GS 500 pali na 1 cylinder
Posty: 13
• Strona 1 z 1
GS 500 pali na 1 cylinder
witam wszystkich zmotoryzowanych
otóż mam problem z moim gs , kupiłem go niedawno i palił , jeździł jak marzenie, potem odpalał dość oporne po przeczyszczeniu świec i podładowaniu aku i krecił na biegach do 5.6 tysięcy i teraz zgasł i pali na 1 garnek , co myslicie zeby zrobic ?
Przenoszę do odpowiedniego działu. kravec
otóż mam problem z moim gs , kupiłem go niedawno i palił , jeździł jak marzenie, potem odpalał dość oporne po przeczyszczeniu świec i podładowaniu aku i krecił na biegach do 5.6 tysięcy i teraz zgasł i pali na 1 garnek , co myslicie zeby zrobic ?
Przenoszę do odpowiedniego działu. kravec
- matigold09
- Świeżak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 3/11/2013, 19:59
Pisze się najpierw co było sprawdzone, gdybać sobie można. Jest iskra? Jak nie wymień świecę, jak dalej nie będzie szukaj czy przewód i fajka nie mają uszkodzeń oraz czy cewka jest dobra, jak są wymienne przewody spójrz czy się nie wysunął z gniazda. Jeśli będzie iskra i mokra świeca sprawdź czy masz luzy zaworowe szczelinomierzem, jak go nie masz to kup w motoryzacyjnym i wyreguluj lub daj komuś kto to zrobi. Jeśli nadal nie będzie reakcji pozostanie sprawdzenie czy cylinder jest ok (masz dobry poziom oleju, wymieniłeś po kupnie lub sprawdziłeś?), sprawdzasz ciśnienie sprężania i jak jest za niskie robisz próbę olejową i wiesz co do roboty.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
o wielkie dzieki
tak sprawdzałem poziom oleju , pokazuje że jest i był wymieniany z 3,4 miesiące temu. sprawdzałem teraz własnie iskre na cylindrze co nie pali i iskra jest .

- matigold09
- Świeżak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 3/11/2013, 19:59
Nieeee... Jak ma 0,001 luzu to po prostu zgubi kompresje... Zawór uklepuje zarówno siebie, jak i gniazdo... Jak się nie robi regulacji to w końcu luz się skasuje i uchyli mikroskopijnie zawór... To wystarczy...
Aby to sprawdzić - sprawdź ciśnienie sprężania...
Jeśli jest w normie, a świeca ma iskrę... Trzeba zerknąć w gaźniki...
Aby to sprawdzić - sprawdź ciśnienie sprężania...
Jeśli jest w normie, a świeca ma iskrę... Trzeba zerknąć w gaźniki...
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
?
Proponuje na poczatek zamienic świece miejscami,ale i tak pewnie do wymiany,denerwuje mnie to podejscie bo czyszczone bo były dobre wczoraj itp,swiece można wymieniac 3x dziennie widziałem takich magików
Carpe diem
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
W motocyklach istnieje coś takiego jak temperatura samooczyszczania świecy...
W początkowej fazie pracy świeca załazi nagarem, potem się rozgrzewa i go spala.
Może mieć to coś wspólnego z pracą na ssaniu.
Generalnie częsty błąd nowych posiadaczy... Co 10 min wpada kolega oblookać zakup i jest zapłon, 2 razy do odcinki i bach go zgasić... Parę odpałów i po świecy...
Sporo z nich da się odratować... Kiedyś o tym pisałem
http://forum.scigacz.pl/about96491-0.html (otwórz link)
W początkowej fazie pracy świeca załazi nagarem, potem się rozgrzewa i go spala.
Może mieć to coś wspólnego z pracą na ssaniu.
Generalnie częsty błąd nowych posiadaczy... Co 10 min wpada kolega oblookać zakup i jest zapłon, 2 razy do odcinki i bach go zgasić... Parę odpałów i po świecy...
Sporo z nich da się odratować... Kiedyś o tym pisałem
http://forum.scigacz.pl/about96491-0.html (otwórz link)
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
problem rozwiązany
- w gaźnikach bigos
- popalone przewody wysokiego napięcia
- filtr powietrza zasyfiony

- w gaźnikach bigos
- popalone przewody wysokiego napięcia
- filtr powietrza zasyfiony
- matigold09
- Świeżak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 3/11/2013, 19:59
Jeszcze zsobie sprawdżluzy na zaworach bo widzę ze komus przyświecała idea japoniec to jezdzi lepiej nic nie ruszać ,nawet oleju nie wymieniac,Łańcuszek rozrządu radzę sprawdzić ,bo 99% wszystkich sprzetów (nawet 30letnich)ma w POlsce do 30 tys przejechane a dziwne że na zachodzie robia to w 3 lata
)))))))))))

Carpe diem
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości