Aprilia Rs 125 2007/py/ Ogromny problem z ruszaniem!
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Aprilia Rs 125 2007/py/ Ogromny problem z ruszaniem!
Witam.
Posiadam aprilie rs 125 wersja py z 2007r.
Apka ma problem z ruszaniem na 1 biegu,mianowicie z 1 rusza dopiero od +6k obrotów,jeśli damy 5k obrotów i mniej apka próbuje wystartować ,dusi się i w efekcie gaśnie.
Oddana została do autoryzowanego serwisu,początkowo wyregulowany i wyczyszczony zostal gaźnik oraz zmieniona dysza główna na 125,kolejno wymienione sprzęgło,tarczki sprzęgła,tłok oraz cylinder,skrzynia jak i korbowód w nienagannym stanie.
Pragnę dodać że gdy moto na 1 dostanie ssanie to idealnie zbiera się nawet z niskich obrotów,jednak nie ma sensu co skrzyżowanie zaciągać ssania i startować.
Mieszanka raczej też nie jest problemem bynajmniej tak twierdzi majster.
Moto ma założoną dyszę 125 główną ,czy zmiana dyszy na np 140 może dać upragniony efekt?Moto jest rozblokowane a jego zachowanie może wskazywać na zbyt małą dawkę paliwa,dziwny jest fakt że na ssaniu rusza idealnie.
Dodam jeszcze że mechanik założył zawór wydechowy w drugą stronę twierdząc że tak może być ponieważ praca moto nie pogorszyła się po przełożeniu jeżyka w przeciwną stronę niż to byc powinno.
Pomóżcie mi bo mechanicy już rozkładają ręce i nie wiedzą co może być nie tak.
Z góry dziękuje za pomoc
Posiadam aprilie rs 125 wersja py z 2007r.
Apka ma problem z ruszaniem na 1 biegu,mianowicie z 1 rusza dopiero od +6k obrotów,jeśli damy 5k obrotów i mniej apka próbuje wystartować ,dusi się i w efekcie gaśnie.
Oddana została do autoryzowanego serwisu,początkowo wyregulowany i wyczyszczony zostal gaźnik oraz zmieniona dysza główna na 125,kolejno wymienione sprzęgło,tarczki sprzęgła,tłok oraz cylinder,skrzynia jak i korbowód w nienagannym stanie.
Pragnę dodać że gdy moto na 1 dostanie ssanie to idealnie zbiera się nawet z niskich obrotów,jednak nie ma sensu co skrzyżowanie zaciągać ssania i startować.
Mieszanka raczej też nie jest problemem bynajmniej tak twierdzi majster.
Moto ma założoną dyszę 125 główną ,czy zmiana dyszy na np 140 może dać upragniony efekt?Moto jest rozblokowane a jego zachowanie może wskazywać na zbyt małą dawkę paliwa,dziwny jest fakt że na ssaniu rusza idealnie.
Dodam jeszcze że mechanik założył zawór wydechowy w drugą stronę twierdząc że tak może być ponieważ praca moto nie pogorszyła się po przełożeniu jeżyka w przeciwną stronę niż to byc powinno.
Pomóżcie mi bo mechanicy już rozkładają ręce i nie wiedzą co może być nie tak.
Z góry dziękuje za pomoc
- SpejSon
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 4/5/2016, 12:41
- Lokalizacja: Częstochowa
Wiesz co aktualnie mechanik jeszcze nic nie wymyślił ale dalej szuka, Dysza główna ma rozmiar 125 nie wiem czy nie powinienem sprawdzić np na 140?
Myślałem też o lewym powietrzu,ale też nie jestem pewien czy to może być to,postanowiłem dać mechanikowi trochę czasu i poczekać na efekty.
Myślałem też o lewym powietrzu,ale też nie jestem pewien czy to może być to,postanowiłem dać mechanikowi trochę czasu i poczekać na efekty.
- SpejSon
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 4/5/2016, 12:41
- Lokalizacja: Częstochowa
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości