R6 02 blokujący się rollgaz na skręconej kierownicy
Posty: 5
• Strona 1 z 1
R6 02 blokujący się rollgaz na skręconej kierownicy
Witam zakupiłem R6 z 2002r. wszystko ładnie pięknie ale strasznie zirytowała mnie jedna rzecz, mianowicie motocyk posiadał potężny luz na manetce 8-10 mm . Zabrałem się za lokalizacje magicznej śrubki i pięknie wyregulowałem rollgaz na prostej kierownicy wszystko ładnie pięknie, aż tu nagle chcąc sprawdzić coś jeszcze już motocykl był z zablokowaną kierownicą w lewo. Odpalam dodaje lekko gazu na tej zblokowanej kierownicy a tu wskazówka obrotomierza na 7 tysi i ani drgnie, myślę sobie za mocno dokręciłem magiczną śrubkę, prostuję kierownice wszystko działa jak powinno skręcam max w prawo wszystko gra, myślę sobie wyreguluje rollgaz na skręconej kierownicy w lewo i tak uczyniłem wszystko na skręconej ok ale jak już ją wyprostowałem albo skręciłem w prawo to tragedia z początku eseju. Zauważyłem że zaraz przy wyjściu linki odciągającej tez jest taka jakby wkręcana śrubka ale jest ona już na maxa wkręcona. Ogólnie strasznie przy skręcie w lewo naprężają się wszystkie przewody, a jeszcze jedno pytanie przewody od rollgazu powinny biec przed przewodami hydraulicznymi hamulca patrząc na licznik ??
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Cz3j3n
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 5/8/2015, 18:57
- Lokalizacja: Kraśnik
Re: R6 02 blokujący się rollgaz na skręconej kierownicy
Cz3j3n napisał(a):Ogólnie strasznie przy skręcie w lewo naprężają się wszystkie przewody, a jeszcze jedno pytanie przewody od rollgazu
Bingo!
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Super budująca odpowiedz, dziękuje. Niestety jest to mój pierwszy motocykl i jeszcze nie pozjadałem wszystkich rozumów, myślę, że to kwesta czasu. Coś można zrobić z długością ? Fabryczne przewody a tak by mogły uprzykrzać życie?
- Cz3j3n
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 5/8/2015, 18:57
- Lokalizacja: Kraśnik
Właśnie rozkręciłem całą manetkę i puściłem kable inna stroną, maja teraz duży luz lecz problem nie zginą nadal przy wyregulowaniu manetki na prostej kierownicy i skręceniu w lewo rollgaz zaczyna się blokować. Czy od strony silnika jest też jakaś regulacja naciągu powrotnego ?? albo coś w tym stylu ?
- Cz3j3n
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 5/8/2015, 18:57
- Lokalizacja: Kraśnik
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości