Zobacz wątek - GS 500 pali na 1 cylinder
NAS Analytics TAG

GS 500 pali na 1 cylinder

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

GS 500 pali na 1 cylinder

Postprzez matigold09 » 10/1/2015, 18:01

witam wszystkich zmotoryzowanych
otóż mam problem z moim gs , kupiłem go niedawno i palił , jeździł jak marzenie, potem odpalał dość oporne po przeczyszczeniu świec i podładowaniu aku i krecił na biegach do 5.6 tysięcy i teraz zgasł i pali na 1 garnek , co myslicie zeby zrobic ?

Przenoszę do odpowiedniego działu. kravec
matigold09
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 3/11/2013, 19:59


Postprzez SpeedyGonzales » 10/1/2015, 18:25

Pisze się najpierw co było sprawdzone, gdybać sobie można. Jest iskra? Jak nie wymień świecę, jak dalej nie będzie szukaj czy przewód i fajka nie mają uszkodzeń oraz czy cewka jest dobra, jak są wymienne przewody spójrz czy się nie wysunął z gniazda. Jeśli będzie iskra i mokra świeca sprawdź czy masz luzy zaworowe szczelinomierzem, jak go nie masz to kup w motoryzacyjnym i wyreguluj lub daj komuś kto to zrobi. Jeśli nadal nie będzie reakcji pozostanie sprawdzenie czy cylinder jest ok (masz dobry poziom oleju, wymieniłeś po kupnie lub sprawdziłeś?), sprawdzasz ciśnienie sprężania i jak jest za niskie robisz próbę olejową i wiesz co do roboty.
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG


Postprzez matigold09 » 10/1/2015, 18:35

o wielkie dzieki :) tak sprawdzałem poziom oleju , pokazuje że jest i był wymieniany z 3,4 miesiące temu. sprawdzałem teraz własnie iskre na cylindrze co nie pali i iskra jest .
matigold09
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 3/11/2013, 19:59

Postprzez miki1406 » 13/1/2015, 12:05

Obstawiam podparty zawór... Kiedy ostatnio je regulowałeś??
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez miki1406 » 13/1/2015, 16:33

Nieeee... Jak ma 0,001 luzu to po prostu zgubi kompresje... Zawór uklepuje zarówno siebie, jak i gniazdo... Jak się nie robi regulacji to w końcu luz się skasuje i uchyli mikroskopijnie zawór... To wystarczy...

Aby to sprawdzić - sprawdź ciśnienie sprężania...

Jeśli jest w normie, a świeca ma iskrę... Trzeba zerknąć w gaźniki...
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez miki1406 » 14/1/2015, 08:37

Zero mi się za dużo wstawiło :) Zawsze to nazywałem podpartym zaworem, ale jak tak pomyślę to masz racje :)
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

?

Postprzez kargulvmax » 14/1/2015, 09:12

Proponuje na poczatek zamienic świece miejscami,ale i tak pewnie do wymiany,denerwuje mnie to podejscie bo czyszczone bo były dobre wczoraj itp,swiece można wymieniac 3x dziennie widziałem takich magików
Carpe diem
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.

Postprzez miki1406 » 14/1/2015, 12:22

W motocyklach istnieje coś takiego jak temperatura samooczyszczania świecy...
W początkowej fazie pracy świeca załazi nagarem, potem się rozgrzewa i go spala.
Może mieć to coś wspólnego z pracą na ssaniu.
Generalnie częsty błąd nowych posiadaczy... Co 10 min wpada kolega oblookać zakup i jest zapłon, 2 razy do odcinki i bach go zgasić... Parę odpałów i po świecy...

Sporo z nich da się odratować... Kiedyś o tym pisałem
http://forum.scigacz.pl/about96491-0.html (otwórz link)
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez matigold09 » 22/1/2015, 00:08

problem rozwiązany :)

- w gaźnikach bigos
- popalone przewody wysokiego napięcia
- filtr powietrza zasyfiony
matigold09
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 3/11/2013, 19:59

Postprzez kargulvmax » 22/1/2015, 19:13

Jeszcze zsobie sprawdżluzy na zaworach bo widzę ze komus przyświecała idea japoniec to jezdzi lepiej nic nie ruszać ,nawet oleju nie wymieniac,Łańcuszek rozrządu radzę sprawdzić ,bo 99% wszystkich sprzetów (nawet 30letnich)ma w POlsce do 30 tys przejechane a dziwne że na zachodzie robia to w 3 lata :))))))))))))
Carpe diem
kargulvmax
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr