gotuje plyn 636 kawasaki
Posty: 4
• Strona 1 z 1
gotuje plyn 636 kawasaki
Witam wszystkich. To mój pierwszy post na forum- niestety dotyczy problemu.
Mam kawasaki 636 z 2006.
Problem to zbyt wyso temperatura w silniku. Znalazlem na forum parę postów na forum temat ale wiekszosc dotyczyło odpowietrzania...
Zalalem nowy płyn. Odpowietrzyl kilka razy (sciskalem węże, odkrecalem śrubę przy pompie) bez rezultatu..
Wykrecilem termostat sprawdziłem go w garnku otwiera się ładnie przy ok70 i zamyka po małym ostudzeniu.
Pierwsz niepokojąca sprawa to wiatrak który włącza się wg mnie to szybko bo przy ok 80 stopniach i chodzi cały czas. Jednak gdy zgasze moto przy np 108 to wiatrak przestaj pracować od razu po zgaszeniu.
Druga rzecz to motocykl na jalowych obrotach dochodzi do 110 nawet (przy włączonym wiatraku) kilka obratow manetka zbija temperaturę o kilka stopni.
Motor podczas szybkiej jazdy że stała prędkością np 200 - szybko dochodzi do 110 i idzie w górę. Gdzie pęd powietrza jest ogromny i powinno spokojnie ostudzac płyn.
Czujnik temperatury chyb jest ok - wczoraj trochę się zagapilem i mocniejszym palowaniu temperatura przekroczyła 115, zaczel mrygac, zatrzymałem się i motor wyplul trochę plynu.
Nie wyjmowalem pompy wody. Uszczelka pod głowica jest chyba ok- nie mam żadnych mazi na korku oleju. Oleju nie przybywa, płynu nie ubywa, dymu nie ma z chłodnicy.
Proszę o pomoc. Może macie jakieś pomysly ?
Ps przepraszam za błędy telefon dziwnie pisownię poprawia...
Mam kawasaki 636 z 2006.
Problem to zbyt wyso temperatura w silniku. Znalazlem na forum parę postów na forum temat ale wiekszosc dotyczyło odpowietrzania...
Zalalem nowy płyn. Odpowietrzyl kilka razy (sciskalem węże, odkrecalem śrubę przy pompie) bez rezultatu..
Wykrecilem termostat sprawdziłem go w garnku otwiera się ładnie przy ok70 i zamyka po małym ostudzeniu.
Pierwsz niepokojąca sprawa to wiatrak który włącza się wg mnie to szybko bo przy ok 80 stopniach i chodzi cały czas. Jednak gdy zgasze moto przy np 108 to wiatrak przestaj pracować od razu po zgaszeniu.
Druga rzecz to motocykl na jalowych obrotach dochodzi do 110 nawet (przy włączonym wiatraku) kilka obratow manetka zbija temperaturę o kilka stopni.
Motor podczas szybkiej jazdy że stała prędkością np 200 - szybko dochodzi do 110 i idzie w górę. Gdzie pęd powietrza jest ogromny i powinno spokojnie ostudzac płyn.
Czujnik temperatury chyb jest ok - wczoraj trochę się zagapilem i mocniejszym palowaniu temperatura przekroczyła 115, zaczel mrygac, zatrzymałem się i motor wyplul trochę plynu.
Nie wyjmowalem pompy wody. Uszczelka pod głowica jest chyba ok- nie mam żadnych mazi na korku oleju. Oleju nie przybywa, płynu nie ubywa, dymu nie ma z chłodnicy.
Proszę o pomoc. Może macie jakieś pomysly ?
Ps przepraszam za błędy telefon dziwnie pisownię poprawia...
- lukasz133
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 3/4/2016, 06:20
Dopóki nie przekrocze 8-9 tys jest ok. Ale jak odkrece chociaż raz mocniej temperatura szybuje w górę. Nawet jak na kilka sekund przekrocze wyższe obroty i zaraz jadę na niskich to i tak temperatura szaleje. Jak zgasze motor odczekam chwilę i jadę do 6-7 tys jest ok cały czas. Ale wystarczy że raz odkrece to już znowu 110-115...
Pomocy
Pomocy
- lukasz133
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 3/4/2016, 06:20
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości