Problem z iglicÄ… Daelim Daystar VL125
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Problem z iglicÄ… Daelim Daystar VL125
Witam wszystkich
Ostatnio miałem mały problem z linką gazu w Daelimie Vl125 01r. (urwała się po szlifie), linka jest z trójnikiem czyli od manetki idzie linka i rozdziela się jedna idzie na gaźnik druga na coś co producent nazwał "accelerator pump" noo i w każdym bądź razie żeby dać tam zamiennik trzeba było rozmontować zawór iglicowy, przy tej czynności zgubiona została blokada iglicy (ten talerzyk) i klips mocujący, najgorsze jest to że uszkodzona została sama iglica (naderwana od góry). Założyłem blokadę najwyżej jak się dało ale mieszanka dalej jest za bogata, strzela z wydechu i praktycznie nie ma mocy. Chciałbym się zapytać gdzie mogę dostać nową iglicę, najlepiej z tym talerzykiem i klipsem. Producent w książce serwisowej mówi że jest to rozmiar #102 ale na internecie nie mogę nigdzie tego znaleźć. Nie mogę też rozebrać jej bo jak ją wyciągnę to rozsypie się na kawałki. Iglica była żółtawa i wydaje mi się że była zrobiona z mosiądzu lub czegoś podobnego (może da się to zlutować?) wyglądała mniej więcej jak ta. Czy ktoś wie gdzie można taką dostać w Polsce? Bardzo proszę o pomoc, jestem zdesperowany
Ostatnio miałem mały problem z linką gazu w Daelimie Vl125 01r. (urwała się po szlifie), linka jest z trójnikiem czyli od manetki idzie linka i rozdziela się jedna idzie na gaźnik druga na coś co producent nazwał "accelerator pump" noo i w każdym bądź razie żeby dać tam zamiennik trzeba było rozmontować zawór iglicowy, przy tej czynności zgubiona została blokada iglicy (ten talerzyk) i klips mocujący, najgorsze jest to że uszkodzona została sama iglica (naderwana od góry). Założyłem blokadę najwyżej jak się dało ale mieszanka dalej jest za bogata, strzela z wydechu i praktycznie nie ma mocy. Chciałbym się zapytać gdzie mogę dostać nową iglicę, najlepiej z tym talerzykiem i klipsem. Producent w książce serwisowej mówi że jest to rozmiar #102 ale na internecie nie mogę nigdzie tego znaleźć. Nie mogę też rozebrać jej bo jak ją wyciągnę to rozsypie się na kawałki. Iglica była żółtawa i wydaje mi się że była zrobiona z mosiądzu lub czegoś podobnego (może da się to zlutować?) wyglądała mniej więcej jak ta. Czy ktoś wie gdzie można taką dostać w Polsce? Bardzo proszę o pomoc, jestem zdesperowany
- Jabbarider
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 15/3/2015, 21:04
"accelerator pump" to pompka przyspieszająca, kompensuje zubożenie mieszanki przy nagłym otwarciu gazu.
Mi kiedyś wysłali gaźnik bez tej miseczki to wyciąłem ją z kawałka cienkiej miedzianej blachy, może da się zrobić np z 5groszówki, klipsy da się dostać.
Iglicy nie zrobisz z byle czego, to nie talerzyk że dasz plastik, metal i będzie chodzić że o tym zapomnisz. Są zestawy naprawcze zawierające przepustnicę, iglicę i resztę ale nie wiem jak jest z tym motocyklem. Nie ma używanych gaźników?
Mi kiedyś wysłali gaźnik bez tej miseczki to wyciąłem ją z kawałka cienkiej miedzianej blachy, może da się zrobić np z 5groszówki, klipsy da się dostać.
Iglicy nie zrobisz z byle czego, to nie talerzyk że dasz plastik, metal i będzie chodzić że o tym zapomnisz. Są zestawy naprawcze zawierające przepustnicę, iglicę i resztę ale nie wiem jak jest z tym motocyklem. Nie ma używanych gaźników?
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Nie, nie wiem nawet jaki tam jest gaźnik wsadzony (jedynie tyle ile w serwisówce napisali). Nie wiesz czy można dopasować z innego gaźnika/motocykla? #102 to jest rozmiar czy tylko oznaczenie tej iglicy? A może są jakieś uniwersalne?
- Jabbarider
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 15/3/2015, 21:04
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości