. Podczas biegu jałowego silnika, kiedy kierowca nie naciska na pedał przyspieszenia przepustnica jest prawie całkowicie zamknięta. Pozostaje tylko niewielka szczelina dla przepływu dawki mieszanki pozwalającej utrzymać obroty silnika na poziomie 800-900 obr/min. Prędkość przepływu powietrza jest na tyle mała, że z rozpylacza znajdującego się w gardzieli nie jest podawana wystarczająca ilość paliwa i mieszanka jest zbyt uboga. Kanalik, którego ujście znajduje się w przelocie gaźnika, tuż przy brzegu zamkniętej przepustnicy, pozwala na wzbogacenie mieszanki. W położeniu spoczynkowym przepustnicy powietrze płynie z największą prędkością koło jej brzegów co powoduje zasysanie paliwa z kanalika urządzenia biegu jałowego. W momencie kiedy przepustnica zacznie się otwierać prędkość powietrza spadnie w rejonie przepustnicy (powiększy się przekrój kanału powietrznego w tym miejscu) a wzrośnie w rejonie gardzieli. Dlatego paliwo przestanie wypływać z kanalika wzbogacającego mieszankę, a pracować zacznie główna dysza w zwężce.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Gaźnik
- Aga666
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 9/3/2016, 10:42
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości